Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mannen/vrouwen

bie
24-04-2003, 10:37

Voelen Moslimmannen zich meer dan een vrouw? Zo ja..waarom? En hoe voer je dat in de praktijk uit? En vrouwen...hoe voelen jullie dat? En wat doe je er eventueel tegen?Klopt het als ik zeg dat vrouwelijke moslims een hele sterke band onderling hebben?

sahraouiaa
24-04-2003, 10:39
ik denk dat moslimmannen zich inderdaad meer voelen dan vrouwen. Al hoort dat niet zo. Dat maken zij er van. I zeg natuurlijk niet iedereen. maar het gebeurt wel en dat vindt ik jammer

ClaudioLopez
24-04-2003, 10:56
zeker niet idereen...........

bie
24-04-2003, 14:23
Vinden jullie vrouwenrechten niet belangrijk...waarom wordt er zo weinig gereageerd?

touzine
24-04-2003, 14:51

Vrouwen liggen altijd onder!!!!!! :hihi: :maf3:

GangstaLovin
24-04-2003, 14:55
Nee hoor ....

touzine
24-04-2003, 14:59
Origineel gepost door GangstaLovin Nee hoor .... Ooooooh..................... hier komt mivrouwtje de ervaren leraar!!!!!!http://opkikkertje.nl/smilies/crazy/scheel001.gif

GangstaLovin
24-04-2003, 15:05
Hahahahaa ...minier jij mesgot ...jij shiek in ras.

touzine
24-04-2003, 15:07
Origineel gepost door GangstaLovin Hahahahaa ...minier jij mesgot ...jij shiek in ras. Ikke niet ziek...................... Wellah ik zwier echtie waare :D

Bario_Woman
28-04-2003, 23:29
Origineel gepost door bie Voelen Moslimmannen zich meer dan een vrouw? Zo ja..waarom? En hoe voer je dat in de praktijk uit? En vrouwen...hoe voelen jullie dat? En wat doe je er eventueel tegen?Klopt het als ik zeg dat vrouwelijke moslims een hele sterke band onderling hebben? Ik denk dat dit niet alleen voor de 'moslim mannen'geldt. Ik denk dat dit net zogoed voor de Westerlingen geldt. een mooi voorbeeld hiervan? iedere zondag (tijd en zender weet k niet meer Mijn vrouw,Jouw vrouw:( )

tonk
29-04-2003, 00:07
Goede vraag. Die zeker meer reacties verdiend dan er tot nu toe kwamen. Complexe vraag bovendien. (Helaas gaat mijn uitleg hieronder alleen in op het succesvol verspreiden van de eigen, mannelijke spermatozoiden...) Ik denk dat in alle culturen mannen proberen zich nr. 1 te verklaren. Waarom? Omdat ze het niet zijn!! Vrouwen baren de immers kinderen! Dus vrouwen weten zeker wie de vader van deze kinderen is! Mannen moeten daar maar naar gissen. (Arme mannen.) Dus proberen mannen op allerlei manieren de baas te zijn: - kuisheidheidsgordels - vrouw moet maagd zijn bij huwelijk. (ok, man ook. Maar de vrouw wordt gecontroleerd.) - vreemd gaan van mannen wordt VEEL meer geaccepteerd dan vreemd gaan van vrouwen. - Handig hulpmiddel voor de man hierbij: hij is doorgaans fysiek sterker dan de vrouw. En hij kan zich, doordat hij nooit zwanger of zogend is, volledig toeleggen op de taak van 'domineren van de vrouw'. Als mannen maar zeker weten dat het kroost van hen afstamt, dan is het goed. (Vandaar dat ze ook nooit zo happig zijn op alimentatie als een huwelijk eindigt in een scheiding. Vrouwen blijven hun kinderen dan wel trouw, mannen willen vaak weinig van hun kroost weten. Liever maken zij nieuw kroost bij een andere vrouw... Zolang ze maar zeker zijn dat het HUN kroost is.) Dus proberen mannen de vrouwen 100% aan zich te binden. Ze willen zeker zijn dat de kindertjes wel hun kindertjes zijn!!! Zoiets. Wanneer je kindertjes krijgen reduceert tot 'succesvol doorgeven van genitisch materiaal'. Blijft de vraag of mannen, vrouwen, de mensheid zich daartoe laat reduceren. In deze uitleg zijn mannen en vrouwen nogal gereduceerd tot spermatozoiden en eicellen...

HalfBlood
29-04-2003, 00:15
Voelen Marokkanen (degenen die niet praktiseren in geloof) hoger dan vrouwen ? antwoord: Ja Voelen Marokkanen (degenen die praktiseren in geloof) hoger dan vrouwen ? antwoord: Nee

House
29-04-2003, 07:46
Origineel gepost door sahraouiaa ik denk dat moslimmannen zich inderdaad meer voelen dan vrouwen. Al hoort dat niet zo. Dat maken zij er van. I zeg natuurlijk niet iedereen. maar het gebeurt wel en dat vindt ik jammer Wil je het woordje 'moslimmannen' er aub buiten houden. Een echte moslim weet wat de rechten van de man en de vrouw zijn.