Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hafla chaabia, wie was er vorig jaar?

tuinboon
14-12-2005, 22:23

ik heb twee kaarten voor dit feest gekregen maar vraag me wel wat af voor ik naar den bosch afreis. is het leuk? oftewel geen dronken jongeren hoop ik gaan de mensen traditioneel marokkaans of modern gekleed? kun je je kids meenemen? nou bedankt maar weer mensen

maro
15-12-2005, 00:22
ik moet helaas werken . ik zal geen kids mee nemen wat als die dronken jongens ook zijn.

MaRaKcHiA
15-12-2005, 00:40
Er word geen alcohol geschonken gelukkig..Kijk er komen altijd wel een paar binne die gedronken hebben maar het is niet zo dat de hele zaal op ze kop staat. Het is egt een net feest goed georganiseerd en goeie beveiling enzo.. Mensen kleden zich gewoon net, ik heb afgelope jaar ook wat oudere vrouwen en dames gezien met marokkaanse kleding jeleba of takshita.. En over je kids hoe oud zijn ze dan.. ik heb vorig ook wel kids gezien rond 11 jaar zo maar ja die keuze is aan jou om ze mee te nemen of niet. Maar goed ik ga elk jaar en tot nu toe altijd een top feest :hihi:

Najib26
15-12-2005, 01:36
ik heb twee kaarten voor dit feest gekregen maar vraag me wel wat af voor ik naar den bosch afreis. is het leuk? oftewel geen dronken jongeren hoop ik gaan de mensen traditioneel marokkaans of modern gekleed? kun je je kids meenemen? nou bedankt maar weer mensen Wat voor mensen verwacht jij daar? In ieder geval geen rustige, praktiserende mensen. Maar dwalende mensen. Sjataan is alom aanwezig. Het is niet voor niets zo dat er steeds een knokpartij uitbreekt bij dit soort haramfeesten (meestal om een vrouw). En pooi.ers zijn alom aanwezig. Is dat een plaats voor een kind? Lijkt mij niet. Is ook geen plaats voor volwassen moslims. Maar goed, Marokkanen van tegenwoordig...

tuinboon
15-12-2005, 20:59

eerlijk gezegd lijk jij me zelf een beetje dwalend, najibje,,,,, niet alleen om je reactie maar ook omdat je in de verkeerde hoek zit, een vrouwentopic, kan dat wel je zomaar met een vrouwendiscussie bemoeien,,,,,

tangia21
15-12-2005, 21:46
7aflaa shebbakia mashie shaa3bia

Sibel_flower
16-12-2005, 00:05
Ik ben ook elk jaar met plezier gegaan alleen dit jaar ga ik niet omdat ik het niet lang vol hou met me dikke buik.... Wel jammer...

Najib26
16-12-2005, 01:59
eerlijk gezegd lijk jij me zelf een beetje dwalend, najibje,,,,, niet alleen om je reactie maar ook omdat je in de verkeerde hoek zit, een vrouwentopic, kan dat wel je zomaar met een vrouwendiscussie bemoeien,,,,, Wat een zwakke reactie. Maar goed, doe wat je wilt. Als je een kind nu al het verkeerde voorbeeld wilt geven en het zelf naar haram wilt brengen....

oeght_yasmina18
16-12-2005, 10:39
Tuinboon, ff een vraag ben jij moslima meid? Ik las volgens mij een x van niet, je bent wel met marokkaan ofzo getrouwd toch? :kus: Yasmina

meryema
16-12-2005, 10:42
ik heb twee kaarten voor dit feest gekregen maar vraag me wel wat af voor ik naar den bosch afreis. is het leuk? oftewel geen dronken jongeren hoop ik gaan de mensen traditioneel marokkaans of modern gekleed? kun je je kids meenemen? nou bedankt maar weer mensen Doe geen moeite! Het zegt al genoeg zo`n feest....sowieso ga ik nooit naar dat soort feesten troep en nog eens TROEP

meryema
16-12-2005, 10:46
Wat voor mensen verwacht jij daar? In ieder geval geen rustige, praktiserende mensen. Maar dwalende mensen. Sjataan is alom aanwezig. Het is niet voor niets zo dat er steeds een knokpartij uitbreekt bij dit soort haramfeesten (meestal om een vrouw). En pooi.ers zijn alom aanwezig. Is dat een plaats voor een kind? Lijkt mij niet. Is ook geen plaats voor volwassen moslims. Maar goed, Marokkanen van tegenwoordig... Goed verwoord:goedzo:

meryema
16-12-2005, 10:47
eerlijk gezegd lijk jij me zelf een beetje dwalend, najibje,,,,, niet alleen om je reactie maar ook omdat je in de verkeerde hoek zit, een vrouwentopic, kan dat wel je zomaar met een vrouwendiscussie bemoeien,,,,, Meid vind niet dat je dat kan zeggen....bij alle topics mag iedereen komen ...maar goed heb mijn mening gedaan en laat het hierbij...iedereen doet lekker waar hij of zij zin in heeft Gr.