Bekijk originele versie : Ik hou van vrouwen!!!! Wie nog meer?
Ik hou gewoon teveel van vrouwen om het bij eentje te kunnen laten. :D En die vrouwen begrijpen er niks van, ze denken dat ik met ze "speel" maar het is gewoon een dwangmatig gevoel, als ik 1 vrouw heb wil ik er 2 en als ik er 2 heb wil ik er 3 enz..enz.. Ik kan er gewoon niks aan doen. :D Wie heeft hier nog meer last van? Die vraag geld trouwens ook andersom, zijn er vrouwen die daar ook last van hebben?.
berbertje00
23-04-2003, 16:14
:(
:jammer:
C_warrior
23-04-2003, 16:14
Ik hou van 1 vrouw die goed kan koken en ik hou van meerdere eten ik kan niet bij 1 zelfde maaltijd blijven :( :D
Somaya_Riffia
23-04-2003, 16:15
Origineel gepost door temsamni
Ik hou gewoon teveel van vrouwen om het bij eentje te kunnen laten. :D En die vrouwen begrijpen er niks van, ze denken dat ik met ze "speel" maar het is gewoon een dwangmatig gevoel, als ik 1 vrouw heb wil ik er 2 en als ik er 2 heb wil ik er 3 enz..enz.. Ik kan er gewoon niks aan doen. :D Wie heeft hier nog meer last van? Die vraag geld trouwens ook andersom, zijn er vrouwen die daar ook last van hebben?
Een soort van Monopoly zeg maar...verzamel de meeste straten :rolleyes:
Somaya_Riffia
23-04-2003, 16:18
Bij Monopoloy wil je er steeds meer straten bij hebben ..ja hebt nooit genoeg :D
Ik hou gewoon teveel van vrouwen om het bij eentje te kunnen laten. :D En die vrouwen begrijpen er niks van, ze denken dat ik met ze "speel" maar het is gewoon een dwangmatig gevoel, als ik 1 vrouw heb wil ik er 2 en als ik er 2 heb wil ik er 3 enz..enz.. Ik kan er gewoon niks aan doen. :D Wie heeft hier nog meer last van? Die vraag geld trouwens ook andersom, zijn er vrouwen die daar ook last van hebben?
Ik ken het probleem bro! :D
en lukt het je dan altijd om je collectie te verbreden??? :D
Temsamni, jij bent toch getrouwd?? Eerst zet je een topic met de mededeling dat je vrouw maar eens in de maand sex wil en dat je daar mee zit en nu zeg je weer dat je het niet kunt laten bij één vrouw. Of je bent de boel aan het belazeren of je bent schizofreen! ;)
DonnaBella
23-04-2003, 16:40
Origineel gepost door Sahra22
Temsamni, jij bent toch getrouwd?? Eerst zet je een topic met de mededeling dat je vrouw maar eens in de maand sex wil en dat je daar mee zit en nu zeg je weer dat je het niet kunt laten bij één vrouw. Of je bent de boel aan het belazeren of je bent schizofreen! ;)
ja wou al zeggen
Lady_moi
23-04-2003, 16:50
hij kan toch meerdere vrouwen hebbe
Masriya21
23-04-2003, 16:51
we zijn geen speelgoed!!! :D
HalfBlood
23-04-2003, 17:10
je weet toch :bril:..
:D.
Origineel gepost door Half Blood
je weet toch :bril:..
:D.
Yij schandaal op 3 voeten... :D
Origineel gepost door haram
Tja, het leven is een test, de een slaagt, de ander faalt.
Greetz___haram
*die het slechts bij haar eigen vrouw houdt*
vraagje>>ben je familie van Sappelsap :p
nour_el_3oejoen
23-04-2003, 18:41
weet je wat mijn probleem is..( als het be3da een probleem is)...ik hou van niemand.......en wil ook geen 1 man...:D....:maf:...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.