Bekijk originele versie : Ondertiteling Two for the money??
Salaam ou aliekoum allemaal,
wie kan mij blij maken met de ondertiteling van two for the money, desnoods de engelse ondertiteling.
Ewa jullie zouden mij een enorm plezier ermee doen
Shoukran K.
el_meknesie
18-12-2005, 22:07
is dat een film? mocht een film zijn moet je naar subscene.com gaan en dan dutch kiezen en dan two for the money intikken en dan als ze hem hebben dan kan je hem daar downloaden
Freshnesz
19-12-2005, 11:31
Ik heb die film gisteren nog gezien (goede film trouwens)..ik wist een site waar je die ondertiteling kon krijgen , maar ben het ff kwijt...ik zal kijken voor je , als ik em vind geef ik je het wel , broeder..
Thalla
is dat een film? mocht een film zijn moet je naar subscene.com gaan en dan dutch kiezen en dan two for the money intikken en dan als ze hem hebben dan kan je hem daar downloaden
Salaam,
he bedankt, maar ik had daar al gekeken, en ze hebben alleen de turkse subtitle, en aangezien mijn turks niet verder gaat dan een paar scheldwoorden heb ik er niet veel aan, maar toch bedankt sahbi
thalla K.
Ik heb die film gisteren nog gezien (goede film trouwens)..ik wist een site waar je die ondertiteling kon krijgen , maar ben het ff kwijt...ik zal kijken voor je , als ik em vind geef ik je het wel , broeder..
Thalla
Safie is goed man, bedankt he
Het is zekers een goede film, ik heb em al gezien, maar toch wil ik wel de ondertiteling erbij.
Shoukran alvast broeder
M3a salaam K.
Freshnesz
19-12-2005, 22:21
ik heb voor gezocht, niet veel gevonden maar ik denk dat dit je helpt..:)
Op deze site moet je ff kijken
http://www.subtitles-divx.net/CD361/Two+for+the+Money.html
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.