Bekijk originele versie : Helppp!! Wie Kan Me Helpen Aan Een Jurk En Riem
somaya_123
15-12-2005, 19:24
Hallo allemaal
Ik ben op zoek naar een mooie Marokkaanse jurk niet te wijd of te lang zeg maar ongeveer een maatje xs/s en de lente mag niet meer dan 1.60 zijn liefst 1.58. Wie o Wie kan me helpen ik heb me rot zitten zoeken op internet het hoef net persee een marokkaanse jurk te zijn (liefs wel)
Ik ben verder ook op zoek naar een zilvere mdama(riem)
Hoop echt dat iemand me kan helpen
heb je iets voor me reageer dan aub en plaats gelijk een foto van wat je heb
veeeel liefs
wil je er 1 kopen of huren..???
MaRoCcInA
15-12-2005, 20:08
Ik heb tig feesten en ben ook opzoek naar een mooie jurk.. :(
xx_riffia
15-12-2005, 20:13
ZIJN JULLIE ALLE DRIE OP ZOEK IK KAN JULLIE DAAR WEL MEE HELPEN MAAIL NAAR arabic-shestyle@hotmail.com of bel naar 0612560400
XXX xx_riffia
MaRoCcInA
15-12-2005, 20:18
Maar weet je wat het met haar is... Bij haar moet je echt langs gaan voor jurken, maar ik wil eerst foto's zien voordat ik daar voor niks ga. Als ik eerst een beeld van e jurken krijg te zien dan is het makkelijker.
somaya_123
15-12-2005, 22:37
Nee Ik Wil Graag Een Jurk Kopen En Een Riem Dus Wie O Wie Kan Me Helpen
xx_riffia
16-12-2005, 22:49
ja je MAG idd langs gaan het is wel de moeite waard ze heeft egt hele mooie jurken
xx_riffia
Hallo allemaal
Ik ben op zoek naar een mooie Marokkaanse jurk niet te wijd of te lang zeg maar ongeveer een maatje xs/s en de lente mag niet meer dan 1.60 zijn liefst 1.58. Wie o Wie kan me helpen ik heb me rot zitten zoeken op internet het hoef net persee een marokkaanse jurk te zijn (liefs wel)
Ik ben verder ook op zoek naar een zilvere mdama(riem)
Hoop echt dat iemand me kan helpen
heb je iets voor me reageer dan aub en plaats gelijk een foto van wat je heb
veeeel liefs
ik verhuur mdama's en jurken als je interesse hebt laat mij iets weten
site:www.*************/decoratie_rania/
grtjs
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.