Bekijk originele versie : De Waanzin Van Den Nieuwe Moslimleider Van Iran
DE WAANZIN VAN DEN NIEUWE MOSLIMLEIDER VAN IRAN (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/nos/journaal/bb.laatste.asf)
De waanzin in Iran wordt steeds gekker en neemt ernstige vormen aa.. Uitspraken over het niet bestaan van de halocast en totale vernietiging van de staat Israël
De toespraak van een waanzinnige leider (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/nos/journaal/bb.laatste.asf)
Update: video minister Bot reageerd (http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/nos/journaal/bb.laatste.asf)
Update: Sportboycot Iran??? V (http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?a=1&id=2517&format=3)ideo
Update: Video Twee vandaag onderwerp Iran en huisuitzetting (http://portal.omroep.nl/mplayer?nav=vcbnhBsHEzFaZtHjImlY)
Ik heb het gezien op tv. Die kerel is duidelijk de weg kwijt. Dat kan je halen uit de talloze zelfmoorden van vrouwen in zijn land...de talloze stenigingen en publieke ophangingen van kinderen veelal. en zo kunnen we wel effe doorgaan.
Een lid van de jostiband heeft nog meer interlect als die heidekneuter.
Ik zou preventieve euthenasie aanraden voor dit stuk nageboorte.
hier nog een paar uitspraken die door khomainy in iran vastgezet zijn..
lekker stel daar
'De man mag seksuele betrekkingen hebben met dieren als schapen, koeien en kamelen. Hierbij moet hij het dier slachten, nadat hij zijn orgasme heeft gehad. Hij mag het vlees niet verkopen aan de bewoners van het dorp, maar de verkoop van dit vlees aan een naburig dorp is aanvaardbaar.'
'De man mag seks hebben met een kind zo jong als een baby. Hierbij mag hij het niet penetreren, maar wel sodomiseren. Als hij het penetreert en het zo beschadigt, moet hij het kind zijn hele leven onderhouden. Hierbij geldt het meisje niet als een van zijn vier permanente vrouwen. De man mag niet trouwen met de zus van het meisje.'
'Het verdient de voorkeur dat een meisje op zo'n tijdstip trouwt dat zij haar eerste menstruatie krijgt in het huis van haar echtgenoot en niet in dat van haar vader. Een vader die zijn dochter zo jong uithuwelijkt, zal een blijvende plaats in het paradijs krijgen.':DVolgens mij is de hele bende daar aangestoken. Zijn oproep voor vrijwilligers voor zelfmoord aanslagen leverde in 1 dag 30 000 aanmeldingen op! Die mensen moet toch wat aan mankeren :hadj:
schapendoes
14-12-2005, 15:10
Achterlijk, misbruikt en ter dood veroordeeld
Van onze redactie buitenland
In Iran is een geestelijk onvolwaardig tienermeisje dat sinds haar achtste gedwongen in de prostitutie zat, wegens 'onzedelijk gedrag' ter dood veroordeeld. Voor zij wordt opgehangen, krijgt zij 95 zweepslagen met een staalkabel.
Haar moeder, die haar verkocht, verkrachters en elkaar opvolgende souteneurs komen er met zweepslagen, of zonder straf vanaf.De ter dood veroordeeld Leyla is sinds haar achtste jaar doorlopend verkracht, mishandeld en vernederd.
Volgens Amnesty International gaf haar moeder een aantal mannen 'toestemming' haar te verkrachten om haar 'rijp te maken' voor de betaalde liefde. In een op het internet gepubliceerd interview zegt zij daarover: ,,De eerste keer was de nacht verschrikkelijk. Ik huilde veel, maar de volgende ochtend kwam mijn moeder me ophalen en gaf me chocola en kaaswokkels.''
De terechtstelling van Leyla M. (19) kan alleen nog door het Constitutionele Hof worden tegengehouden, maar dat rechtsorgaan greep ook niet in toen in augustus de geestelijk gestoorde Atefeh Rajabi (16) wegens 'onwettige seksualiteit' werd opgehangen.
