Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Prostitutie

Pagina's : [1] 2 3

LZN
23-04-2003, 14:05

Ik weet wat jullie nu gaan zeggen: Allah vind het fout, volgens de koran is het fout, dus mag het niet, maar daarom begin ik deze discussies, niet om jullie te laten 'bekeren', ik vind t prima dat jullie geloven, maar in de hoop iemand een beetje zelfkritiek aan te leren, want op een of andere manier vragen moslims nooit naar het waarom, en dat is zonde. Wat vinden jullie van prostitutie? Moet het helemaal afgeschaft worden en WAAROM dan? Wat is er mis mee? Wat is er goed aan? Enz?.

minora
23-04-2003, 14:08
Origineel gepost door Yamyam Ik weet wat jullie nu gaan zeggen: Allah vind het fout, volgens de koran is het fout, dus mag het niet, maar daarom begin ik deze discussies, niet om jullie te laten 'bekeren', ik vind t prima dat jullie geloven, maar in de hoop iemand een beetje zelfkritiek aan te leren, want op een of andere manier vragen moslims nooit naar het waarom, en dat is zonde. Wat vinden jullie van prostitutie? Moet het helemaal afgeschaft worden en WAAROM dan? Wat is er mis mee? Wat is er goed aan? Enz? er is helemaal niks goeds aan. je lichaam verkopen....... damn :wat?!:

Oem_Lena
23-04-2003, 14:12
Origineel gepost door Yamyam Ik weet wat jullie nu gaan zeggen: Allah vind het fout, volgens de koran is het fout, dus mag het niet, maar daarom begin ik deze discussies, niet om jullie te laten 'bekeren', ik vind t prima dat jullie geloven, maar in de hoop iemand een beetje zelfkritiek aan te leren, want op een of andere manier vragen moslims nooit naar het waarom, en dat is zonde. Wat vinden jullie van prostitutie? Moet het helemaal afgeschaft worden en WAAROM dan? Wat is er mis mee? Wat is er goed aan? Enz? waarom moet een vrouw of een man zijn lichaam verkopen :rolleyes:

bie
23-04-2003, 14:13
Als een vrouw gedwongen wordt dit te doen door haar vriend...wat doet een goed moslim dan...de vrouw helpen of de vrouw uitschelden voor ****?

Sahra22
23-04-2003, 14:15

Origineel gepost door Yamyam Ik weet wat jullie nu gaan zeggen: Allah vind het fout, volgens de koran is het fout, dus mag het niet, maar daarom begin ik deze discussies, niet om jullie te laten 'bekeren', ik vind t prima dat jullie geloven, maar in de hoop iemand een beetje zelfkritiek aan te leren, want op een of andere manier vragen moslims nooit naar het waarom, en dat is zonde. Wat vinden jullie van prostitutie? Moet het helemaal afgeschaft worden en WAAROM dan? Wat is er mis mee? Wat is er goed aan? Enz? Dit noem ik vragen naar de bekende weg. Je zet boven aan je verhaal dat je weet wat we gaan antwoorden, dus waarom stel je die vragen dan nog???!!!

Oem_Lena
23-04-2003, 14:17
Origineel gepost door bie Als een vrouw gedwongen wordt dit te doen door haar vriend...wat doet een goed moslim dan...de vrouw helpen of de vrouw uitschelden voor ****? een goed moslim die allah vrees die gaat haar helpen

bie
23-04-2003, 14:20
Gelukkig

faudela
23-04-2003, 14:35
ach laat haar in haar waarden ik ben ook prostitue

Lady_moi
23-04-2003, 14:41
Origineel gepost door faudela ach laat haar in haar waarden ik ben ook prostitue EN VIND JE HET LEUK OM AAN DIE VIEZE MANNEN TE KOMEN DIE JE NIE KENT

aziza20
23-04-2003, 14:57
hebben jullie gisteren gekeken op rijmond tv...nou gatever mensen komen gewoon op, voor meiden die dit werk doen!!!!!!. wasalaam aziza20

Bario_Woman
23-04-2003, 15:00
Ik ben blij dat er ho.eren zijn. Als zij er niet waren zouden er waarschijnlijk meer verkrachtingen/aanrandingen zijn! van mij mogen ze blijven. Om deze reden heb ik toch een beetje respect voor deze vrouwen. Zonder hen zouden er meer slachtoffers vallen..... Respect :zwaai: GrandCherokee

Geitje
23-04-2003, 15:09
Verbieden? Hoezo? Jouw lichaam is van jou. De staat kan daar geen aanspraak op maken.

Lady_moi
23-04-2003, 15:24
de mensen die het uit eigen wil doen :jammer: ik zou zeggen TAKILAH EN KEER TERUG OP JE RECHTE PAD

samia01
23-04-2003, 15:34
iell sorry hoor maar asl iemand ze lichaam verkoopt ielll je krijgt alle pikken in je **** je kent ze niet eens tfoeeeeeeeeeeee en dat allen mar voor geld sorry hoor kan je beter gaan dealen als je echt geld nodig hebt kom naar centraal station in rotterdam kan je ze helpen verkopen beter dan een **** zijn hoor iel m oet er niet aan denken xxx samia

Tnawie
23-04-2003, 15:39

Origineel gepost door Yamyam Ik weet wat jullie nu gaan zeggen: Allah vind het fout, volgens de koran is het fout, dus mag het niet, maar daarom begin ik deze discussies, niet om jullie te laten 'bekeren', ik vind t prima dat jullie geloven, maar in de hoop iemand een beetje zelfkritiek aan te leren, want op een of andere manier vragen moslims nooit naar het waarom, en dat is zonde. Wat vinden jullie van prostitutie? Moet het helemaal afgeschaft worden en WAAROM dan? Wat is er mis mee? Wat is er goed aan? Enz? en op de een of de andere manier denken de niet moslims dat zij wel kritische zijn.

Pagina's : [1] 2 3