Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ....verkeersongeluk

Pagina's : [1] 2

LZN
24-04-2003, 10:42

....hebben jullie weleens bijna een rampachtige verkeersongeluk meegemaakt ? zoja, plaats hiero je spannende gebeurtenis die van mij was in Marokko, we reden in een taxi met een ouwe taxi chauffeur achter 't steur op een 1 richitings autoweg, we reden een heuvel op, hij wilde vlak voor de heuvel een tractor inhalen maar op dat moment reed een auto met een hoge snelheid ons kant op :eek: desondanks we elkaar net konden ontwijken, botste de auto toch tegen de zijkant van de taxi, de chauffeur stamte flink op de rem waardoor we 180 graden draaide... we bleven ongedeerd, gelukkig reed niemand achter ons anders hadden we 't hoogwaarschijnlijk niet overleefd :(.

ClaudioLopez
24-04-2003, 10:57
er is een keer een steiger van 12 meter op me gevallen...... gelukkig alleen een been gekneusd.......

Sweet_Yasmin
24-04-2003, 11:00
Alhamdoelilah heb ik nog nooit een auto ongeluk meegemaakt......... Echt erg man.....

Hafsat
24-04-2003, 11:26
Origineel gepost door BrAvE_MaX stel dat je been je hoofd was geweest... dan was je er nu niet meer :eek: een keer viel bijna een grote zak cement op mijn hoofd, ik werd net op tijd naar achter getrokken anders had ik nu een platte hoofd :p :hihi: Ik heb drie keer een auto ongeluk meegemaakt :( Twee in marokko en een hier in NL :(

mimi_tangaouia
24-04-2003, 11:43

ik ben een keer aangereden door een auto en een keer door een motor vergeet dat nooit meer

Hafsat
24-04-2003, 11:55
Origineel gepost door BrAvE_MaX dammmmmmm, jij kan echt uit ervaring spreken of kan je gewoon niet rijden? :D :kwaad: :hihi: Nee, inderdaad, alle drie de keren was ik de bestuurder :D Niemand durft meer met mij mee te rijden :huil:

Miss_Banana
24-04-2003, 11:59
Origineel gepost door smartie2 Bij mij was het vliegtuig bijna neergestort was echt ernstig iedereen a shadoe alah i lah ha in la lah ashdoe ana mohamaden rasoel allah echt erg was in 1997 zomervakantie we kwamen in een luchtzak terecht echt vrreselijk Was het Royal Air Maroc? In elk geval is er één ding wat zeker is: in de winter zal ik NOOIT met RAM vliegen, tenzij ze een keer NIET besparen op het de-icen.

Hafsat
24-04-2003, 12:05
Origineel gepost door BrAvE_MaX ik neem aan dat de moter rijder flink verwond is geraakt... vroeger maakte ik een keer om mijn scooter een ongeluk, het was glad want het gebeurde in de winter, ik maakte een te scherpe bocht en ik gleed met mijn scooter een meter of twintig over de weg en kwam met me hoofd tegen een geparkeerde auto aan, gelukkig had ik een helm op anders had ik weer een PLATTE hoofd :p :hihi:

zin_n_arif
24-04-2003, 12:13
amai ik heb ook eens bijna een ongeluk meegemaakt het was tijdens de zomer toen we naar marokko zijn geweest. we kwamen aan in algeciras en moesten de boot nemen om over te varen naar marokko, maar er was storm op zee we mochten niet over varen maar je kent de marokkanen , ongeduldig. ze begonnen een staking ze toeterden met de auto's en de spanjaarden stuurden een niet al te nieuw boot en zo mochten we over varen. toen we in het midden van de zee kwamen begon het alarm te loeien en er scheen een rood licht wat wees op gevaar. de golven kwamen over de boot. de schotels en stoelen vielen allemaal op de grond het resto dat zich in de boot aantrof werd RWINAmohim ik heb zoiets als TITANIC meegemaakt. wil ik nooit meer meemaken hoor!!!!

Hafsat
24-04-2003, 12:15
Origineel gepost door zin_n_arif amai ik heb ook eens bijna een ongeluk meegemaakt het was tijdens de zomer toen we naar marokko zijn geweest. we kwamen aan in algeciras en moesten de boot nemen om over te varen naar marokko, maar er was storm op zee we mochten niet over varen maar je kent de marokkanen , ongeduldig. ze begonnen een staking ze toeterden met de auto's en de spanjaarden stuurden een niet al te nieuw boot en zo mochten we over varen. toen we in het midden van de zee kwamen begon het alarm te loeien en er scheen een rood licht wat wees op gevaar. de golven kwamen over de boot. de schotels en stoelen vielen allemaal op de grond het resto dat zich in de boot aantrof werd RWINAmohim ik heb zoiets als TITANIC meegemaakt. wil ik nooit meer meemaken hoor!!!! TITANIC :hihi:

Hafsat
24-04-2003, 12:29
Origineel gepost door BrAvE_MaX kwam je nog mister di caprio tegen? of hadden de marokkanen hem overboord gegooid? :melig: Haar mister di caprio heette Ahmed :D

Hafsat
24-04-2003, 12:40
Origineel gepost door BrAvE_MaX Achmed Di Caprio :hihi: :hihi:

Pagina's : [1] 2