Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Permanent in me haar zetten...

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
23-04-2003, 19:11

Iwa mensen, vooral meiden... Ik heb een vraagje, ik heb half stijl golvend haar van mezelf en ik wil er graag permanent in zetten... alleen weet ik niet of het leuk gaat staan en wat voor soort krullen je krijgt bij permanent... zijn er hier meiden die permanent hebben en wat zijn de nadelen eravn eigenlijk??? en kunnen jullie misschien een plaatje plaatsen van een permanent want ik weet gewoon niet wat voor soort krullen je krijgt enzo... En wat adviseren jullie me gewoon me haar laten zoals het is of lekker permanent , lekker wat leuks en iets anders ??? Alvast bedankt voor alle tips enzo.. Bent Dagilia :zwaai:

Oem_Lena
23-04-2003, 19:15
Origineel gepost door Bent Dagilia Iwa mensen, vooral meiden... Ik heb een vraagje, ik heb half stijl golvend haar van mezelf en ik wil er graag permanent in zetten... alleen weet ik niet of het leuk gaat staan en wat voor soort krullen je krijgt bij permanent... zijn er hier meiden die permanent hebben en wat zijn de nadelen eravn eigenlijk??? en kunnen jullie misschien een plaatje plaatsen van een permanent want ik weet gewoon niet wat voor soort krullen je krijgt enzo... En wat adviseren jullie me gewoon me haar laten zoals het is of lekker permanent , lekker wat leuks en iets anders ??? Alvast bedankt voor alle tips enzo.. Bent Dagilia :zwaai: kan je beter niet doen je krijg echt zo schapen hoofd van

BentDagilia
23-04-2003, 19:16
hoe bedoel je schapenhoofd... :rolleyes:

Oem_Lena
23-04-2003, 19:17
Origineel gepost door Bent Dagilia hoe bedoel je schapenhoofd... :rolleyes: je weet van die schapen krullen :rolleyes:

Soefy
23-04-2003, 19:18

Origineel gepost door Bent Dagilia Iwa mensen, vooral meiden... Ik heb een vraagje, ik heb half stijl golvend haar van mezelf en ik wil er graag permanent in zetten... alleen weet ik niet of het leuk gaat staan en wat voor soort krullen je krijgt bij permanent... zijn er hier meiden die permanent hebben en wat zijn de nadelen eravn eigenlijk??? en kunnen jullie misschien een plaatje plaatsen van een permanent want ik weet gewoon niet wat voor soort krullen je krijgt enzo... En wat adviseren jullie me gewoon me haar laten zoals het is of lekker permanent , lekker wat leuks en iets anders ??? Alvast bedankt voor alle tips enzo.. Bent Dagilia :zwaai: Meid ga geen permanentje doen>>kheb bij een kapper gewerkt en als je ziet wat voor chemische middelen ze allemaal gebruiken om krullen te maken.. :( je haar wordt er alleen maar slechter van... Misschien moet je gewoon van die curlrolletjes in je haar doen>>je weet wel je haar nat maken...rollen...dan fohnen..en daar heb je je boesboes... :D Bij sommige kappers kun je een foto maken, waarin zij zeg maar je haar krullend laten over komen..zo kan je zien of het je staat of niet... Maar nogmaals..je natuurlijke haar is nog altijd :goedzo: :zwaai:

GillDeLaTouret
23-04-2003, 19:19
BD ik zou het liever zo laten hoe je het nu hebt :) staat je echt goed hoor :goedzo: maar jah t blijft jou keus he :) :engel:

SweetRose
23-04-2003, 19:20
Kwou da ook doen vorige maand....maar mocht ni :kwaad:

BentDagilia
23-04-2003, 19:22
Iwa Gille DT leef je nog a sahbi haha sinds wanneer geef je advies, maar thanx voor je compliment ;) En ja tot nu toe heeft bijna iedereen het me afgeraden.. :( wie weet doe ik het toch niet.. Zin n midar ik mag het weer wel maar ja misschien doe ik het toch niet :(

GillDeLaTouret
23-04-2003, 19:26
Origineel gepost door Bent Dagilia Iwa Gille DT leef je nog a sahbi haha sinds wanneer geef je advies, maar thanx voor je compliment ;) :engel: mening :wijs: :zwaai:

BentDagilia
23-04-2003, 19:29
iwa mening dan ;)

Shining_Star
23-04-2003, 19:29
Permanent is mooi mang!! :verliefd:

belle
23-04-2003, 19:32
NEEEEEEEEEEEEEEEE WILLIEEE GELOFF MIJ NIET DOEN!!!! Ik had zulk mooi lang gezond haar, en wat doe ik met mn domme hoofd, mevrouw gaat een permanent zetten. Nou ben ik van lang mooi haar, naar kort SCHAPENHAAR, tfoe! :( Ik word echt gek, echt waar, ik kan er niks mee doen, en ik moet nu wachten tot het uitgroeit. Dus meid, echt begin er niet aan!!

BentDagilia
23-04-2003, 19:55
woow echt erg man ik denk dat ik het toch maar niet ga doen mensjes wat ik nu allemaal hoor :(

SweetyJeblia
23-04-2003, 19:57
Bij sommige staat het wel maar bij anderen is het gewoon Lelijk :zwaai:

maroc_ladysiham
23-04-2003, 20:02

Origineel gepost door belle NEEEEEEEEEEEEEEEE WILLIEEE GELOFF MIJ NIET DOEN!!!! Ik had zulk mooi lang gezond haar, en wat doe ik met mn domme hoofd, mevrouw gaat een permanent zetten. Nou ben ik van lang mooi haar, naar kort SCHAPENHAAR, tfoe! :( Ik word echt gek, echt waar, ik kan er niks mee doen, en ik moet nu wachten tot het uitgroeit. Dus meid, echt begin er niet aan!! nou meid niet zo overdrijven hoor want als je je haar nat maakt dan pas kan je het efect van die permanent zien dus als het droog is heb je gewoon je eigen haarsoort dus zo erg is het niet alleen dat het schadelijk is maar ja als je het zo bekijkt dan mag je je haar ook niet blootstellen aan de zon of regen of zee enz

Pagina's : [1] 2