De rechter die haar ter dood veroordeelde, voltrok zelf het vonnis, terwijl Atefeh riep: ,,Berouw, berouw, berouw.'' Het tonen van berouw schort volgens de islamitische rechtspraak een vonnis op en is reden voor herziening, maar rechter Hajj Rezai - die ervan wordt beschuldigd zelf met Atefeh geslapen te hebben - legde de strop om haar nek en opende het valluik. Tegen Rezai loopt nu een onderzoek, de familie van Atefeh heeft hem aangeklaagd wegens moord. De mensenrechtenorganisatie Amnesty International in Londen is een campagne begonnen om het leven te redden van Leyla, die de geestelijke vermogens heeft van een achtjarige. Uit onderzoek van Amnesty is gebleken dat dit jaar in Iran al drie kinderen ter dood zijn gebracht.
Op haar negende beviel Leyla van haar eerste kind. Kort daarop werd zij door een religieuze rechtbank tot 100 zweepslagen veroordeeld wegens prostitutie. De vader van het kind, noch de mannen die haar verkrachtten, werden vervolgd.
Op haar twaalfde werd Leyla door haar moeder aan een Afghaanse man verkocht als 'tijdelijke bruid'. De Iraanse wet erkent tijdelijke huwelijken als de periode - van 24 uur tot 99 jaar - vooraf wordt afgesproken. Leyla's 'schoonmoeder' trad vervolgens op als souteneur.
Op haar 14de raakte het mishandelde meisje opnieuw zwanger; van een tweeling. Ze werd gearresteerd, kreeg voor 'onzedelijk gedrag' en 'seks met een bloedverwant' 100 zweepslagen. Hoewel het islamitische recht stelt dat bij seks met een familielid beide partijen schuldig zijn, kon Amnesty niet achterhalen om wie het ging. Die dader - vader, oom of broer - bleef waarschijnlijk buiten schot. Leyla werd na de afranseling in een tehuis opgesloten tot de geboorte van de tweeling.
Voor haar Afghaanse schoonmoeder was het toen genoeg. Leyla werd opnieuw verkocht. Nu als tijdelijke bruid aan een 55-jarige getrouwde man, die haar in huis nam en dwong daar als prostituee te werken.
Eerder dit jaar werd Leyla opnieuw gearresteerd, nu op beschuldiging van het uitbaten van een bordeel, buitenechtelijke zwangerschap en nogmaals seksuele omgang met een bloedverwant. Wederom blijven alle mannen in het verhaal buiten schot.
Net als Atefeh, is Leyla drie keer voor hetzelfde delict gearresteerd en daar schrijft de sharia - islamitische rechtspraak - de doodstraf voor. De sharia is echter niet zo onmenselijk als vaak wordt aangenomen. Wie berouw toont heeft recht op clementie en wie geestelijk gehandicapt is, kan niet voor zijn of haar daden verantwoordelijk worden gehouden.
Leyla is achterlijk en Atefeh was geestesziek, waardoor zij zichzelf niet in de hand had. Over beide meisjes zijn psychiatrische rapporten opgemaakt die hun ziekte bevestigen. In beide gevallen negeerde de rechtbank die.
Dit jaar zijn in Iran al drie kinderen geëxecuteerd. De wet stelt dat meisjes van negen jaar, en jongens van 15 de doodstraf kunnen krijgen, ook al ondertekende Iran internationale verdragen die bepalen dat niemand de doodstraf kan krijgen voor misdrijven die werden gepleegd voor hij/zij 18 jaar was.
Vorige maand overleed een jongen van 14 jaar die tot 85 zweepslagen was veroordeeld doordat de staalkabel waarmee hij werd geslagen zijn achterhoofd raakte en een fatale bloeding veroorzaakte. De knaap was betrapt toen hij op straat iets at tijdens de Ramadan (vastenmaand).
Soms loopt het ook in Iran - relatief - goed af. Afgelopen zomer werd in de provincie Mazandaran de 13-jarige Zhila Izadi tot de dood door steniging veroordeeld. Haar ouders hadden haar aangegeven omdat zij zwanger was van haar 15-jarige broer, die ongemoeid werd gelaten.
