Bekijk originele versie : Uit welk land kom jij?!
Samiratoen
23-04-2003, 15:05
Ik heb gemerkt dat er hier ook leden van een ander land afkomstig zijn dan van marokko...dus...;)
Uit welk land kom jij?!
Bario_Woman
23-04-2003, 15:10
MAROKKO NATUURLIJK!!!! EEN ECHTE JEBLIA...EEN LEKKERE ARABIER ;) :ego:
HalfBlood
23-04-2003, 15:10
Jboem :bril:..
Ik kom uit Nederland.:)
Mijn ouders uit Marokko.
Lady_moi
23-04-2003, 15:13
ik kom uit algerije en belgie maar kheb op algerije gestemd omdat ik moslima ben alhamdoulilah :D
MAROKKO ENNEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!1
**ZuchT**
anybody please help.. ik stik hier van de warmte en ben moe.. :verdriet:
Fatima22
23-04-2003, 15:25
ma vader uit marokko en me moeder uit algerije
DonnaBella
23-04-2003, 15:26
mijn moeder uit italie en mijn vader marokko
Bario_Woman
Mn ouders komen uit Marokko. Ik ben marokkaans opgevoed...maar voel me ABSOLUUT GEEN NEDERLANDER .
Lady_moi
Origineel gepost door SaMiax
MAROKKO ENNEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!1
**ZuchT**
anybody please help.. ik stik hier van de warmte en ben moe.. :verdriet: raam open,deur toe,slapen
:haha:
Origineel gepost door lady_moi
ik kom uit algerije en belgie maar kheb op algerije gestemd omdat ik moslima ben alhamdoulilah :D
wat heeft algerijns zijn te maken met moslim zijn??
Lady_moi
23-04-2003, 15:30
Origineel gepost door NA3 NA3
wat heeft algerijns zijn te maken met moslim zijn??
algerijnen zijn moslims en belgen nie
raam open,deur toe,slapen
:haha:
:melig:
Lady_moi
23-04-2003, 15:34
Origineel gepost door SaMiax
:melig:
:D :hihi:
algerijnen zijn moslims en belgen nie
:rolleyes:
ONZIN ...een algerijn kan ook christen zijn en een belg ook moslim
cultuur is niet gelijk aan geloof
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.