Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lelijk jongerentheatergroep Exit!

LZN
24-04-2003, 10:42

Lelijk jongerentheatergroep Exit http://www.volksbuurtmuseum.nl/Activiteiten/Theater/Gifmap/lelijk.jpg Een 'dodelijk' begin brengt zes onbekende jongeren bij toeval bij elkaar. Tegen wil en dank maken zij ieder lelijke momenten mee op hun weg naar volwassenheid. Jongerentheatergroep Exit van cultureel jongerencentrum Bazart stelt dit jaar het onderwerp "lelijk" aan de kaak. De spelers schuwen niet om door middel van dans, zang en rap, van bestaande en zelfgeschreven nummers, hun gevoelens te uiten over lelijke momenten in hun leven. "Lelijk" kwam tot stand onder leiding van de bekende Marokkaanse acteur-regisseur Amar Al Ajjouri, bekend van PH-Neutraal en T'nl. De bekende dramaschrijfster Birgitta Hacham (o.a. ook Noch kaas, noch couscous, T'nl en Eenlingen) is wederom bereid gevonden de tekst te schrijven. Donderdag 22 mei (première)vrijdag 23 mei 2003, Aanvang: 20.15 Regie: Amar El Ajourri, Tekst/dramaturgie: Birgitta Hacham, Spel: Jaouad Ahidar, Kaouter El Adlouni, Zoubida Bouazani, Fatima Lairi Toegang: € 7,-, Ooievaarspas: 50%, CJP/Vrienden/65+/Uitpas: € 1,50 korting Theater van het Volksbuurtmuseum Hobbemastraat 120 2526 JS Den Haag Reserveringslijn: 070-3898986 www.volksbuurtmuseum.nl.

Onslaught
29-04-2003, 20:25
dat meisej ken ik met dat blauwe spijkjasje ik had hier volgens mij audtie gedaan was voor de zomer klopt dat

FCKUBTCH__
17-08-2006, 11:39
Yeahh sam rocks baby! :banana: