Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ~We kennen het als grapje, maar als werkelijkheid?~

Pagina's : [1] 2

TwinkleEye_19
16-12-2005, 14:50

Familie uit Kanaleneiland vertelde me vorige week dat een Marokkaanse vrouw bij hun in de straat tegen haar man had vertelt, dat ze Arabische lessen wilde volgen. Zij kon deze lessen gewoon in huis krijgen van zo'n 'fundi-vrouw' met sluier en al. Haar man moest dan wel even 1 uurtje naar buiten zodat deze vrouw in alle vrijheid haar sluier af kon doen als ze naar de wc moest of voor de wassing enzo. Haar man kon dan even een blokje om, naar de moskee of winkel. Zo gezegd, zo gedaan. Op een dag kwam hij terug en zag een politiewagen en ambulance voor de deur, maar dacht er verder niet bij na. Hij dacht dat het wel van de bovenburen ofzo zou zijn. Toen hij bij zijn eigen voordeur kwam, zag hij in huis ambulance-medewerkers en politiemensen. Dus hij vroeg wat er aan de hand was; zei die politievent: "Meneer heeft op bed een hartaanval gehad." Hij wist niet wat hij hoorde en zei: "Neem haar mee, anders vermoort ik haar!" Ik wist niet wat ik hoorde. Dat mensen zo ver kunnen gaan en dan nog in hun eigen huis. Schaamteloos gewoon...

noelle
16-12-2005, 14:52
ik heb dit idd wel eens als grapje gehoord (dat het in marokko wel eens gebeurt), maar als dit echt is :jammer:

sihamkleuter
16-12-2005, 14:55
Dit is echt een typisch "marokkaanse roddel verhaal.:moe: Tuurlijk is overspel ook bij marokkanen aan de orde, maar dit verhaal hierboven geloof ik du secht niet.

kar1
16-12-2005, 14:57
hahahahahha wel grappig zweg

ladie_perfect
16-12-2005, 15:01

Wat een onzin joh, dat verhaal zal echt niet waar zijn. Geloof er ook niks van. Maar dat verhaal is gewoon marokaanse humor.meer niet:hihi:

TwinkleEye_19
16-12-2005, 15:02
Dit is echt een typisch "marokkaanse roddel verhaal.:moe: Tuurlijk is overspel ook bij marokkanen aan de orde, maar dit verhaal hierboven geloof ik du secht niet. Mensen wisten anders precies om welke vrouw het ging. Maar ik zal eens vragen of m'n neef en nichten haar kennen.

TwinkleEye_19
16-12-2005, 15:04
Wat een onzin joh, dat verhaal zal echt niet waar zijn. Geloof er ook niks van. Maar dat verhaal is gewoon marokaanse humor.meer niet:hihi: Ik lach in het begin ook helemaal krom van het lachen, maar toen ze details vertelde om welke vrouw en hoe hoog ze woonde enzo...zat ik wel zo.:confused:

Bent_Fes
16-12-2005, 15:05
Ja een soort gelijke verhaal ken ik ook....bij een getrouwde vrouw in Fes kwam ook vaak een gesluierd 'vriendin' van haar logeren,haar man mocht haar nooit zien en ze sliepen samen.. :confused: Tot op een dag haar man erachter kwam... en ze werd opgepakt door de politie en moest op een schandekar rond de stad.

mimi_tangaouia
16-12-2005, 15:05
wajauw erg verhaal

Miss_Magrebia
16-12-2005, 15:08
Dit is echt een typisch "marokkaanse roddel verhaal.:moe: Tuurlijk is overspel ook bij marokkanen aan de orde, maar dit verhaal hierboven geloof ik du secht niet. Zo denk ik er ook over

sihamkleuter
16-12-2005, 15:14
Mensen wisten anders precies om welke vrouw het ging. Maar ik zal eens vragen of m'n neef en nichten haar kennen. Ja maar lieve schat "mensen" weten altijd precies om wie het gaat maar of het echt waar is?? Je moet die praatjes niet geloven, pas, als je het met eigen ogen hebt gezien. Dit soort roddels gaan zo snel door de gemeenschap, en het erge is dat je iemand hiermee heel erg kan schaden :jammer:

TwinkleEye_19
16-12-2005, 15:16
Mijn overbuurvrouw (zo'n 1-2de generatie-geval met hooddoek, lange jas, kinderen) een tijd lang vreemd is gegaan totdat haar man er achter kwam. Maar van haar zou je het ook nooit verwachten. Steeds dat haar man naar zijn werk ging, kwam er een kwartiertje later een man bij haar binnen. Echt fdiha, de Marokkaanse bewoners in die hal hebben haar aangesproken waar ze mee bezig is en zeiden dat als ze niet kapt, ze het aan haar man zouden vertellen en zij bleef maar vreemdgaan. Echt onbegrijpelijk.

sihamkleuter
16-12-2005, 15:20
Mijn overbuurvrouw (zo'n 1-2de generatie-geval met hooddoek, lange jas, kinderen) een tijd lang vreemd is gegaan totdat haar man er achter kwam. Maar van haar zou je het ook nooit verwachten. Steeds dat haar man naar zijn werk ging, kwam er een kwartiertje later een man bij haar binnen. Echt fdiha, de Marokkaanse bewoners in die hal hebben haar aangesproken waar ze mee bezig is en zeiden dat als ze niet kapt, ze het aan haar man zouden vertellen en zij bleef maar vreemdgaan. Echt onbegrijpelijk. Ik zeg ook niet dat het niet gebeurt, alleen moet je wel voorzichtig zijn voordat je zulke verhalen gelooft. Wij marokkanen (elke bevolkingsgroep trouwens) kunne er wel wat van. en vaak wordt zo een verhaal ook nog eens aangedikt, en op het eind blijkt er maar een fractie waar van te zijn. (of helemaal niet) Zolang je het niet met eigen ogen hebt gezien, zla ik als ik jou was niet zo snel geloven in dit soort praatjes

Atlas_Gebergte
16-12-2005, 18:32
Nou je weet het maar nooit tegenwoordig, want ik ken iemand via via die getrouwd is (dus een vrouw) en die al een kind heeft ect, en die toch vreemd gaat met een andere man, zodra haar man de deur uit gaat, belt ze die andere vent op om naar toe te komen. Walgelijk gewoon, diep verdwaald.

oeght_yasmina18
16-12-2005, 18:33

SubhanaAllah! ZiekkkKKKkkk Ik geloof het niet hoor daar niet van :o

Pagina's : [1] 2