Bekijk originele versie : de Islam is niet achterlijk maar veel moslims wel!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
shahzade
23-04-2003, 15:56
Waarom moet een vrouw een hoofdoek om en een man geen pet op of een theedoek om zijn hoofd? En transnationale huwelijken moeten verdwijnen, er zijn genoeg jonge turken en marokkanen in nederland om mee te trouwen. Anders importeer je steeds meer probleemgevallen. Om nog maar niet te spreken over huwelijken met jonge kinderen.
Moslimvrouwen moeten de maatschappij in. Dat is een must voor elke immigrant. Daarom moet een turk, marokkaan of somalier etc. Zich elke dag ergens melden, voor het geval men geen betaalde baan heeft. Al is het maar om samen de krant te lezen en te bespreken. Of hulp bieden in de zorg. Iets terugdoen voor wat ze hier krijgen; nl. Een bijstandsuitkering. Niemand hoort zonder reden thuis te zitten. Nederland mag in dit opzicht best wat strenger worden. Dus: voordat je hier binnen mag moet je de taal spreken, moet je aantonen dat je nieuwe vaderland iets te bieden heeft en dat je jezelf kunt onderhouden.
De chador (gewaad met gaas voor de ogen) zou verboden moeten worden, die belemmerd vrouwen in hun dagelijkse leven en kontakten. Als vrouwen die willen dragen horen ze hier niet thuis. Een gewone hoofdoek hoeft niet perse, een vrouw moet zich er prettig bijvoelen. Als ze haar armen en benen maar bedekt. Er is hier sprake van een dubbele moraal.
Transnationale huwelijken moeten worden afgeschaft. Zo komen er steeds meer probleemgevallen in ons land! Genoeg turken of marokanen hier of nederlanders natuurlijk, ook goed om mee te trouwen. Je zou het moeten zien, de kermis die zich afspeelt als je naar Turkije of Marokko op vakantie gaat met een stel dochters. De eerste avond komen er gelijk familieleden op bezoek die hun oog op dochter A hebben laten vallen als geschikte huwelijkskandidaat voor hun zoon. Wil dochter A niet, dan switchen ze gelijk over naar dochter B, IDIOOT!!! Alles vanwege economisch bgelang, totaal geen sprake van liefde. Dat zulke huwelijken, vaak nog tussen nichten en neven, nog steeds gesloten worden, wordt verklaard uit het feit dat doorsnee turkse en marokkaanse kind niet erg assertief is. Bovendien denken ze: misschien klikt het wel of: laat maar gaan, eenmaal in nederland scheiden ze toch wel.
Haci Karacaer van Milli Gorus.
Realkeeper
23-04-2003, 15:59
ik ben het met alles eens.
het zou bovendien verboden moeten worden om iemand uit je eigen familie te trouwen.
Amazoullou
23-04-2003, 17:01
SHAHZADE begin je weer ?
AMAZOULLOU
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
Origineel gepost door Realkeeper
ik ben het met alles eens.
het zou bovendien verboden moeten worden om iemand uit je eigen familie te trouwen.
Daar krijg je dus de christenunie mee op je kop.
RealCasawia
23-04-2003, 17:07
Ey ben jij niet toevallig de gereïncarneerde Pim Fortuyn oela ????
:confused:
shahzade ,
Helemaal met je eens, al kan ik niet beoordelen of het in Marokko zo gaat dat er direkt mensen/familie op de stoep staan met een huwelijkskandidaat!!
Als jij echt van Turkse of Marokkaanse afkomst bent, EN moslim, dan vind ik dat je een dapper standpunt inneemt!!
Origineel gepost door an3sdej
shahzade ,
Helemaal met je eens, al kan ik niet beoordelen of het in Marokko zo gaat dat er direkt mensen/familie op de stoep staan met een huwelijkskandidaat!!
Als jij echt van Turkse of Marokkaanse afkomst bent, EN moslim, dan vind ik dat je een dapper standpunt inneemt!!
eerder een standpunt uit ontwetendheid.
Nee, als je om je heen kijkt in de binnenstad van de grote en middelgrote steden zie je de achterlijkheid steeds meer groeien!! DAT is ondervinding. Empirische wetenschap dus!!!
shahzade
23-04-2003, 17:39
Origineel gepost door an3sdej
shahzade ,
Laat ik het zo zeggen: ik ben van arabische origine, maar hier geboren en gelukkig vrij opgevoed! ik ben gelovig maar geloof niet in een van de wereldreligies. ik ben voor de rechten van de vrouw, voor democratie, voor recht op je eigen mening. dat recht is mijn ouders afgenomen in hun geboorteland, ik wil dat niet meemaken.
shahzade
23-04-2003, 17:51
Echte moslims hebben mijn respect, net als andere gelovigen die hun religie trouw en voor de volle 100% belijden. Maar helaas hebben de meesten onderling telkens weer problemen met wat wel of niet in de heilige boeken staat, wat wel of niet door de beugel kan. Ze maken hun eigen regeltjes en proberen met hun ideeen anderen weer te overtuigen dat zij de beste denkrichting hebben.
arabchrstn
23-04-2003, 17:56
Origineel gepost door misantazaghin
Daar krijg je dus de christenunie mee op je kop.
Hoezo?
girlfrommaroc
23-04-2003, 17:56
hahaha
sorry maar ik zie nog marokaneen en vrouwen met hhoofdoek in een mc donald eten tfoe
GangstaLovin
23-04-2003, 18:01
Ze zegt toch dat ze geen moslima is ...chill man. Leer eens eerst lezen voordat je een weerwoord opschrijft!
arabchrstn
23-04-2003, 18:13
Origineel gepost door GangstaLovin
Ze zegt toch dat ze geen moslima is ...chill man. Leer eens eerst lezen voordat je een weerwoord opschrijft!
Ach joh vanuit haar cultuur mag ze in ieder geval wel mensen voor
**** ****** *
**
uitschelden...
HalfBlood
23-04-2003, 18:28
Zo ik was me er niet van bewust dat men in staat is tot een theocratie, nou heb ik wat geleerd vandaag :)
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.