Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zoontje doet luier uit

Pagina's : [1] 2

LZN
15-12-2005, 13:20

mijn zoontje doet de hele dag lang zijn luier uit.Wij doen luier aan, hij doet zijn broek uit en doet ook zijn luier uit.....en plast overal:moe: hebben jullie ook dit meegemaakt met je kind...en betekend dit dat hij naar de wc wil of wat??? gister hadie zich helemaal uitgekleed :hihi: .....zatie daar in zijn kamer in zijn nakie:maf:.

mmu2
15-12-2005, 13:24
mijn zoontje doet de hele dag lang zijn luier uit.Wij doen luier aan, hij doet zijn broek uit en doet ook zijn luier uit.....en plast overal:moe: hebben jullie ook dit meegemaakt met je kind...en betekend dit dat hij naar de wc wil of wat??? gister hadie zich helemaal uitgekleed :hihi: .....zatie daar in zijn kamer in zijn nakie:maf: Meestal willen de kinderen die luiers niet meer om, omdat ze het vies beginnen te vinden. Misschien kan je hem op de po zetteb, en wil hij dat wel dan is dat alleen maar :goedzo:

Sibel_flower
15-12-2005, 13:32
Ik denk dat hij zindelijk wil worden...

bunty_aur_bably
15-12-2005, 13:36
Of hij ontdekt iets:hihi: :hihi:

Sibel_flower
15-12-2005, 14:00

Probeer hem dan op de pot te zetten als hij niet de luier om wil...

cateraar
15-12-2005, 14:01
Hoe oud is je zoontje?? Als hij al 2 is dan is het tijd voor een zindelijkheidstraining (lang woord!!) Maaaaaar ergis je niet. Er zijn veel kinderen die er nog lang niet klaar voor zijn om zindelijk te worden maar die de luier gewoon uitdoen omdat ze hebben ontdekt dat ze het zelf kunnen. Een soort spel wordt het dan. Ik doe hem uit-->mama doet hem aan-->ik doe hem uit-->mama doet hem aan enz enz. haha dit doet me denken aan een aflevering van docter phill. Was een jongetje die overal zijn luier uitdeed zelfs op straat en ik de winkel. Leek wel een nudist.

oeght_yasmina18
15-12-2005, 14:01
Ja, die luiers vinden ze vaak echt hinderlijk na een tijdje! Mischien kun je nu de kans pakken om hem toch gewoon op de po te zetten!

boug85
15-12-2005, 14:16
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah zo schattig.. :hihi: Ik zie het al helemaal voor me.. Kinderen zijn echt lief en mooi en onbeschrijfelijk :traan1: pffffff ja sorry ben een beetje aan de emotionele kant vandaag

Marisah
15-12-2005, 15:30
doe 'm van die luierbroekjes aan en begin met zindelijkheidtraining... laat hem met jou mee op de wc... of met zijn vader (die moet dan wel zittend gaan plassen) en hij dan ook op de wc met verkleiner of potje etc etc.. Google maar ff op zindelijkheidstraining en je zult een heleboel tips vinden... maar 2 is wel een beetje de leeftijd he..

Marisah
15-12-2005, 15:36
:lol: ...hij doet dat altijd zittend:hihi: maar bedankt voor de tips:goedzo: hahah, jah moet wel, anders krijg je spetters, hou ik ook niet van!

Marisah
15-12-2005, 15:45
:lol:...wat dacht van zelf schoonmaken:hihi: dat kunnen mannen nooit zo grondig en goed doen als vrouwen.. de oplossing is gewoon zittend plassen!

OemYoussef
15-12-2005, 15:51
Wordt denk ik tijd voor zindelijkheidstraining :goedzo: Het is wel frustrerend in het begin omdat ze het overal :moe: doen maar na een tijdje gaat het beter :hihi: Ik heb het ook pas achter de rug met mijn zoontje, ik ben zelf ook precies met 2 jaar begonnen. Gewoon doen

Marisah
15-12-2005, 16:18
ik kan niet wachten tot het zover is.. lijkt me echt zo leuk.. wel gedoe, maar echt zo'n mijlpaal...

bunty_aur_bably
15-12-2005, 16:34
:rolleyes: :moe: hij is 2 hoor:maf: It's a joke relax:D

badparel
15-12-2005, 18:47

ik denk ook dat hij zndelijk wil worden,zo begon het ook met de mijne,op het begin was het ook iedere keer een kliederboel maar op een gegeven moment dan gaat het wel goed,gewoon veeeeeel sabr hebben!mijn jongste werd zindelijk met 2jaar en 7 maanden en het was gelijk ook snachts dat ze geen luier hoefde!

Pagina's : [1] 2