Bekijk originele versie : ontmaagd, En op je huwelijksnacht dan???
:confused: ik snap het niet, ik kan niet geloven dat een marokkaanse jongen dat accepteert van zijn toekomstige vrouw..... Tjah dus gaan we uit opeen leugen maar goed hoe flik je dat?...stel dat een hersteloperatie niets is voor je, wat doeje dan.....ik bedoel hoe wilje er mee weg komen????:confused:
liefs Aya tsa3tash:)
je doet dan net alsof en dan op een dag komt je man er achter dat je hem hebt lopen belazeren en mag je je tas inpakken :hihi:
ja precies..ik bedoel maar....HOE FLIKKEN ZE HET?
is heel vaak tijdelijk waha of hij accepteert het nadat ze het vertelt heeft. nederland is klein en voor je het weet zit er een lek aan informatie ergens
Miss_berkane87
15-12-2005, 23:41
is heel vaak tijdelijk waha of hij accepteert het nadat ze het vertelt heeft. nederland is klein en voor je het weet zit er een lek aan informatie ergens
er zijn ook normale marokkaanse jongemannen die hun bek kunnen houden en niet alles rond gaan vertellen. Zoalss die marokkkaanse straat jongenss die alle roddels rond gaan brengen :moe: :jammer: .
Ze3ma e bereiekn daar wat mee.. pff ze worden tien keer harder genaaid
ja nederland is ckr klein ok maar stel met een niet marokkaan dan kom je er niet agter dussss...wordt dit een wat niet weet wat niet deert situatie??
probleem is dat het op een gegeven moment lekt. jongens vertellen ook aan hun vrienden wat ze gedaan hebben .. zijn net wijven wat dat betreft.
ja nederland is ckr klein ok maar stel met een niet marokkaan dan kom je er niet agter dussss...wordt dit een wat niet weet wat niet deert situatie??
daar kom je ook achter. die verlullen zich sneller dan een maroc omdat die niet weten wat voor impact dat heeft op een meid. voorbeeld tijdens het douchen bij het voetbal is gewoon onderwerp van gesprek wie ze genaaid hebben en dan vallen die namen gewoon hoor. maak je geen illusies die houden NIKS geheim. is net een zeef. :hihi:
hahah ok
Maar dan hebben ze het al geflikt, want ze zijn er mee weggekomen,kan jij bijvoorbeeld ckr zijn van je zaak dat het jou niet zal overkomen....?
hoe ben je er ckr van?
ewa safi iedereen neukt maar je moet iemand niet proberen te naaien door hem of haar voor te liegen want dan kan het zo zijn dat je uiteindelijk jezelf dubbel naait.
hahah ok
Maar dan hebben ze het al geflikt, want ze zijn er mee weggekomen,kan jij bijvoorbeeld ckr zijn van je zaak dat het jou niet zal overkomen....?
hoe ben je er ckr van?
iedere man die genoeg ervaring heeft weet hoe een vrouw voor de eerste keer reageert en weet hoe een vrouw reageert die het gewend is of waarvoor het niet vreemd is. ze kan natuurlijk wel faken maar dan moet ze echt goed faken.
ewa safi iedereen neukt maar je moet iemand niet proberen te naaien door hem of haar voor te liegen want dan kan het zo zijn dat je uiteindelijk jezelf dubbel naait.
daar heb je gelijk in.....acc zou je dat opeen bepaald punt doen?
Miss_berkane87
15-12-2005, 23:57
iedere man die genoeg ervaring heeft weet hoe een vrouw voor de eerste keer reageert en weet hoe een vrouw reageert die het gewend is of waarvoor het niet vreemd is. ze kan natuurlijk wel faken maar dan moet ze echt goed faken.
Ze kan zich inschrijven in een theaterschool :hihi: :hihi: :hihi:
En als ze klaar is met die opleiding kan ze particulieren lessen geven aan de andere meiden.. zo een spoedcursus :hihi: :hihi:
wajoo verdient ze gleijk geldd mee eh... dit is echt ietss voor marokkanen :banana:
cocoenco
16-12-2005, 00:02
:confused: ik snap het niet, ik kan niet geloven dat een marokkaanse jongen dat accepteert van zijn toekomstige vrouw..... Tjah dus gaan we uit opeen leugen maar goed hoe flik je dat?...stel dat een hersteloperatie niets is voor je, wat doeje dan.....ik bedoel hoe wilje er mee weg komen????:confused:
liefs Aya tsa3tash:)
ER BESTAAN ZAT MANNEN DIE HET GEWOON ACCEPTEREN, EN TERECHT ,WANT WIE ZIJN ZIJ OM DAAROVER TE OORDELEN.
HET KAN ZIJN DAT ZE AL ONTMAAGD WAS OF DOOR HEM IS ONTMAAGD, EN DAAR KAN JE GEWOON MET ELKAAR OVER PRATEN,
IK BEDOEL JE DEELT JE LEVEN MET ELKAAR, ALS JE DAN NIET MET ELKAAR KAN PRATEN OF GEEN VERTROUWEN IN ELKAAR HEBT, DAN WEET IK HET OOK NIET HOOR.
daar heb je gelijk in.....acc zou je dat opeen bepaald punt doen?
ontmaagding is niet eens doorslaggevend denk ik voor een man maar de leugen eromheen ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.