Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen uit zuid-Marokko...?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
13-05-2002, 14:43

salaam.. zijn er wel mensen uit zuid Marokko..?? sahrawaa..? veel liefs..

tafoektsoussia
13-05-2002, 17:53
nou om eerlijk te zijn kom ik uit zuidmarokko ik woon in tiznit. Maar als ik naar marokka ga moet ik even naar geulmin gaan beb sahra :D beslama :zwaai:

salma_magribia
13-05-2002, 17:58
hallo yessef ik woon ook in zuid-marokko , in guelmim beb sahra

tafoektsoussia
13-05-2002, 20:06
ik woon naast de elmahata in geulmin leuke stad he :D

tha_lady
13-05-2002, 20:43

ff een vraagje tussen door wat als je in het midden woont ??? laterZ :blauwkus:

bent_elmargheb
14-05-2002, 10:18
Origineel gepost door tafoektsoussia nou om eerlijk te zijn kom ik uit zuidmarokko ik woon in tiznit. Maar als ik naar marokka ga moet ik even naar geulmin gaan beb sahra :D beslama :zwaai: hee, eindelijk iemand die ook uit geulmim komt , of er soms naar toe gaat , TOF!!!! ik ben dus toch niet alleen !!! aaaahhh.

dounia_dana
14-05-2002, 10:21
hmmm ik kom niet echt uit het zuuiiiidden maar lekker gewoon uit Rabat.. DD

bent_elmargheb
14-05-2002, 10:29
Origineel gepost door youssef85 hoi, ik kom ook uit guelmim ( bab asse7raa) aangenaam kennis te maken.. mmm. ik verwachtte meer reacties.. maar ja.. ook goed. veel succes kom jij ook uit geulmim ik ook , wat toevallig , ooh mijn dag kan echt niet meer stuk, gaan jullie dit jaar op vakantie naar geulmim, ik voelde me altijd als enige nl marghabia tussen al die fransen eindelijk jullie ik ben blij

bent_elmargheb
14-05-2002, 10:30
Origineel gepost door youssef85 hey bent_elmargheb nou.. ik vind het ook heel leuk. . wie gaat dit jaar naar marokko? dat vroe ik net !!! ga je naar geulmim dit jaar ??? ik denk dat het voor 90% zeker is, en anders haal ik ze wel over om wel te gaan

soussiasaida
14-05-2002, 11:46
Geulmim :confused: ???? He bestaan er toch nog nederlandse wezentjes uit Geulmim ;) ?? Als ik daar kom zie ik echt dus geen een iemand uit nederland:hihi:!! Maar ik kom ook ieder jaar in geulmim heb er veel familie wonen!!!

soussiasaida
14-05-2002, 13:09
Maar ik ga dit jaar ook niet tenminste de kans is heel erg klein, wij gaan ieder jaar maar ik den dat ik dit jaartje maar hier blijf i.v.m. mijn studie die ergens halverwege augustus begint.

salma_magribia
14-05-2002, 18:27
ik ga deze zomer incha Allah wel naar guelmim, enne het lijkt me echt leuk om kennis te maken met jullie en wie weten zien we elkaar michien in guelmim,

salma_magribia
14-05-2002, 18:30
Origineel gepost door bent_elmargheb kom jij ook uit geulmim ik ook , wat toevallig , ooh mijn dag kan echt niet meer stuk, gaan jullie dit jaar op vakantie naar geulmim, ik voelde me altijd als enige nl marghabia tussen al die fransen eindelijk jullie ik ben blij he bent_elmarghreb waar woon je in guelmim , enne ik woon ook in limburg ,maar waar in limburg woon jij , ik in heerlen

tafoektsoussia
14-05-2002, 22:17
ik wist niet dat er zoveel mensen uit nederland in geulmin wonen dacht altijd dat er heel erg weinig waren. maar het is echt leuk maar wat vinden jullie nou echt van geulmin en je moet wel heel eerlijk zijn.

knufffelbeertje
14-05-2002, 22:22

he mensen , er zijn dus nog mensen uit het zuiden van MArokko!!1 hihihi wie komt er uit Beni-Mellal ????m erg leuke stad daarom vraag ik het! reageer snel! liefs van een leif meisje

Pagina's : [1] 2 3 4 5