Bekijk originele versie : MOET JE GEZIEN HEBBEN!!!! documentaire over.....
moslim1406
14-12-2005, 22:37
http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=4177
klik vervolgens op "laatste uitzending".
graag jullie reacties, alvast bedankt.
moslim1406
15-12-2005, 02:07
wo 14 dec 2005, 20:22
'Veel Europeanen achter martelpraktijken'
LONDEN - In vijf Europese landen constateerde een opiniepeiler dat tussen de 21 en 32 procent van de ondervraagden het martelen van van terrorisme verdachte mensen gerechtvaardigd acht. Het enquêtebureau Ipsos-Mori meldde dit na onderzoek woensdag in Londen.
Fransen (32 procent), Britten en Duitsers (30 procent) bleken in West-Europa de meest enthousiaste voorstanders van het folteren van arrestanten. Italianen en Spanjaarden waren terughoudender met respectievelijk 23 en 21 procent voorstanders.
Eventuele verdachten kunnen volgens de peiling Zuid-Korea beter mijden. Een meerderheid van 54 procent van de ondervraagden steunt marteling in terrorismezaken. Noord-Amerika ziet ook veel in de beproevende praktijken. In de VS, Mexico en Canada steunen respectievelijk 38, 32 en 28 procent het folteren van mensen die verdacht worden van terrorisme
volgens mij reageren deze mensen puur vanuit een angstgevoel, en weten zij niet waar ze het over hebben!
LesDennis
15-12-2005, 02:10
Een positief punt is dat in de genoemde landen, met uitzondering van Zuid-Korea, een meerderheid tegen het martelen is.
moslim1406
15-12-2005, 02:18
Een positief punt is dat in de genoemde landen, met uitzondering van Zuid-Korea, een meerderheid tegen het martelen is.
sorry, maar we praten over mensen die onschuldig zijn, dan is iedereen die toestemt er al 1 teveel.
LesDennis
15-12-2005, 02:29
sorry, maar we praten over mensen die onschuldig zijn, dan is iedereen die toestemt er al 1 teveel.
Als ze daadwerkelijk onschuldig zijn dan heb je gelijk. Elke marteling is er één teveel.
Ik probeerde alleen het positieve (als dat überhaupt mogelijk is) te belichten. Een meerderheid is nog altijd tegen het martelen van 'van terrorisme verdachte mensen'.
moslim1406
15-12-2005, 02:36
[QUOTE=LesDennis]Als ze daadwerkelijk onschuldig zijn dan heb je gelijk. Elke marteling is er één teveel.
Ik probeerde alleen het positieve (als dat überhaupt mogelijk is) te belichten. Een meerderheid is nog altijd tegen het martelen van 'van terrorisme verdachte mensen'.[/QUOTE=
dat is waar! en gelukkig maar;)
Als ze daadwerkelijk onschuldig zijn dan heb je gelijk. Elke marteling is er één teveel.
Ik probeerde alleen het positieve (als dat überhaupt mogelijk is) te belichten. Een meerderheid is nog altijd tegen het martelen van 'van terrorisme verdachte mensen'.
Dank God dat we hier in Nederland zijn en dat we over deze zaken fatsoenlijk kunnen praten.
Nou ik was de afgelopen week in de VS. En NIET om een koffer met snoepjes mee te brengen.
Dat soort zaken, daar is de gemiddelde Amerikaan in het geheel niet in geinteresseerd. :maf:
Ik heb het met eigen ogen en oren waargenomen.
moslim1406
15-12-2005, 03:52
Dank God dat we hier in Nederland zijn en dat we over deze zaken fatsoenlijk kunnen praten.
Nou ik was de afgelopen week in de VS. En NIET om een koffer met snoepjes mee te brengen.
Dat soort zaken, daar is de gemiddelde Amerikaan in het geheel niet in geinteresseerd. :maf:
Ik heb het met eigen ogen en oren waargenomen.
wat was het dan voor koffer??? en in wat voor soort zaken is de gemiddelde amerikaan niet geinteresseerd in?
moslim1406
15-12-2005, 19:30
heeft iemand de docu gezien? en wat vinden jullie ervan?
moslim1406
15-12-2005, 19:41
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=deze_week&a=205491
deze man doet me denken aan die gozer van The Cell.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.