Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is een mooie Foundation voor een Party of gewoon Dagelijks?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

MaRoCcInA
14-12-2005, 17:55

Welke gebruiken jullie dan als jullie Foundation gebruiken. :D (Ik gebruik het alleen op feestjes) Soms heb je echt van die meiden die zich helemaal vol smeren op feesten dat ze net poppen lijken met die dikke laag foundation en poeder... :rolleyes: . Ik vind dat erg lelijk en er nep uitzien. Wat is voor jullie een mooie foundation die er mooi natuurlijk uitziet ? :o Let me know... :banana:

Maghrebia_
14-12-2005, 18:26
Ik wil het ook weten.. ( ik zelf doe het dagelijks op... maar niet zo veel.. alleen op feesten enzo doe ik beetje meer maar dan lijkt het net zonnebank huidskleur ... maar het is niet barbie achtig) maarre.. ik wil weer een nieuwe gebruiken maar ze zijn zo duur iets van 15 euro voor een klein potje :moe:

Aliyanah
14-12-2005, 20:46
JA IK WIL T OOK WETEN farida wayemaaaa hoeveel topics ga je nog openen ?

Siham-
15-12-2005, 10:18
Ik gebruik oOk af en toe foundation en ik vind die van Max Factor heel gOed. ! :goedzo:

Magrebia
15-12-2005, 12:22

Ik gebruik die van yves Rocher, die zijn niet zo duur, maar wel heel goed. Ik gebruik ze dagelijks, omdat ik er anders lijkbleek uitzie, maar hij geeft een natuurlijkl effect, dus het lijkt gewoon of je geen foundation ophebt

SweetCheeks
15-12-2005, 15:14
Ik gebruik dit spul, het is niet zwaar als je het opbrengt en het ziet er NATUURLIJK uit, mensen denken niet zo snel van "owh make-up". Het is duurzaam, dus je kan er lang mee! http://book.hapagfly.com/westsite/content/bordshop/bilder/produkte/lancaster_face_g.jpg

MaRoCcInA
15-12-2005, 15:51
JA IK WIL T OOK WETEN farida wayemaaaa hoeveel topics ga je nog openen ? Hahha... :D :D Dit is pas de 2e, Ik ga er nog zo'n 10000 openen... :maf2: Ewa is beter joh.. Krijgen we veel tips :banana: :banana:

MaRoCcInA
15-12-2005, 15:52
Ik wil het ook weten.. ( ik zelf doe het dagelijks op... maar niet zo veel.. alleen op feesten enzo doe ik beetje meer maar dan lijkt het net zonnebank huidskleur ... maar het is niet barbie achtig) maarre.. ik wil weer een nieuwe gebruiken maar ze zijn zo duur iets van 15 euro voor een klein potje :moe: Jah echt hé.. Weet je wat het is.. Ik zie zoveel potjes voor 10 euro/ 15 en dan denk ik .. ik kan er wel 1 gaan halen maar dadelijk past het gewoon niet bij me huidskleur en dan heb ik 15 euro weggegooid :kwaad:

MaRoCcInA
15-12-2005, 15:53
Ik gebruik dit spul, het is niet zwaar als je het opbrengt en het ziet er NATUURLIJK uit, mensen denken niet zo snel van "owh make-up". Het is duurzaam, dus je kan er lang mee! http://book.hapagfly.com/westsite/content/bordshop/bilder/produkte/lancaster_face_g.jpg Is het echt goed? Blijft het ook lang goed zitten? En hoe duur is het dan?

s_berkania_m
15-12-2005, 16:09
Max factor is de beste

SweetCheeks
15-12-2005, 18:16
Is het echt goed? Blijft het ook lang goed zitten? En hoe duur is het dan? Het kost 15 euro, wel prijzig maar je kan met zo'n tube een half jaar ofzo. Ik gebruik het ook regelmatig en met een klein beetje kun je heel veel. Vergeleken met andere foundations is DIT ECHT DE BESTE:o

MaRoCcInA
15-12-2005, 18:51
Het kost 15 euro, wel prijzig maar je kan met zo'n tube een half jaar ofzo. Ik gebruik het ook regelmatig en met een klein beetje kun je heel veel. Vergeleken met andere foundations is DIT ECHT DE BESTE:o Soukran (k) , Waar haal je deze Foundation? , en bij welke huidskleur kan je hem gebruiken?

MoroccanRose22
15-12-2005, 18:59
Boots No7 Radiant Glow die is ook heel erg goed

SweetCheeks
15-12-2005, 19:04
Soukran (k) , Waar haal je deze Foundation? , en bij welke huidskleur kan je hem gebruiken? Je kunt bij elk parfumerie halen; DA, Douglas, ICI Paris etc. Het is niet zo heavy als je m opsmeert, en volgens mij kan iedereen m opsmeren wat voor huidtype je ook hebt. Anders moet je een tester vragen, dat doen ze ook wel es!

sabria2000
15-12-2005, 20:35

http://img277.imageshack.us/img277/9642/95b59161872542b1a766340b8ea64c.jpg Deze gebruik ik. True match, als je hem ophebt pakt die meteen goed. Het lijkt net of je helemaal niks op hebt. maar toch dekt die ooh zo mooi. Ik heb al zoveel complimentjes gekregen, en sommige zeggen dat ik juist niks op heb, maar mooi een egaal gezicht heb. Hij is echt perfect. ik heb nu eindelijk de foundation gevonden:D Hij glimt niet, plakt niet en blijft heel lang zitten. Meestal heb je van die foundations dat als je iemand gaat groeten je meteen gaat plakken tegen die gezicht :hihi: dat is bij deze niet ;)

Pagina's : [1] 2 3 4 5