Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jim vind de meeste marokanen lelijk!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3

SweetyJeblia
23-04-2003, 20:25

Heeft ie in de hitkrant gezegd :ego: ze vroegen naar jim wat hij van hind vond daarbij beantwoorde hij dat zij wel een mooi mocro meisje is en dat de meeste mocro's meisjes LELIJK zijn :boos: :zwaai:

amel124
23-04-2003, 20:27
Origineel gepost door maroc_honey Heeft ie in de hitkrant gezegd :ego: ze vroegen naar jim wat hij van hind vond daarbij beantwoorde hij dat zij wel een mooi mocro meisje is en dat de meeste mocro's meisjes LELIJK zijn :boos: :zwaai: nouw als hij hind mooi vind dan ken ik wel heeeeeeeeeeel veeeeeeeel meisjes die veeeeeeeeel moooooooier zijn :zwaai:

SweetyJeblia
23-04-2003, 20:43
Origineel gepost door amel124 nouw als hij hind mooi vind dan ken ik wel heeeeeeeeeeel veeeeeeeel meisjes die veeeeeeeeel moooooooier zijn :zwaai: jah de meeste mocro's zijn veeeeeellll knapper dan hind

DonnaBella
23-04-2003, 20:43
ik had die jim laatst in de stad gezien he dus hij ze3ma stoer handtekeningen uitdelen net alsof hij een of ander celebrity was er waren daar veel meisjes ook marokaanse die gingen huilen ginge ze hem omhelze enz tazzzzzz JE GAAT TOCH NIET JANKEN OM HEM MAN DOE NORMAAL!!!!!!!!

-Reda-
23-04-2003, 20:44

boeiend wat Jim ervan vindt hij heeft Idols tog niet gewonnen :rolleyes::hihi:

maroc_ladysiham
23-04-2003, 20:46
zielig hoor maar wat vaak in de hitkrant staat is niet waar of word anders beschreven om het boeiend te maken

cheetah
23-04-2003, 20:47
Als hij dat vind, who cares

SweetyJeblia
23-04-2003, 20:49
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO boeiend wat Jim ervan vindt hij heeft Idols tog niet gewonnen :rolleyes::hihi: :giechel: :giechel: ;)

salimma19
23-04-2003, 20:50
Cheetah helemaal gelijk. LEKKUUUUUUUR BOEIEND WAT JIM VIND VAN ONS. Als hij Hind met haar paardenbek mooi vind........nou dan ken ik ook heeeeeeeel veeeeeeeel meisjes die veeeeeel mooier zijn dan haar. Ik bijvoorbeeld :ego:

DonnaBella
23-04-2003, 20:52
neeee dat gaat ten koste van mijn aantal berichtjes

salimma19
23-04-2003, 20:53
Origineel gepost door Abdelhay Haal deze topic maar weg of zo gaat totaal nergens over. :D Lieve schat de topics hier gaan bijna allemaal nergens over ;) :rolleyes: :D :o

SweetyJeblia
23-04-2003, 20:55
Origineel gepost door salimma19 Lieve schat de topics hier gaan bijna allemaal nergens over ;) :rolleyes: :D :o ja inderdaad :rolleyes:

salimma19
23-04-2003, 20:56
Origineel gepost door DONNABELLA ik had die jim laatst in de stad gezien he dus hij ze3ma stoer handtekeningen uitdelen net alsof hij een of ander celebrity was er waren daar veel meisjes ook marokaanse die gingen huilen ginge ze hem omhelze enz tazzzzzz JE GAAT TOCH NIET JANKEN OM HEM MAN DOE NORMAAL!!!!!!!! Allahie koef al3aun........je hebt van die zielige mensen :jammer: Waar gaat dit heen.... :confused: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

ask_me
23-04-2003, 20:56
Origineel gepost door maroc_honey Heeft ie in de hitkrant gezegd :ego: ze vroegen naar jim wat hij van hind vond daarbij beantwoorde hij dat zij wel een mooi mocro meisje is en dat de meeste mocro's meisjes LELIJK zijn :boos: niet boos zijn, hij heeft me gebeld en hij vond je ook mooi :o

SweetyJeblia
23-04-2003, 20:58

Origineel gepost door ask_me niet boos zijn, hij heeft me gebeld en hij vond je ook mooi :o :) :verliefd: :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3