Het dorp waar Zhila woont kwam tegen het doodvonnis in opstand, maar het was de internationale verontwaardiging die haar redde. De straf werd omgezet in 105 zweepslagen, die ze na de geboorte van haar kind - in een gevangenis - ook kreeg.
turgut_alp01
14-12-2005, 15:15
Geloof me schapendoes: Dat soort gros die zichzelf moslim noemt komt ook nooit uit de hel :)
:goedzo:
You and me baby ain't nothin' but mammals. So let's do it like they do on the Discovery Channel (http://www.smithappens.com/video_nightvisiondonkeysex.php) :DDie sekszooi vinden julllie feilooos he:D
Achterlijk, misbruikt en ter dood veroordeeld
Van onze redactie buitenland
In Iran is een geestelijk onvolwaardig tienermeisje dat sinds haar achtste gedwongen in de prostitutie zat, wegens 'onzedelijk gedrag' ter dood veroordeeld. Voor zij wordt opgehangen, krijgt zij 95 zweepslagen met een staalkabel.
Haar moeder, die haar verkocht, verkrachters en elkaar opvolgende souteneurs komen er met zweepslagen, of zonder straf vanaf.De ter dood veroordeeld Leyla is sinds haar achtste jaar doorlopend verkracht, mishandeld en vernederd.
Volgens Amnesty International gaf haar moeder een aantal mannen 'toestemming' haar te verkrachten om haar 'rijp te maken' voor de betaalde liefde. In een op het internet gepubliceerd interview zegt zij daarover: ,,De eerste keer was de nacht verschrikkelijk. Ik huilde veel, maar de volgende ochtend kwam mijn moeder me ophalen en gaf me chocola en kaaswokkels.''
De terechtstelling van Leyla M. (19) kan alleen nog door het Constitutionele Hof worden tegengehouden, maar dat rechtsorgaan greep ook niet in toen in augustus de geestelijk gestoorde Atefeh Rajabi (16) wegens 'onwettige seksualiteit' werd opgehangen.
De rechter die haar ter dood veroordeelde, voltrok zelf het vonnis, terwijl Atefeh riep: ,,Berouw, berouw, berouw.'' Het tonen van berouw schort volgens de islamitische rechtspraak een vonnis op en is reden voor herziening, maar rechter Hajj Rezai - die ervan wordt beschuldigd zelf met Atefeh geslapen te hebben - legde de strop om haar nek en opende het valluik. Tegen Rezai loopt nu een onderzoek, de familie van Atefeh heeft hem aangeklaagd wegens moord. De mensenrechtenorganisatie Amnesty International in Londen is een campagne begonnen om het leven te redden van Leyla, die de geestelijke vermogens heeft van een achtjarige. Uit onderzoek van Amnesty is gebleken dat dit jaar in Iran al drie kinderen ter dood zijn gebracht.
Op haar negende beviel Leyla van haar eerste kind. Kort daarop werd zij door een religieuze rechtbank tot 100 zweepslagen veroordeeld wegens prostitutie. De vader van het kind, noch de mannen die haar verkrachtten, werden vervolgd.
Op haar twaalfde werd Leyla door haar moeder aan een Afghaanse man verkocht als 'tijdelijke bruid'. De Iraanse wet erkent tijdelijke huwelijken als de periode - van 24 uur tot 99 jaar - vooraf wordt afgesproken. Leyla's 'schoonmoeder' trad vervolgens op als souteneur.
Op haar 14de raakte het mishandelde meisje opnieuw zwanger; van een tweeling. Ze werd gearresteerd, kreeg voor 'onzedelijk gedrag' en 'seks met een bloedverwant' 100 zweepslagen. Hoewel het islamitische recht stelt dat bij seks met een familielid beide partijen schuldig zijn, kon Amnesty niet achterhalen om wie het ging. Die dader - vader, oom of broer - bleef waarschijnlijk buiten schot. Leyla werd na de afranseling in een tehuis opgesloten tot de geboorte van de tweeling.
Voor haar Afghaanse schoonmoeder was het toen genoeg. Leyla werd opnieuw verkocht. Nu als tijdelijke bruid aan een 55-jarige getrouwde man, die haar in huis nam en dwong daar als prostituee te werken.
