Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zalen omgeving Amsterdam

islamia84
14-12-2005, 21:26

Salam alaikom allemaal WIE O WIE kan mij helpen aan een burthuis of ene goedkope zaal voor ruim 250 mensen....mensen er zit haast bij....incha allah kan iemand mij helpen

Kaoukab
15-12-2005, 11:06
salaam ik weet niet wat jij goedkoop vind Je kan Hillal proberen verder ken ik alleen grotere zalen of je kan buurthuizen proberen De Schaffelaar [I]Junior college bij lelylaan[/I ik hoop dat je er wat aan hebt

Egyptenaartje
15-12-2005, 11:45
salaam ik weet niet wat jij goedkoop vind Je kan Hillal proberen verder ken ik alleen grotere zalen of je kan buurthuizen proberen De Schaffelaar [I]Junior college bij lelylaan[/I ik hoop dat je er wat aan hebt De Schafellaar wordt vanaf eind december niet meer verhuurd omdat het gesloopt gaat worden...... dat heb ik zelf telefonisch van die mevrouw vorige week te horen gekregen! Junior college kost 1500 euro en is veels te groot voor 250 man en ik vind de zaal echt niet mooi voor dat geld. Maar veel succes meid!

islamia84
15-12-2005, 21:48
salam dames, ben al bekend met die zalen en schaffelaar is geen mooie zaal om je bruiloft te houden. Hilal vind ik ook niet mooi vanwege de balkonruimte boven en wat betreft de wellant college, inderdaad te groot.... nou mensen ik hoop dat er andere nog met tips voor ons kunnen komen incha allah

normaal
15-12-2005, 22:28

salaam alajkoem, ik zou ook graag willen weten of er kleine zalen te huur zijn. ik heb maar 100 vrouwen en vind de bovengenoemde zalen allemaal te groot. ik ben laatst een zaal gaan kijken, die is weer te lelijk en klein en duur. t was op PPI, de keuken is echt geweldig groot met 4 ovens en zo maar de zaal is te lang en overal wel hoeken enzo echt niet mooi gewoon. succes en ik hoop dat we tips krijgen inshallah ;)

viP_schaapje
04-01-2006, 12:10
Wellantcollege