Bekijk originele versie : Help mij carriere maken!
Ranja_18
24-04-2003, 13:58
Hallo allemaal,
Ik maak kans op een baan als columnist bij de Trouw, maar dan moet ik een verslag (column) schrijven over een heel goed onderwerp wat in het heden ook erg speelt. Wie kan mij hierbij helpen???
Ik zou het erg op prijs stellen als ik van jullie wat suggesties zal krijgen!!
Alvast heel erg bedankt allemaal!!
Beslama Ranja :zwaai:
lailatje
24-04-2003, 14:06
he salaam wat goed dat je een carriere kan maken maar ja wat voor onderwerp ga je nu kiezen misschien kan je iets over de marokaanse samenleving vertellen ofzo of over de islam daar zijn ze denk ik wel in geinterreseerd.
salaam veel succes!!!!
Classy.Lady
24-04-2003, 14:55
Iets over Irak?
Gerridwyn
24-04-2003, 15:01
Huidige kabinetsformatie
Vogelpest
noem maar op :)
over straatkinderen ofzo?
rosses
islamheart
24-04-2003, 20:58
Salaam oe3alaikom Ranja,
Over de islam, bijvoorbeeld: hoe de jongeren de islam betrekken bij het Westerse leven en op welke manier ze dat doen en of ze wel echt tot de islam aangetrokken voelen enzovoort!!
hou het in ieder geval over de islam of een andere voorbeeld:
de marokkaanse cultuur!
Wa 3alaikom salaam
islamheart.
appelsap
24-04-2003, 21:03
:D hoe voorkom ik een rotte appel te worden :D
Ranja_18
25-04-2003, 10:16
Ahlan wa sahlan,
Ik wil jullie bedanken voor jullie suggesties!! Ik had niet zoveel reacties verwacht, ik denk dat ik het inderdaad over de Islam ga houden en over hoe jongeren zich daarover uitten, maar ook hierover heb ik jullie mening nodig! Hoe denk JIJ over de Islam en tot hoever voel je je verbonden daarbij??
Aan de andere kant kan ik het ook over vooroordelen over Marokkaanse jongeren hebben en over waarom men ons over een kam wil scheren, wat vinden jullie hiervan??
Ik hoop nog wat te horen, alvast heel erg bedankt voor jullie reacties!
Thalla Ranja :zwaai:
stardust
25-04-2003, 13:38
Hoi Ranja,
Ik zou dat onderwerp dus niet kiezen, omdat het zo is uitgekauwd en iedereen heeft ze buik er nu onderhand wel van vol...Je kan het onderwerp nog altijd gebruiken als je bent aangenomen.
Ik zou eerder kijken naar de doelgroep van die krant en dan je verhaal een beetje daarop afstemmen...Wat misschien ook wel leuk is om te doen is om een verhaal te schrijven om de jeugd een beetje aan te trekken..ik zit meer te denken in de richting van examens, vervolgopleiding..de keuze daarvan...is heel algemeen,want ook de oudjes die de krant nu lezen zullen zich dan gaan afvragen..ja hoe ging dat bij mij...
Nou ik hoop dat je mijn advies opvolgt...uhm uhm..nee joh kijk maar..ik zou het zelf leuk vinden om te lezen...Laat ff weten wat je kiest..en hoe het is geworden
Good luck!!
Salaam Ranja,
Mijn stem gaat uit naar ISLAM & JONGEREN!!!
Wa Alaikoem salaam warahmatullah wa barakatoe
WAAROM NEDERLAND BEZUINIGD TIJDENS EEN RESSESIE ?
Origineel gepost door cambou
WAAROM NEDERLAND BEZUINIGD TIJDENS EEN RESSESIE ?
:goedzo:
leipe_mocro
17-06-2003, 23:09
klote politiek uit den haag
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.