Bekijk originele versie : een goed gesprek gehad met mijn mama
beppie_truus
24-04-2003, 14:53
ik heb vandaag een leuk en lang gesprek gehad met mijn moeder.
we hebben heerlijk zitten babbelen en elkaar dingen verteld die ik eigenlijk altijd voor heb verborgen gehouden.
Maar het voelt zo lekker om van die last af te zijn want ik haat het om geheim te hebben voor mij moeder :(
ik ben zo happy omdat mij moeder het zo goed begreep :)
AsMaE_Kenitria
24-04-2003, 14:56
leuk meid:D:D:D
:goedzo:doe ik ook wel eens af en toe:D
beppie_truus
24-04-2003, 14:58
Origineel gepost door AsMaE_Kenitria
leuk meid:D:D:D
:goedzo:doe ik ook wel eens af en toe:D
thanks voelt echt heerlijk ;)
als ik thuis kom ga ik altijd eerst naar ma en praat met haar over wat ik die dag heb gedaan en heb meegemaakt.
ze hoeft natuurlijk niet alles te weten, maar ik praat vaak met ma
he beppie, heb je nu het gevoel alsof jullie band nog sterker is geworden
:zwaai:
GangstaLovin
24-04-2003, 15:09
*zucht* ...dat heb ik dus niet met mijn ma.
misslatifa
24-04-2003, 15:11
heee meid wel leuk!!
inderdaad het lucht egt op!! zekerss!!! en het is zker *** als je geheimen hebt voor je moeder!! en jah je hebt hetgevoel dat je een sterke band hebt met je moeder!!! is altijd zo geweest!!hahhahamaara moette andere ook is vaker doen!!!
heeel veeel liefs :zwaai: misslatifa
beppie_truus
24-04-2003, 15:11
Origineel gepost door minora
als ik thuis kom ga ik altijd eerst naar ma en praat met haar over wat ik die dag heb gedaan en heb meegemaakt.
ze hoeft natuurlijk niet alles te weten, maar ik praat vaak met ma
he beppie, heb je nu het gevoel alsof jullie band nog sterker is geworden
ik sprak altijd met mijn moeder maar er waren bepaalde onderwerpen die ik voor haar verborg en die heb ik haar nu dus eerlijk verteld en ik voel daar door zo opgelucht omdat ik daar niet meer over hoef te liegen.
en ik heb inderdaad het gevoel dat onze band nog sterker is en ik weet nu ook zeker dat niemand die band kan breken. :verliefd:
Gerridwyn
24-04-2003, 15:13
das fijn :)
ik bespreek liever geen dingen met mn moeder die gewoon alleen mij aangaan, zoals mn liefdesleven etc.
:) en mn hobbies.. ach... daar is ze het niet altijd mee eens :) maar ze kan me niet meer tegenhouden :) ik ben 18 inmiddels :)
Origineel gepost door beppie_truus
ik sprak altijd met mijn moeder maar er waren bepaalde onderwerpen die ik voor haar verborg en die heb ik haar nu dus eerlijk verteld en ik voel daar door zo opgelucht omdat ik daar niet meer over hoef te liegen.
en ik heb inderdaad het gevoel dat onze band nog sterker is en ik weet nu ook zeker dat niemand die band kan breken. :verliefd:
mooi :goedzo:
houden zo!!!!!!
ps: ben jij dat op je avatar? nice
beppie_truus
24-04-2003, 15:16
Origineel gepost door Gerridwyn
das fijn :)
ik bespreek liever geen dingen met mn moeder die gewoon alleen mij aangaan, zoals mn liefdesleven etc.
:) en mn hobbies.. ach... daar is ze het niet altijd mee eens :) maar ze kan me niet meer tegenhouden :) ik ben 18 inmiddels :)
ik kan gelukkig alles kwijt aan mijn mama :verliefd:
beppie_truus
24-04-2003, 15:17
Origineel gepost door minora
mooi :goedzo:
houden zo!!!!!!
ps: ben jij dat op je avatar? nice
en p.s ik ben het inderdaad op de avatar ;)
Gerridwyn
24-04-2003, 15:18
:) ik kan het ook wel kwijt, maar ik wil het niet :)
heb een eigen leven :)
beppie_truus
24-04-2003, 20:03
Origineel gepost door Gerridwyn
:) ik kan het ook wel kwijt, maar ik wil het niet :)
heb een eigen leven :)
het was voor mij een hele opluchting kan ik je vertellen ;)
SweetRose
24-04-2003, 20:04
En wat had beppie te vertellen? :D:D
Origineel gepost door beppie_truus
ik heb vandaag een leuk en lang gesprek gehad met mijn moeder.
we hebben heerlijk zitten babbelen en elkaar dingen verteld die ik eigenlijk altijd voor heb verborgen gehouden.
Maar het voelt zo lekker om van die last af te zijn want ik haat het om geheim te hebben voor mij moeder :(
ik ben zo happy omdat mij moeder het zo goed begreep :)
Doe ik ook
m'n moeder is m'n beste vriendin
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.