Bekijk originele versie : Vermiste Marokaanse vrouw dood aangetroffen
marokkaann
15-12-2005, 18:06
inna lillahi wa inna illayhi raji3oen, Allah y ra7mek a ghoya yahia
GOUDA- De Goudse Fatima Libliz-Laribi (47) die sinds 20 november vermist was is dood terug gevonden, In het water van de Nieuwe Gouwe Oostzijde in Gouda is dinsdag 13 december 2005 het dode lichaam aangetroffen van de vermiste vrouw.
De toedracht van het overlijden van de vrouw is nog niet bekend. De politie heeft de zaak in onderzoek.
Ik wens alle dierbare van Fatima met name haar kinderen en ouders veel sterkte met het verwerken van dit vedriet
inna lilah waina ilahi rajioen. allah jerahoe meskien
allah oma r7amho wa 3oufo3anho oua gsil ho bilmaie watalji oual barad oua nakih mina doenoeb kama jonaka toubal abjato mina deness
amien jarabal 3alamien li kolie elmosliemina oual mouminien
oua salamoe 3alaykoem wa rahmatoe allahie wa barakatoeh.......
elmagrebia85
15-12-2005, 18:13
in na li lah wa ina li lahi raji3oen!!!!!!!!!!
Allah je rham ha wa jarham el moslimien jami3ien. OE ALLAH je sbar de familie en de kinderen.
Amin
inna lilah waina ilahi rajioen. allahyarhamha wayerham el zjami3 el moslimeen ....meskiena
Moge Allah (swt) de familie veel sbar schenken
Ik had een tijdje geleden haar vermissing gelezen...ze is altijd in mijn hoofd gebleven meskiena..
ik hoop dat ze niet heeft geleden
Wa salaam
xx mina
moorkop3
15-12-2005, 18:48
Dode vrouw blijkt vermiste Goudse
GOUDA -De dode vrouw die dinsdagmorgen is aangetroffen in de Gouwe is de Goudse Fatima Labliz-Laribi (47), die sinds 20 november werd vermist.
Dat heeft een woordvoerder van het openbaar ministerie bevestigd.
Onderzoek moet nog uitwijzen of de vrouw al dan niet door een misdrijf om het leven is gekomen.
De vrouw verliet in overspannen toestand haar woning en verkeerde onder de invloed van medicijnen met een hallucinerende bijwerking.
Problemen met de gezinshereniging vormen de mogelijke oorzaak. Twee van haar kinderen zijn uit huis geplaatst.
http://www.ad.nl/groenehart/gouda/article86775.ece
Vorige week was er nog een politiebericht op tv. Erg dat het zo is afgelopen.
Amin
in na li lah wa ina li lahi raji3oen!!!!!!!!!!
Allah je rham ha wa jarham el moslimien jami3ien
Moge ALLAH (swt) de familie en vooral de kinderen veel sbar geven inschallah!!!
Subhan allah. Ik wilde net haar foto op mijn website plaatsen om mee te helpen aan de zoektocht.
Subhan allah. Ina li allah wa ina illahi raji3oun
Moge allah subhan wata'ala haar tot een bewoner van het paradijs maken insa allah
Rebel_1963
17-12-2005, 01:58
Inna lilahi wa inna lilahi radjoen.
Moge Allah (swt) de familie troost geven.
datisgeenstijl
17-12-2005, 10:40
viese vuile nederlandse schoften om die vrouw hallucinerende middelen te geven
Ik weet niet wie of wat je bent en of je het serieus meent of wilt provoceren. Maar hoe dan ook; "rot op met je stomme opmerkingen uit DEZE topic weg"
Heb in ieder geval die eerbied voor de dood!
Ik wens deze familie veel sterkte toe. Het lijkt me dat ze al veel moeilijkheden hadden, en dan nu nog meer verdriet. Heel veel sterkte en vooral Troost van Allah / God toegewenst aan de betrokkenen.
West-Dubbel-Ost
17-12-2005, 15:36
Ik vind eht zo erg he.. mseken die nabestaanden haar moeder enzo..
Dit is gewoon neit normaal man die troep medicijnen geven ze aan elke allechtoondie zegt dat ie hoofdpijn heeft...
Ina Illahi Wa Innalilahi Rag3oen..
Emien
Ik vind eht zo erg he.. mseken die nabestaanden haar moeder enzo..
Dit is gewoon neit normaal man die troep medicijnen geven ze aan elke allechtoondie zegt dat ie hoofdpijn heeft...
Ina Illahi Wa Innalilahi Rag3oen..
Emien
Sorry hoor, nu moet je echt ophouden. Het valt mij juist op dat juist de marokkanen die ik ken medicijnen willen. Dat liever dan naar psychische hulp gaan. Want stel dat je omgeving zou denken dat je gek bent.
Maar ik vind dit geen discussie om die hier verder te voeren. Uit respect naar haar toe.
never_say_never
18-12-2005, 00:57
Sorry hoor, nu moet je echt ophouden. Het valt mij juist op dat juist de marokkanen die ik ken medicijnen willen. Dat liever dan naar psychische hulp gaan. Want stel dat je omgeving zou denken dat je gek bent.
Maar ik vind dit geen discussie om die hier verder te voeren. Uit respect naar haar toe.
ik ben het er helemaal mee eens, een allochtoonse vrouw die naar de dokter gaat en zegt dat ze hoofdpijn of rugpijn heeft, ze krijgt meteen anti-depressi!!
Beetje doen of alle moslima's depressief zijn, en als ze het zijn, komt het door de manier van behandelen in dit kk land!!
never_say_never
18-12-2005, 00:58
inna lilahi wa inna ilayhi radjioen,
tot allah(swt) behoren wij en tot hem(swt) is de terugkeer!!
moge allah(swt) haar zondes vergeven en haar een plaatje geven in djenna!
Moge allah(swt) haar nabestaande veel sbar geven!
Zo een opmerking hier plaatsen is MISPLAATST.
Geen woorden van rouw, deernis of gevoel voor de nabestaanden.
Alleen maar weer het bekende gescheld.
Sorry, dan kan echt niet. Dat is echt heel min. Schaam u derhalve, zeg: Ik heb misdaan.
In de regel heb ik niet al te veel kritiek op uw postings maar dit gaat mij te ver.
Ik zeg:
Dat die vrouw ruste in vrede en dat de familie veel sterke mag krijgen.
Hoe dan ook, onder welke omstandigheden dan ook.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.