Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van dit Bankje?
weegschaal25
15-12-2005, 08:32
En dan moet je je voorstellen dat dit een henna-bankje word, met allerlei assecoires erbij, een kleed erbij die je ophangt aan de muur aan de achterkant en een tafel met hetzelfde kleed er over heen en met allerlei spullen erbij, mooi of niet?
http://img235.imageshack.us/img235/751/bankje8vo.jpg
snottebel
15-12-2005, 08:40
nee sorry, vind het niet echt iets voor de henna..
Voor de henna hoort gewoon die ene bank bij jullie in de woonkamer met een mooie witte kleed erover heen..
Ik vind niet dat daar ook nog eens iets aparts voor moet komen!
weegschaal25
15-12-2005, 10:56
welke bank in de woonkamer bedoel je? het is niet zo een hele grote bank hoor, hij is klein....
supersoesje
15-12-2005, 11:00
ze bedoelde dat je geen speciaal bankje daarvoor moet verhuren.... gewoon op je bank in je woonkamer thuis henna zetten:D
Ik ben daar persoonlijk ook voor:o
MiekeShewen
15-12-2005, 11:19
Mooie bank...Maar als je die kleed erover heen doet...zie je niets meer van die mooie elegante bank..dus....
weegschaal25
15-12-2005, 11:26
deze henna-set is absoluut niet bedoeld voor als je henna gaat laten zetten, maar voor decor voor als je je traditioneel laat omkleden, voor chedda bijvoorbeeld, dit word een dag gedaan nadat je je henna hebt laten zetten, en het kleed word altijd hoog net boven de stoel opgehangen, gaat niet over de stoel, jij bedoeld een extra kleed voor als je geen stoel hebt en dan bijvoorbeeld voor over van die marrokkaanse bank doet? (mtarba)
ze bedoelt die marokkaanse banken die veel mocro's In huis hebben ...En is veel mooier je hebt er een special wittey doek voor die je er op moet leggen duss vind dat persoonlijk ook mooier dan allerlij dingen nog bij halen verplaatsen enzz
weegschaal25
15-12-2005, 11:31
(deze henna-set is absoluut niet bedoeld voor als je henna gaat laten zetten, maar voor decor voor als je je traditioneel laat omkleden, voor chedda bijvoorbeeld, dit word een dag gedaan nadat je je henna hebt laten zetten)
ik snap wat jullie bedoelen, toen ik mn henna liet zetten, heb ik dat ook zo gedaan, op zo een marokkaanse bank, alles in wit en groen had ik. maar daar is deze bovenstaande niet bedoeld voor:nijn:
MiekeShewen
15-12-2005, 11:31
Lekker persoonlijk lekker nog in je ouderlijk huis..zonder poes pas...
weegschaal25
15-12-2005, 11:39
Lekker persoonlijk lekker nog in je ouderlijk huis..zonder poes pas...
ja de henna laten zetten zeker wel, maar er zijn mensen die de traditie nog volgen voor chedda, en dan huren ze van die ouderwetse 2-in-1stoelen van negaffa, dan vind ik dit mooier
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.