Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie is er ooit echt maar dan echt verliefd geweest?

Pagina's : [1] 2 3 4

C_warrior
23-04-2003, 15:31

Ik hoor vaak dingen van als je verliefd bent Gewoon op een bepaald persoon dan heb je zijn foto krijg je kriebels in je buik als je hem ziet of als hij hoi zegt of als je hem per ongeluk aanraakt dan krijg je rode hoofdje of dan krijg je kippevel. Ik heb dat nooit gehad bij een persoon zonder diegene eerst te kennen. Hoe voelt dat eigelijk om iemand leuk te vinden zonder hem te kennen en gewoon verliefd te zijn zonder enige reden :confused: Ben best benieuwed Kijk ik ben heus geen robot. Ben ook weleens verliefd geweest maar ik ken die persoon van binnen en begrijp waar voor ze leeft en wat ze wilt en hoe ze is, anders kan ik niet verliefd worden

Lady_moi
23-04-2003, 15:33
aaaaaaaaaah ik had dat 1 keer gehad believe me als je zoiets meemaakt dan kan je de gekste dingen doen :maf:

C_warrior
23-04-2003, 15:35
Origineel gepost door lady_moi aaaaaaaaaah ik had dat 1 keer gehad believe me als je zoiets meemaakt dan kan je de gekste dingen doen :maf: Ja meeste mensen beginnen opeens stoer te doen terwijl ze heel dood normaale mensen zijn :confused: ik vraag me echt af wat de raarste dingen zijn :S

Sundous
23-04-2003, 15:37
Origineel gepost door chabab Ja meeste mensen beginnen opeens stoer te doen terwijl ze heel dood normaale mensen zijn :confused: ik vraag me echt af wat de raarste dingen zijn :S ze gaan stoer doen om een indruk te geven aan die persoon waarop ze helemaal stapel zijn :)

amianis
23-04-2003, 15:38

Ben nooit verliefd geweest en ben dat eigenlijk ook niet van plan te worden omdat volgens mij zoiets niet betsaat. Mensen maken zichzelf gewoon wijs dat ze gaan blozen wanneer die persoon naar hen kijkt waardoor ze dan ook echt gaan blozen enzo... 'Houden van' is dan weer wat anders ... :Iluvu:

C_warrior
23-04-2003, 15:38
Origineel gepost door Sundous ze gaan stoer doen om een indruk te geven aan die persoon waarop ze helemaal stapel zijn :) Ja, je ziet ze soms de raarste dingen doen in plaats van leuk over komen. Doen ze stopid daarom Vraag ik wie heeft domme dingetjes gedaan en wat en hoe voelt het aan als die peroon binnen komt terwijl je die verborgen liefde voor hem voelt :confused: :confused: :confused:

Lady_moi
23-04-2003, 15:41
Origineel gepost door chabab Ja, je ziet ze soms de raarste dingen doen in plaats van leuk over komen. Doen ze stopid daarom Vraag ik wie heeft domme dingetjes gedaan en wat en hoe voelt het aan als die peroon binnen komt terwijl je die verborgen liefde voor hem voelt :confused: :confused: :confused: ja heeeel stupid believe me...hmmm als je die persoon zo openeens ergens tegenkomt hmm ja dan begin je weer gek te doen :maf2:

C_warrior
23-04-2003, 15:42
Origineel gepost door lady_moi ja heeeel stupid believe me...hmmm als je die persoon zo openeens ergens tegenkomt hmm ja dan begin je weer gek te doen :maf2: Vertel wat is het raarste wat jij had gedaan toen Mr XX binnenkwam??? hihih :D

Lady_moi
23-04-2003, 15:46
Origineel gepost door chabab Vertel wat is het raarste wat jij had gedaan toen Mr XX binnenkwam??? hihih :D :hihi: iets heel hshoumaa ik wou zema tone da ik geen intresse had ik sta recht en wilde weggaan enne toen liep ik keihard tegen een stoel dat omviel waya je moest es weten hoe erg dat was voor me en meneer X lachde me uit :o

C_warrior
23-04-2003, 15:53
Origineel gepost door lady_moi :hihi: iets heel hshoumaa ik wou zema tone da ik geen intresse had ik sta recht en wilde weggaan enne toen liep ik keihard tegen een stoel dat omviel waya je moest es weten hoe erg dat was voor me en meneer X lachde me uit :o :eek: Zo erg. DAt doet pijn, maar ik ken een jongen die ging ruiken naar een meisje haar schoenen. Zo erg verliefd was hij op haar ze woon in buurt van ons en ze liet haar schoenen in de portiek. :stout: en hij kende haar totaal niet, alleen van gezicht

bie
23-04-2003, 15:54
Ben al 4 jaar verliefd op dezelfde persoon. Wij gaan saampjes de toekomst in!

bie
23-04-2003, 15:58
Ter informatie: mensen die bi-seksueel zijn, zijn niet lesbisch, dus het zou zomaar kunnen dat ik een vriend heb....

C_warrior
23-04-2003, 16:02
Ben je een meisje en heb je met een meisje????? Dat zou best kunnen

bie
23-04-2003, 16:02
trouwen...ooit als we oud en grijs zijn en alle kinderen zijn al geboren. Onze kinderen kunnen dan aanwezig zijn op de bruiloft en kunnen ze zien hoeveel papa van mama houdt. Triootje, hebben we over nagedacht maar doen we niet: we weten niet of de relatie dat wil zou overleven.

bie
23-04-2003, 16:03

en oja...zou je de nederlandse taal willen gebruiken? Ik wordt liever in mijn eigen taal uitgescholden!

Pagina's : [1] 2 3 4