Bekijk originele versie : ik mis........
badparel
13-12-2005, 19:14
achermijnpc!!!!
hoe is het met je lieverd?ik hoop goed inshllah en inshallah ben je zwanger en is de verhuizing goed verlopen!
ik kijk er al naar uit wanneer je weer hier komt om het gezellig te maken zoals altijd!!!:kus:
mimi_tangaouia
13-12-2005, 19:17
ze zou 13 dec internet thuis weer hebben dus dat is bijna
badparel
13-12-2005, 19:19
ze zou 13 dec internet thuis weer hebben dus dat is bijna
huh,dat is vandaag!!!misschien komt ze dan vanavond al op het forum!!:banana: :banana: :banana:
mimi_tangaouia
13-12-2005, 19:23
:hihi:
huh,dat is vandaag!!!misschien komt ze dan vanavond al op het forum!!:banana: :banana: :banana:
misschien moet ze de pc nog aansluiten :hihi:
badparel
13-12-2005, 19:28
:hihi:
misschien moet ze de pc nog aansluiten :hihi:
dan zullen we het gauw genoeg merken:hihi: als zij hem vanavond heeft aangesloten dan verklaar ik haar hierbij
EEN MAROkKO.NL JUNK!!!!
miss_burberry
13-12-2005, 22:09
achermijnpc!!!!
hoe is het met je lieverd?ik hoop goed inshllah en inshallah ben je zwanger en is de verhuizing goed verlopen!
ik kijk er al naar uit wanneer je weer hier komt om het gezellig te maken zoals altijd!!!:kus:
badpareltje inoe :D
Het gaat goed met haar.. :D
Internet is aangesloten in het nieuwe huis.. Alleen woont ze daar nog niet :hihi:
Ik spreek er dagelijks, en zie haar van de week, en zal haar vertellen over je lieve topic :kus:
En inshallah is ze snel weer online.. Zij maakt het altijd zo gezellig :banana:
badparel
13-12-2005, 22:22
Internet is aangesloten in het nieuwe huis.. Alleen woont ze daar nog niet :hihi:
Ik spreek er dagelijks, en zie haar van de week, en zal haar vertellen over je lieve topic :kus:
hey zine inoe,doe haar de groeten,we missen haar hier allemaal want zij houd het hier idd heel gezellig!binnekort zal ze wel inshallah van de partij zijn!:banana: :banana:
dikke kus :kus: :kus: voor jou!!!
miss_burberry
13-12-2005, 22:23
hey zine inoe,doe haar de groeten,we missen haar hier allemaal want zij houd het hier idd heel gezellig!binnekort zal ze wel inshallah van de partij zijn!:banana: :banana:
dikke kus :kus: :kus: voor jou!!!
Dikke koes teroeg :kus:
doe haar ook mijn groetjes heb vandaag hele dag aan haar gedacht , en mis haar verschrikkelijk :kus:
miss_burberry
13-12-2005, 22:33
doe haar ook mijn groetjes heb vandaag hele dag aan haar gedacht , en mis haar verschrikkelijk :kus:
Zal ik doen lieverd :kus: :kus:
Zal ik doen lieverd :kus: :kus:
dank je hbiba :sjans:
badparel
13-12-2005, 22:38
iedereen mist haar ze zijn gewoon te lui om op deze topic te gaan reageren maar ik weet zeker dat iedereen haar mist!!!!
iedereen mist haar ze zijn gewoon te lui om op deze topic te gaan reageren maar ik weet zeker dat iedereen haar mist!!!!
:hihi: :goedzo:
badparel
13-12-2005, 22:48
:hihi: :goedzo:
:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.