Eerder dit jaar werd Leyla opnieuw gearresteerd, nu op beschuldiging van het uitbaten van een bordeel, buitenechtelijke zwangerschap en nogmaals seksuele omgang met een bloedverwant. Wederom blijven alle mannen in het verhaal buiten schot.
Net als Atefeh, is Leyla drie keer voor hetzelfde delict gearresteerd en daar schrijft de sharia - islamitische rechtspraak - de doodstraf voor. De sharia is echter niet zo onmenselijk als vaak wordt aangenomen. Wie berouw toont heeft recht op clementie en wie geestelijk gehandicapt is, kan niet voor zijn of haar daden verantwoordelijk worden gehouden.
Leyla is achterlijk en Atefeh was geestesziek, waardoor zij zichzelf niet in de hand had. Over beide meisjes zijn psychiatrische rapporten opgemaakt die hun ziekte bevestigen. In beide gevallen negeerde de rechtbank die.
Dit jaar zijn in Iran al drie kinderen geëxecuteerd. De wet stelt dat meisjes van negen jaar, en jongens van 15 de doodstraf kunnen krijgen, ook al ondertekende Iran internationale verdragen die bepalen dat niemand de doodstraf kan krijgen voor misdrijven die werden gepleegd voor hij/zij 18 jaar was.
Vorige maand overleed een jongen van 14 jaar die tot 85 zweepslagen was veroordeeld doordat de staalkabel waarmee hij werd geslagen zijn achterhoofd raakte en een fatale bloeding veroorzaakte. De knaap was betrapt toen hij op straat iets at tijdens de Ramadan (vastenmaand).
Soms loopt het ook in Iran - relatief - goed af. Afgelopen zomer werd in de provincie Mazandaran de 13-jarige Zhila Izadi tot de dood door steniging veroordeeld. Haar ouders hadden haar aangegeven omdat zij zwanger was van haar 15-jarige broer, die ongemoeid werd gelaten.
Het dorp waar Zhila woont kwam tegen het doodvonnis in opstand, maar het was de internationale verontwaardiging die haar redde. De straf werd omgezet in 105 zweepslagen, die ze na de geboorte van haar kind - in een gevangenis - ook kreeg.Echt een land om in te leven
don_gevaarlijk
14-12-2005, 15:22
jullie zionisten en soennieten, vrees voor jullie belangen.
Radio_Rabat
14-12-2005, 15:42
lekker stel daar
'De man mag seksuele betrekkingen hebben met dieren als schapen, koeien en kamelen. Hierbij moet hij het dier slachten, nadat hij zijn orgasme heeft gehad. Hij mag het vlees niet verkopen aan de bewoners van het dorp, maar de verkoop van dit vlees aan een naburig dorp is aanvaardbaar.'
'De man mag seks hebben met een kind zo jong als een baby. Hierbij mag hij het niet penetreren, maar wel sodomiseren. Als hij het penetreert en het zo beschadigt, moet hij het kind zijn hele leven onderhouden. Hierbij geldt het meisje niet als een van zijn vier permanente vrouwen. De man mag niet trouwen met de zus van het meisje.'
'Het verdient de voorkeur dat een meisje op zo'n tijdstip trouwt dat zij haar eerste menstruatie krijgt in het huis van haar echtgenoot en niet in dat van haar vader. Een vader die zijn dochter zo jong uithuwelijkt, zal een blijvende plaats in het paradijs krijgen.':D
donder op met die leugens!
redlady17
14-12-2005, 15:47
Ik heb het gezien op tv. Die kerel is duidelijk de weg kwijt. Dat kan je halen uit de talloze zelfmoorden van vrouwen in zijn land...de talloze stenigingen en publieke ophangingen van kinderen veelal. en zo kunnen we wel effe doorgaan.
Een lid van de jostiband heeft nog meer interlect als die heidekneuter.
