Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : een weekendje weg?

oemmie
13-12-2005, 16:03

Salaam aleykoem dames ik heb zin om even er tussen uit te gaan wie weet een leuk weekendje weg voor niet al te veel geld?? p.s waarschijnlijk laat ik me zoontje bij me ouders als ik durf hihih

boug85
13-12-2005, 16:18
Misschien is center parcs iets leuks? of een weekend naar de ardennen.. Weekendje parijs is nu in de aanbieding bij d reizen, voor €99 heb je een leuk romantisch weekendje ;)

oemmie
13-12-2005, 16:21
oww leuk!! en 99euro wat heb je daar dan allemaal voor?

boug85
13-12-2005, 17:02
oww leuk!! en 99euro wat heb je daar dan allemaal voor? Plaats: Parijs Streek: Ile de France Land: Frankrijk Aantal dagen: 3 Vertrekdatum: woensdag 29 mrt 2006 Vervoer: Busreis Accommodatie soort: Excursiereis »» Naar boekingsformulier of Accommodatie type: 2-persoonskamer »» bewaar deze vakantie Accommodatie naam: Parijs (3 dgn) Verzorging: Logies/ontbijt Prijs: 99.- per persoon Aantal personen: 2 Overige kortingen/toeslagen : Exclusief entreegelden lunch en diners Exclusief evt. ter plaatse te betalen kosten. Optioneel : Exclusief optionele excursies Overige informatie : Inclusief nederlandstalige reisbegeleiding De dichtstbijzijnde opstapplaats wordt voor u gereserveerd. Indien u andere voorkeur heeft, kunt u dit vermelden in het opmerkingenveld van het boekingsformulier LET OP! Programma onder voorbehoud.

oemmie
13-12-2005, 17:11

oww dank je wel!! lijkt me heerlijk

Marisah
13-12-2005, 17:20
ik ben vorig weekend naar Maastricht geweest met mijn moeder, kind bij zijn pa gelaten, was heerlijk. Ik zat in een redelijk goed hotel Au Quartier... M.

hartstocht
13-12-2005, 17:30
Ja lekker he zo eem weekend er tussen uit. Wij gaan aanstaande vrijdag een lang weekend weg. We hebben een leuk hotel geboekt met zwembad en sauna, stoombad en een beauty centrum. Manlief kan lekker zwemmen en ik kan lekker uitgebreid een massage nemen en lekker maskertjes:D Als je op google weekendje weg intikt krijg je heel veel aanbiedingen. vooral nu omdat het December is hebben ze heel veel aanbiedingen. Liefs, Hartstocht

Bent_Fes
13-12-2005, 18:03
Ik wil insh'Allah naar de Ardennen gaan in belgie ook een weekendje...ff tussenuit. Misschien ook iets voor jou? :kus: