Bekijk originele versie : Organistatie voor pedofielen!!!
Gisteren keek ik barend en van dorp en wallah ik werd zo misselijk!!!
Er waren daar 2 mannen van een organisatie voor pedofielen. Ze legden uit dat ze graag willen dat de samenleving veranderd en het geen taboe meer vind dat een oudere man met een kind gaat.
Ze willen dan ook graag een open relatie met de ouders van zo een kind. :confused:
Wat ook zo misselijk was, toen 1 van hun gevraagd werd hoe oud vind hij dat een kind moet zijn om s*x met een volwassenen te hebben, antwoordde hij 14 jaar maar voor orale bevrediging 10 jaar!!!!
hij zegt het kan ook leuk zijn voor zo een kind.
ik dacht echt van waar gaat dit allemaal heen. wat walgelijk!!! en ze willen nog dat het normaal word in de samenleving en ook dat je gewoon contact kan houden met de ouders.....ligt het aan mij of klinkt dit echt ziek!!
en ze nog meer leden die ook allemaal pedofielen zijn
gatverdame, nedeland is echt een pedofieland tfoe.
een_marokkaanse
15-12-2005, 13:46
Tfoe!! Gatverdamme, ik niet begrijpen wat in een kind van tien ziet.
Sibel_flower
15-12-2005, 13:48
Wilieeeeeeeee wilieeeeeeeeeeeeee starfelah zijn ze nog te redden..
He Rzina hoe ging de pupliek reageren dan ? vind het echt raar dat ze dan op zo'n programma uitgenodigd worden, in plaats van ze op te sluiten die zieke mensen, echt walgelijk.
In nederland is hier bijna niets verboden, hoeren open en bloot in A'dam drugs kan je overal krijgen en nu ook dit, waar gaat nederland heen.
weet je hoe misselijk het klonk toen ie op een toon zei alsof het normaal is: bedoel je p*pen nou dan denk ik wel van 10 jaar ... is wel een mooie leeftijd.
ze vinden het belachelijk dat mensen doen alsof het erg is. die pedo die daar was die zei ook van: ik val gewoon op hele jonge meisjes.
en hij heeft contact gehad met een 10jarige.
ze heten geloof ik organistatie voor pedo
stel je eens voor dat je buurman een lid is....
He Rzina hoe ging de pupliek reageren dan ? vind het echt raar dat ze dan op zo'n programma uitgenodigd worden, in plaats van ze op te sluiten die zieke mensen, echt walgelijk.
In nederland is hier bijna niets verboden, hoeren open en bloot in A'dam drugs kan je overal krijgen en nu ook dit, waar gaat nederland heen.
de publiek zat stil te luisteren je zag wel af en toe dat ze het echt te ver vonden gaan, maar alleen door hun beweging of kijk manier. je merkte ook dat barend, henk, jan en andere echt vragen stelde op een manier van: heb je niet door dat het niet kan???
ik zelf kon me niet eens in houden, ik bleef maar hardop roepen hoe smerig en walgelijk ik ze vind.
ze vinden het onderdrukking van de ouders dat ze het een kind niet toe laten.
Old_Oem_Ishaaq
15-12-2005, 14:02
Ergens verbaast het me toch niet..in Nederland moet alles kunnen toch (tenzij je een moslima bent en met een niqaab buiten loopt!). Dit is de volgende stap die ze gaan nemen. Drugs, bordelen, homo's die trouwen, transeksuelen...volgende stap is het legaliseren van pedofielen.
dordje22
15-12-2005, 14:03
heb het ook gezien was echt ranzig gewoon......allah hiester
Bent_Fes
15-12-2005, 14:35
Tfoeee heb er geen woorden voor... vind het ook niet normaal dat ze zulke gasten nog eens uitnodigen er moet ergens een grens zijn.
Sibel_flower
15-12-2005, 14:38
En kunnen jullie je voorstellen dat dit ook in marokko gebeurt.... Heb er een reportage van gezien een keer......Het was vooral in Casablanca in trek....oefffffffffffffffffffffffffff
En laten we onze talibans niet vergeten die kleind jongetjes verkrachtn daar heb ik ook al een een reportage van gezien......
En kunnen jullie je voorstellen dat dit ook in marokko gebeurt.... Heb er een reportage van gezien een keer......Het was vooral in Casablanca in trek....oefffffffffffffffffffffffffff
En laten we onze talibans niet vergeten die kleind jongetjes verkrachtn daar heb ik ook al een een reportage van gezien......
gingen ze er open over praten :wow:
Sibel_flower
15-12-2005, 14:45
gingen ze er open over praten :wow:
Dat van casablanca niet daar ging een man undercover met een camera en er was een franse man die dus handelde in die jongetjes in casaaaa echt viesss man......
En van die taliban dat had ik op discoveri gezien.. nee dat zeiden die talibans zelf niet maar was ook mer verborgen camera en een man ook een taliban die sprak er over hij deed het zelf niet maar heeft het wel zien gebeuren.... Omdat ze geen meiden konden pakken deden ze dat maar met jongetjes....
o wat erg!!!! het word steeds enger om kinderen te hebben. wallah ik heb 1 zoontje en als ik denk aan hoe de wereld word...maakt me bang!!!
Het gaat om vereniging Martijn, echt te ranzig voor woorden hoor! Kijk prostitutie ben ik ook geen voorstander van en drugs ook niet, maar dan gaat het (meestal) om volwassen mensen die die keuze KUNNEN maken, maar een kind kan dat niet!
Echt typsch iets voor BVD, om die gasten uit te nodigen, lekker scoren qua kijkcijfers natuurlijk! Terwijl die vereniging al een tijd bestaat, het is nu weer ff hot omdat ze een pedo top 100 ofzo hebben... ook te ranzig voor woorden trouwens.. Als ik in dat publiek had gezeten, was de kans groot dat ik ze had aangevlogen... YEK! Dat niemand dat heeft gedaan vind ik echt raar...
Je kan wel denken, ik gedraag me netjes, maar als die gasten JOU kind hebben gepakt zou je willen dat iemand ze een pak slaag geeft! In Amerika heb je toch zo'n pedo lijst, dan kun je je buren opzoeken... lijkt me wel een goed plan voor die stichting, ze willen toch openheid... geef me maar die lijst met pedo's.... dan kan ik mijn buren ff checken. openheid... die openheid bedoelen ze zeker niet...
M.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.