Bekijk originele versie : abderhim swiri....
hallo allemaal ik heb een vraag wie weet hoeveel swiri in marokko kost??
tempted_2_touch
14-12-2005, 15:14
hmmm 3 jaar geleden had een buurmeisje in tetouan hem gedaan maar hoeveel hij kost weet ik niet voor een avondje neem ik aan... moet je effe kijken op zijn cd hoezen misschien staat daar het telefoon nummer van zijn management op succes meid :goedzo:
oooh oke schat chokran voor je reactie;) ;)
minous21
14-12-2005, 15:28
Hij is super goed! IK heb weleens hier in Nederland Rotterdam Hilton meegemaakt tijdens een bruiloft!
Maar ik weet niet zijn nummer.........
Maar inderdaad kijk op zijn CD of tape hoezen....
zailashia_ster
14-12-2005, 15:32
mijn nicht had die ook op haar bruiloft uitgenodigt dat is 4 jaar geleden toen kwam hij voor 1650 derham
mijn nicht had die ook op haar bruiloft uitgenodigt dat is 4 jaar geleden toen kwam hij voor 1650 derham
echt waar??? was het zo goedkoop dan? ooooh oke chokran bezaf maar ik denk dat hij nu duurder is geworden!!!!
echt waar??? was het zo goedkoop dan? ooooh oke chokran bezaf voor je reactie maar ik denk dat hij nu duurder is geworden!!!!
echt waar??? was het zo goedkoop dan? ooooh oke chokran bezaf voor je reactie maar ik denk dat hij nu duurder is geworden!!!!
hij is vier jaar geleden ook in nederland geweest in rotterdam engelscafe. Als dat betaalbaar is dan zal marokko helemaal meevallen.
miriam_tanger
14-12-2005, 16:53
nou voor 1650dirham ken het echt nooit hoor dat is maar 165euro denk je nou echt dat iemand voor 165 euro gaat zingen voor die prijs ken je niet eens een dj huren maar ik zal wel voor je navragen hoeveel die kost om naar nederland te komen.
tempted_2_touch
14-12-2005, 22:44
nee hij is veel duurder misschien bedoelt ze 16500 dirham
Olijfje1984
15-12-2005, 09:57
Hij s peperduur en blijft geen minuut langer dan afgesproken :hihi:
maar dames wat kost ie now? ik weet nog steeds niet hoeveel hij kost?
Olijfje1984
15-12-2005, 10:25
Ze hadden t me nog verteld afgelopen zomer, maar ben t vergeten :kweetnie:
Laten we zeggen, iets van een ongeveer 2000 eurootjes voor n paar uurtjes :maf2:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.