Bekijk originele versie : zo lief
mimi_tangaouia
15-12-2005, 15:17
wie heeft ook weleens zo duidelijk haar kindje gezien
even voor de duidelijkheid dit is niet mijn buik
ik heb deze foto van het internet geplukt
http://img210.imageshack.us/img210/2403/c13zwangerbuikje5rn.th.jpg (http://img210.imageshack.us/my.php?image=c13zwangerbuikje5rn.jpg)
zoooooo wat vreemd dat je kan de voet van de baby zo echt kan zien, het lijkt dat hij de buik gaat snijden, kan dat echt gebeuren??ik heb zoiets nig nooit gezien
wauw! nee heb dat zelf ook nog nooit zo gezien. wel dat ik het voetje heel overdreven voel zeg maar, maar niet dat er zo'n afdruk komt.
bijzonder hoor!
mimi_tangaouia
15-12-2005, 15:21
zoooooo wat vreemd dat je kan de voet van de baby zo echt kan zien, het lijkt dat hij de buik gaat snijden, kan dat echt gebeuren??ik heb zoiets nig nooit gezien
blijkbaar kan het zo goed te zien zijn
maar denk niet dat er wat kan gebeuren met de buikwand
:eek: zal dat wel echt zijn.... ziet er wel heeeeeeeel erg eng uit man
HoneyBee
15-12-2005, 15:54
Ik vind het er nep uitzien. Je buikwand is best wel dik! Als het werkelijk zo was, dan zou je baby heel snel klappen opvangen als jij ergens tegenaan liep.
Sibel_flower
15-12-2005, 15:55
Bohhhh is dat echt heeft ze zoon dun vleesss ohh wat raar????
een_marokkaanse
15-12-2005, 15:57
Subhana-allah, een tante van mij had dat ook. Je kon bij haar duidelijk het voetje zien.Dat kan alleen als je een harde buik hebt.
Atlas_Gebergte
15-12-2005, 15:59
Subhan Allah dat je dat kan zien, bij mij nog niet voorgekomen, wel die schoppen ect, maar niet zo zichtbaar.
HoneyBee
15-12-2005, 16:03
dames, kan echt niet! Denk eens logisch na. Je ziet wel een bobbel, maar niet duidelijk contouren van een voetje of handje. Je buikwand is erg dik, dat is ook bescherming voor de baby.
HoneyBee
15-12-2005, 16:16
en trouwens, wel toevallig dat de fototoestel zo snel klaar stond. Je baby gaat echt niet zitten wachten totdat jij fototoestel erbij pakt. Je baby schopt alleen, die poseert niet :hihi:
en trouwens, wel toevallig dat de fototoestel zo snel klaar stond. Je baby gaat echt niet zitten wachten totdat jij fototoestel erbij pakt. Je baby schopt alleen, die poseert niet :hihi:
Nou ik heb ook foto's waar je ineens iets ziet uitsteken (maar niet zo erg als dit)
Als ik mijn baby voelde bewegen dan pakte ik mijn toestel erbij en dan afwachten.. en meestal duurt het toch een paar seconde voordat hij of zij zich weer terugtrekt..
mimi_tangaouia
15-12-2005, 16:19
nou het kan wel heb het een keer op tv gezien bij de bevalling bij sbs6 die vrouw was zwanger van ene tweeling en toen kon je ook duidelijk de handjes zien
Mar0cia_17
15-12-2005, 16:19
het ziet er wel eng uit....
eerlijk gezegd hou ik mijn buik wat dat betreft niet zo in de gaten. voel wel met mijn hand en dan voel ik bijvoorbeeld overduidelijk het voetje, maar niet dat ik echt in de spiegel ga kijken totdat ik zoiets te zien krijg.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.