Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat moet ik doen :(

Just_a_Lady
23-04-2003, 20:02

Hey mensen, ik zit met het volgende. Ik ben een nederlands meisje en heb een hele lieve marokaanse vriend, maar nu heeft zijn oom ons samen zien lopen en heeft me vriend geslagen. Ook heeft zijn oom zijn ouders gebeld en daardoor is me vriend uit huis gezet. Zijn oom heeft ook tegen hem gezegd dat als hij mij te pakken krijgt mij wat zal aandoen. Mijn vriend heeft toen zijn oom geslagen. Niet bepaald iets om trots te zijn en hij zit nu dus ook vast. Ik voel me echt verdrietig en schuldig. Als ik er niet was geweest had mijn vriend ook geen ruzie met zijn familie en ben ook aan denken hoeveel ik ook van hem hou en hoe moeilijk het ook is om me vriend toch los te laten. Het laatste wat ik wil is tussen hem en zijn familie komen. Ik zou graag willen weten hoe jullie erover denken. Wat zouden jullie me aanraden?

SweetyJeblia
23-04-2003, 20:07
zoooooo ergggg ik weet het ook niet :( :zwaai:

Oem_Lena
23-04-2003, 20:08
Origineel gepost door Just_a_Lady Hey mensen, ik zit met het volgende. Ik ben een nederlands meisje en heb een hele lieve marokaanse vriend, maar nu heeft zijn oom ons samen zien lopen en heeft me vriend geslagen. Ook heeft zijn oom zijn ouders gebeld en daardoor is me vriend uit huis gezet. Zijn oom heeft ook tegen hem gezegd dat als hij mij te pakken krijgt mij wat zal aandoen. Mijn vriend heeft toen zijn oom geslagen. Niet bepaald iets om trots te zijn en hij zit nu dus ook vast. Ik voel me echt verdrietig en schuldig. Als ik er niet was geweest had mijn vriend ook geen ruzie met zijn familie en ben ook aan denken hoeveel ik ook van hem hou en hoe moeilijk het ook is om me vriend toch los te laten. Het laatste wat ik wil is tussen hem en zijn familie komen. Ik zou graag willen weten hoe jullie erover denken. Wat zouden jullie me aanraden? 1 tip laat hem met rust

nour_el_3oejoen
23-04-2003, 20:10
...ik vind het erg voor je meid...maar helaas ik kan je niet helpen..:(

amel124
23-04-2003, 20:11

Origineel gepost door Just_a_Lady Hey mensen, ik zit met het volgende. Ik ben een nederlands meisje en heb een hele lieve marokaanse vriend, maar nu heeft zijn oom ons samen zien lopen en heeft me vriend geslagen. Ook heeft zijn oom zijn ouders gebeld en daardoor is me vriend uit huis gezet. Zijn oom heeft ook tegen hem gezegd dat als hij mij te pakken krijgt mij wat zal aandoen. Mijn vriend heeft toen zijn oom geslagen. Niet bepaald iets om trots te zijn en hij zit nu dus ook vast. Ik voel me echt verdrietig en schuldig. Als ik er niet was geweest had mijn vriend ook geen ruzie met zijn familie en ben ook aan denken hoeveel ik ook van hem hou en hoe moeilijk het ook is om me vriend toch los te laten. Het laatste wat ik wil is tussen hem en zijn familie komen. Ik zou graag willen weten hoe jullie erover denken. Wat zouden jullie me aanraden? weetje meid als je echt van hem houd waarom bekeer je niet naar het islam meschien zullen ze je dan wel in de familie op nemen maar dan wel trouwen :zwaai:

maroc_ladysiham
23-04-2003, 20:13
sorry zou het ook nie weten maar wel raar hoor van zijn oom maar ligt eraan eigenlijk want mijn neef had ook een relatie met een nederlandse meisje en zijn ouders vonden het niet goed het meisje moest eerst tot de islam bekeren en dan pas zouden ze het goed vinden maar dat meisje wou het niet en er is toen wel heel wat gebeurd en tenslotte is hij toch met een marokkaanse getrouwd

DonnaBella
23-04-2003, 20:14
ik zou het echt niet weten, wat een domme actie van die oom wat heeft hij nou tussen jullie te maken??? ik weet wel dat die oom opkomt voor de eer van ze familie maar slaan? nee dat gaat te ver :jammer:

masterabdel
23-04-2003, 20:15
ik zal et echt niet weten...spijt me... :(

DonnaBella
23-04-2003, 20:16
Origineel gepost door achmad moet je je daarom bekeren? doe dat niet, bekeer je tot islam voor allah, niet voor mensen juist

emsoem
23-04-2003, 20:24
wat een raare misslijke ooms zeg... oh gewoon dumpen die handel en zoek een andere:D joke wollah ik zou het niet weten joh...gewoon afwachten en de tijd zal je leren:D;) =emsoem=

Just_a_Lady
23-04-2003, 20:25
Dankje alvast voor jullie reacties. Het is erg moeilijk, maar ik wil hem niet voor de keus zetten je familie of ik. Heb met hem er al eens over gehad vanwege moslim worden. Het probleem is ik sta er zelf niet achter Ik moet het voor mezelf doen. Ik heb echt respect voor jullie cultuur en wil zeker met de ramadan en dat soort dingen meedoen geen probleem. Ben van mezelf katholiek maar ik geloof eigenlijk niet echt. Hij had daar zelf geen moeite mee