Bekijk originele versie : Ourar/Trouwfeest>>> Vrouwen&Mannen Gemengd of Aparttttt
Hou ga je trouwfeest vieren....alle amnnen envrouwen bij mekaar en een band(salem rifi ofso in het midden...offf apart mannen apart en vrouwen apart...
bij mij staat het vast mannen en Vrouwen gaan Apart die horen niet samen te fessten ;)
wat vind jij :confused:
marockaanse
24-04-2003, 12:34
Zeker weten gemengd! No doubt about it, dat zie ik als vanzelfsprekend!
Origineel gepost door marockaanse
Zeker weten gemengd! No doubt about it, dat zie ik als vanzelfsprekend!
maar je moet wel weten dat het tegen de regels van de islam is om een gemegd bruiloft te houden...maar wat jij wilt is ook veel gezelliger tog :p
Saraatje
24-04-2003, 12:43
Absoluut niet gemend... ik ben een keer geweest naar een gemengde bruiloft. Ik kon mijn ogen echt niet geloven.... Al die getrouwde vrouwen die hun billen aan het schudden waren... En al die vieze mannen maar genieten... Gadverdamme
Origineel gepost door Saraatje
Absoluut niet gemend... ik ben een keer geweest naar een gemengde bruiloft. Ik kon mijn ogen echt niet geloven.... Al die getrouwde vrouwen die hun billen aan het schudden waren... En al die vieze mannen maar genieten... Gadverdamme
das nou de nieuwe marokkanse way om een bruiloft te vieren...
het is om ziek van te worden....we zijn moslims toch..en moslim horen niet zo'n bruiloft te vieren vind je niet
Saraatje
24-04-2003, 12:51
Origineel gepost door Hamidon
das nou de nieuwe marokkanse way om een bruiloft te vieren...
het is om ziek van te worden....we zijn moslims toch..en moslim horen niet zo'n bruiloft te vieren vind je niet
Ik ben het helemaal met je eens. Ik ben blij dat het in mijn familie niet gedaan word... Maar ik ben dan ook berbers... De meeste arabieren vieren hun feesten gemengd...
khadoeja
24-04-2003, 12:56
hahahahaahaha of niet wollah je hebt helemaal gelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben het helemaal met je eens. Ik ben blij dat het in mijn familie niet gedaan word... Maar ik ben dan ook berbers... De meeste arabieren vieren hun feesten gemengd...
saraatje nu je het daar over hebt, ben zelf ook berbers en een nicht van mij is getrouwd met een arabier. nou, die zijn natuurlijk gewend om het gemengd te vieren. er kwamen jongens binnen bij de vrouwen en zo.
die berberse mannen hoorden het en de rest kun je zelf wel invullen.
zelf zou ik een dag apart doen, zo wil mijn familie het.... en een dag zal ik vrienden en de jonge mensen in mijn familie gemengd.
ach weet 't niet.... ik hoef me daar nog niet druk om te maken
:zwaai:
marockaanse
24-04-2003, 13:00
Ik ben wel arabisch, dus daar zal t wel aan liggen! Maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit zou trouwen en dat al mijn neven en ooms er niet bij zouden zijn, en ook alle mannelijke kenissen, familie en vrienden! Dat lijkt mij echt errug!!!!! En als er vrouwen zijn die dat niet leuk vinden, dan blijven ze maar lekker weg, zo simpel is dat.
Saraatje
24-04-2003, 13:12
Origineel gepost door marockaanse
Ik ben wel arabisch, dus daar zal t wel aan liggen! Maar ik kan me niet voorstellen dat ik ooit zou trouwen en dat al mijn neven en ooms er niet bij zouden zijn, en ook alle mannelijke kenissen, familie en vrienden! Dat lijkt mij echt errug!!!!! En als er vrouwen zijn die dat niet leuk vinden, dan blijven ze maar lekker weg, zo simpel is dat.
Lieverd, ik ben 8 mnden geleden getrouwd. Ik heb echt een super gezellige bruiloft gehad.. We hebben het absoluut apart gevierd, maar mijn ooms en neven die waren er dus ook. Ze kunnen dan binnenkomen om foto's met je te maken, maar daarna direct terug naar de mannen.... Wat ik je verder kan vertellen, is dat je op je eigen trouwerij niet eens zoveel aanwezig zult zijn, maar goed dat merk je vanzelf nog wel... En als laatste heb je het over vrouwen die dit niet wensen, dat ze beter thuis kunnen blijven... Dat betuigt niet echt van respect naar die vrouwen en bovenal heb je dan geen respect voor Allah.
Saraatje
24-04-2003, 13:29
Origineel gepost door smartie2
foto's zijn haram hihi :zwaai:
Ja ik weet het zoals veeeeeeeeeeeeeel meer dingen
Atlas_Gebergte
24-04-2003, 13:30
Sallaam Zusters en Broeders in de islam, ik ga zelf voor een gescheiden bruiloft, dat is op zijn islamitisch, mocht ik een keer uitgenodigd worden bij een gemixte bruiloft, dan zou ik er niet naar toe gaan. Ik wil niet dat de mannen me zitten aan te staren als ik zit te dansen met de vrouwen en je kan het heel gezellig houden apart alleen met de vrouwen, bij ons in de familie word het al jaren apart gehouden en ben er heel blij mee en we hebben heel veel lol en gezelligheid. Insha Allah van de zomer ga ik trouwen dan ga ik dat ook zo doen, zonder een band of dj ofzo, want dat is ook Haram ik wil me bruiloft op een islamitische manier gaan vieren. Moge Allah ons bijstaan.
Wa Sallaam Alikoum
Origineel gepost door Hamidon
Hou ga je trouwfeest vieren....alle amnnen envrouwen bij mekaar en een band(salem rifi ofso in het midden...offf apart mannen apart en vrouwen apart...
bij mij staat het vast mannen en Vrouwen gaan Apart die horen niet samen te fessten ;)
wat vind jij :confused:
het is al erg genoeg dat het feest grootschalig wordt aangepakt laat staan dat het nog gemengd wordt!!!!
mensen waar gaat het heen met de moslims van tegenwoordig>>>> waarom moet je zoveel geld uitgeven aan iets wat ALLAH {swa} verboden heeft>>>>band, negafa noem het maar op!!!
besteed je geld op de weg van allah {swa} dan hen je tenminst nog wat mee te nemen aan goede daden naar je graf!!!
Saraatje
24-04-2003, 13:32
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Sallaam Zusters en Broeders in de islam, ik ga zelf voor een gescheiden bruiloft, dat is op zijn islamitisch, mocht ik een keer uitgenodigd worden bij een gemixte bruiloft, dan zou ik er niet naar toe gaan. Ik wil niet dat de mannen me zitten aan te staren als ik zit te dansen met de vrouwen en je kan het heel gezellig houden apart alleen met de vrouwen, bij ons in de familie word het al jaren apart gehouden en ben er heel blij mee en we hebben heel veel lol en gezelligheid. Insha Allah van de zomer ga ik trouwen dan ga ik dat ook zo doen, zonder een band of dj ofzo, want dat is ook Haram ik wil me bruiloft op een islamitische manier gaan vieren. Moge Allah ons bijstaan.
Wa Sallaam Alikoum
Ga je wel foto's maken??
Meisje24
24-04-2003, 13:35
Ik denk dat ze wel foto's kan maken Saraatje? gewoon bij de vrouwen alleen en die moet ze dan niet aan iedereen gaan laten zien, gewoon zelf bewaren enzo. is toch wel halal zo dan?
doei
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.