Ik zou preventieve euthenasie aanraden voor dit stuk nageboorte.
lekker stel daar
'Het verdient de voorkeur dat een meisje op zo'n tijdstip trouwt dat zij haar eerste menstruatie krijgt in het huis van haar echtgenoot en niet in dat van haar vader. Een vader die zijn dochter zo jong uithuwelijkt, zal een blijvende plaats in het paradijs krijgen.':D
khomeiny en die debiel die daar nu president zijn............zijn dat geen moslims?????
zeg born to be zou je daar geen propaganda tegen misbruik gaan houden
donder op met die leugens!Vraagje: Waarom gebeuren er van die vreemde zaken in moslim landen? Ik heb toch het vermoeden dat het iets met de geestelijke vermogens te maken heeft, Luister nog eens goed naar die gast in het journaal:)
Radio_Rabat
14-12-2005, 15:54
Vraagje: Waarom gebeuren er van die vreemde zaken in moslim landen? :)
kwestie van natuurwetten.....aktie-reaktie.
iran wordt systematisch uitgedaagd en op een gegeven moment werpt dat vruchten af. dan ga je van die uitspraken krygen zoals holocaust ontkenning en de vernietiging van israel.
en dat is precies wat we in het westen willen.
kwestie van natuurwetten.....aktie-reaktie.
iran wordt systematisch uitgedaagd en op een gegeven moment werpt dat vruchten af. dan ga je van die uitspraken krygen zoals holocaust ontkenning en de vernietiging van israel.
en dat is precies wat we in het westen willen.Ik heb daar een heel andere mening over. Als ik die gast hoor blaffen denk ik gewoon dat ie er een flink stel op de loop heeft. En neem me niet kwalijk maar ik denk dat in de grijzencellen van alle moslims iets zit wat niet strookt met de sompelst grondbeginselen
tsjaHet moet toch ergens aan liggen, je merkt het hier ook op de fora's er kan bijna niet normaal worden gediscuteerd, bij het minst of geringst ontstaat er een haat en scheldkanonnade. Bij geen enkele andere bevolkingsgroep heb je dat. En als dat niet helpt dan rollen de Allah spreuken en verwensingen over het scherm.
luis_in_de_pels
14-12-2005, 18:13
Die president is een beetje aan de overdreven kant hij gokt met zijn land en zijn inhoud. de vraag is waarom ?
Zo te zien wil hij graag oorlog uitlokken een oorlog die hij toch nooit kan winnen, zou hij dat weten :rolleyes: of is het door gestoken kaart en zit er meer achter het verhaal.
Oh ja, natuurlijk, er zit meer achter het verhaal. Deze gek is eigenlijk een halfbroer van de Amerikaanse presidumb Bush. Hij in opdracht van Dick Cheney en Paul Wolfowitz door de CIA aan de Iraanse macht geholpen en moet er voor zorgen dat het laatste beetje stabiliteit in het middenoosten ook nog verdwijnt.
allemaal deel van het grote plan van de duivelse USA om alle moslims uit te roeien.
NIET DUS...
Dit is gewoon een gestoorde geest die denkt dat hij een machtig man is. Deze idioot is, helemaal alleen, een groot gevaar voor alle moslims in het midden oosten. Met zo'n vrienden hebben de msoslimbroeders geen vijanden meer nodig.
Deze randdebiel is in staat om in zijn eentje het hele midden oosten in de fik te zetten.
En wie worden er dan de slachtoffers?
Ik ben benieuwd of de islam op dat moment nog steeds de snelst groeiende religie blijft.
Radio_Rabat
14-12-2005, 18:28
Het moet toch ergens aan liggen, je merkt het hier ook op de fora's er kan bijna niet normaal worden gediscuteerd, bij het minst of geringst ontstaat er een haat en scheldkanonnade. Bij geen enkele andere bevolkingsgroep heb je dat. En als dat niet helpt dan rollen de Allah spreuken en verwensingen over het scherm.
om nu dit forum gelyk te stellen aan een religieus bewind in centraal-azië gaat me ver.
maar het zal idd ergens aan liggen ja. ik denk dat het ligt aan het systematisch intimideren van het westen aan het adres van iran. dat kweekt radikalisme en extremisme. niet gek dat er dan een pipo opstaat die dit soort taal eruit boert.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.