Bekijk originele versie : sjagerijnig......
hey dames,
Hoe gaat het ermee?
Ik ben zoo sjagerijnig vandaag niet normaal meer....er kan geen lach vanaf...ik schreeuw op alles en iedereen en ben met iedereen aan het ruziemaken vandaag. ik irriteer me aan alles....en ik ben in hongerstaking gegaan als protest tegen het vieze eten van men moeder....en ze wilt nix voor me maken....:kwaad:
kan het aan de hormonen liggen? ik ben al bijna 4 weken overtijd....en misschien is men hele hormonenstelsel in de war....of is dit normaal......ik heb dit eigenlijk nog nooit een hele dag meegemaakt.....:kwaad:
groetjes nysh
wardaroosje
17-12-2005, 22:53
lucht je hart meid:kus:
Dat Is Het Hem Juist......ik Heb Nix Te Klagen....:(
Ja meid, het zouden de hormonen kunnen zijn die op hol geslagen zijn :maf:
Ik heb het ook weleens, meestal voor de menstruatie...
Voor je liefe medemensen zou ik even uit hun buurt blijfen :D
en me zus belde net ook nog eens op dat ons afspraakje om morgen te gaan shoppen misschien niet doorgaat omdat haar man ziek is en dus de kinderen niet kunnen achterblijven........moest hij perse nu ziek worden?????? ik had me zo verheugd op morgen....:kwaad:
uufft en ik heb zin om iemand in elkaar te slaan....
badparel
17-12-2005, 23:05
en me zus belde net ook nog eens op dat ons afspraakje om morgen te gaan shoppen misschien niet doorgaat omdat haar man ziek is en dus de kinderen niet kunnen achterblijven........moest hij perse nu ziek worden?????? ik had me zo verheugd op morgen....:kwaad:
sorry nysh wallah ik lag hierom helemaal dubbel!!!!!:hihi:
ik hoop dat er niemand nu in je buurt is!
miss_burberry
17-12-2005, 23:07
Ik bied me aan :hihi:
hey dames,
Hoe gaat het ermee?
Ik ben zoo sjagerijnig vandaag niet normaal meer....er kan geen lach vanaf...ik schreeuw op alles en iedereen en ben met iedereen aan het ruziemaken vandaag. ik irriteer me aan alles....en ik ben in hongerstaking gegaan als protest tegen het vieze eten van men moeder....en ze wilt nix voor me maken....:kwaad:
kan het aan de hormonen liggen? ik ben al bijna 4 weken overtijd....en misschien is men hele hormonenstelsel in de war....of is dit normaal......ik heb dit eigenlijk nog nooit een hele dag meegemaakt.....:kwaad:
groetjes nysh
:eek:
dat kan toch nie goed zijn, ben je al naar de dok geweest?
badparel
17-12-2005, 23:13
Ik bied me aan :hihi:
nee!!jij moet heel blijven!!!!heb je trouwens nog wat van amp gehoord?wanneer komt ze nou online!!!!:kwaad:
ìk weet niet sardina....ik ben wel onregelmatig, maar dit is extreem....
hahhah
men ma is al gaan slapen door mij....en men nichtje die kijkt een sinterklaasverhaal samen met men zus en die 2 krijgen de hele een opmerking naar hen hoofd geslingerd......hahhah zo zielig.....
maar ik kan er echt nix aandoen....ik kan gewoon niet leuk en aardig doen.....
en ik heb ook zo'n honger....maar ben in hongerstaking....
miss burberry, ik zou maar opassen, ik zit sinds kort op kickboxen :lekkerpuh
dames HEELLUUUPPPPP
miss_burberry
17-12-2005, 23:19
nee!!jij moet heel blijven!!!!heb je trouwens nog wat van amp gehoord?wanneer komt ze nou online!!!!:kwaad:
Ja, we zijn gister nog samen naar de film geweest.. We doen elke week wat leuks samen..:D
Haar man is nog aan het knutselen aan het huis, dus dat gaat nog wel even duren :hihi:
:kus:
badparel
17-12-2005, 23:21
Ja, we zijn gister nog samen naar de film geweest.. We doen elke week wat leuks samen..:D
Haar man is nog aan het knutselen aan het huis, dus dat gaat nog wel even duren :hihi:
:kus:
idd!wat gezellie zeg!!!!maar beter kan ze lekker concentreren op haar afrijden volgende week!!!!ik zou haar voorbeeld moeetn volgen...............:maf2:
miss_burberry
17-12-2005, 23:22
miss burberry, ik zou maar opassen, ik zit sinds kort op kickboxen :lekkerpuh
:hihi:
Zo stoer kickboxen :banana:
badparel
17-12-2005, 23:22
beter verdwijnen we uit deze topic hahahhahahaha nysha is zichzelf niet vandaag!!!!
miss_burberry
17-12-2005, 23:26
idd!wat gezellie zeg!!!!maar beter kan ze lekker concentreren op haar afrijden volgende week!!!!ik zou haar voorbeeld moeetn volgen...............:maf2:
Ja, zij is al afgekickt.. Nu wij nog :maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.