Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik snap N.I.K.S over het huwelijk!

Pagina's : [1] 2

syrai
23-04-2003, 13:43

hoe moet een vrouw zich gedragen tegen over haar man in het huwelijk, en dan bedoel ik vooral op lichamelijk/seksueel gebied......mag ze wat ondernemen, of moet ze er gewoon als een lijk bij liggen. Als ze dan zelf wat doet wordt ze dan meteen als een **** beschouwd ook al is ze maagd? zo als ik al zij, ik snap er niks meer van, dus iemand? ik ben zojezo al vreselijk nieuwschierig, maar k ga het niemand persoonlijk vragen want dta is prive toch? :o

Najib26
23-04-2003, 13:47
Natuurlijk mag een vrouw initiatief tonen. Vrouwen mogen net als mannen genieten van sex, zolang het binnen het huwelijk is.

syrai
23-04-2003, 13:51
Origineel gepost door Najib26 Natuurlijk mag een vrouw initiatief tonen. Vrouwen mogen net als mannen genieten van sex, zolang het binnen het huwelijk is. jah maar hoe kan je dta van te voren weten he, coor et zelfde geld accepteerd je man niks van je en daar zit je dan je hele leven :(

syrai
23-04-2003, 13:53
Origineel gepost door je_weet_toch ach je zult et wel zien als je gaat trouwen het si en blijft een raadsel of je moet et aan een getrouwde vrouw vragen maar ik denk dat elke man anders gaat reageren :cool: dat is et em nou juist, je kan moeilijk een soort solicitatiegesprek gaan houden voor dat je gaat trouwen en je man al die dingen vragen :rolleyes: hoezo kamikaze actie ;)

aziza20
23-04-2003, 13:58

Origineel gepost door Najib26 Natuurlijk mag een vrouw initiatief tonen. Vrouwen mogen net als mannen genieten van sex, zolang het binnen het huwelijk is. salaam broeder, ik snap wat je bedoeld maar ik heb pas wat gelezen, en het was zo dat ze zelf initiatief nam binnen het huwelijk, en ze werd gezien als een****** en hij heeft haar verot geslagen!!!! ik weet ook niet hoe dat allemaal gaat allahoahlam heb er geen ervaring mee omdat ik zelf niet ben getrouwd, maar allahoahlam. wasalaam aziza20

Najib26
23-04-2003, 14:00
Origineel gepost door syrai jah maar hoe kan je dta van te voren weten he, coor et zelfde geld accepteerd je man niks van je en daar zit je dan je hele leven :( Islamitisch gezien mag het. En zoals iemand hier al zei: dat verschilt per man. Je moet voorzichtig stap voor stap iets proberen. En anders zegt je man het misschien wel zelf. Ik zou het in ieder geval niet erg vinden en zou het toejuichen als zij ook initiatief neemt.

Najib26
23-04-2003, 14:03
Origineel gepost door aziza20 salaam broeder, ik snap wat je bedoeld maar ik heb pas wat gelezen, en het was zo dat ze zelf initiatief nam binnen het huwelijk, en ze werd gezien als een****** en hij heeft haar verot geslagen!!!! ik weet ook niet hoe dat allemaal gaat allahoahlam heb er geen ervaring mee omdat ik zelf niet ben getrouwd, maar allahoahlam. wasalaam aziza20 Maar zo'n actie is tegen de islam.

syrai
23-04-2003, 14:08
Origineel gepost door Najib26 Islamitisch gezien mag het. En zoals iemand hier al zei: dat verschilt per man. Je moet voorzichtig stap voor stap iets proberen. En anders zegt je man het misschien wel zelf. Ik zou het in ieder geval niet erg vinden en zou het toejuichen als zij ook initiatief neemt. ja maar zou jij het vreemd vinden als een meisje met wie je wilde trouwen jou dat voor dta jullie getrouwd zijn gaat vragen, dat komt toch ook behoorlijk onbeschaamd over of niet, maar voor etzelfde geld als jet niet vraagt, je een best wel slecht huwelijk krijgt of niet?

bie
23-04-2003, 14:12
Mag je als vrouw je man weigeren als je 'hoofdpijn" hebt? Mag een man je dus verkrachten als je ermee getrouwd bent?

syrai
23-04-2003, 14:15
Origineel gepost door bie Mag je als vrouw je man weigeren als je 'hoofdpijn" hebt? Mag een man je dus verkrachten als je ermee getrouwd bent? ik neem aan van wel, hmm k denk dat ik een lijstje opstel of zo met allemaal vragen een soort examen voor t huwelijk, zou dat helpen....NEE liegen is niet voor niks uitgevonden :eek:

Najib26
23-04-2003, 14:22
Origineel gepost door syrai ja maar zou jij het vreemd vinden als een meisje met wie je wilde trouwen jou dat voor dta jullie getrouwd zijn gaat vragen, dat komt toch ook behoorlijk onbeschaamd over of niet, maar voor etzelfde geld als jet niet vraagt, je een best wel slecht huwelijk krijgt of niet? Ik neem aan dat de man ook van de sex wil genieten. Dat zal minder spannend zijn als zijn vrouw dood als een mus ook bed ligt. Een praktiserende moslim zal je echt niet het recht ontnemen om van de sex te genieten.

Liloesh
23-04-2003, 14:24
Je zult het later wel ondervinden ;)

SweetRose
23-04-2003, 14:25
Op dat gebied (als het binne het huwelijk is hé ;) ) is de vrouw even waardig als de man....

oujdiameghrabia
23-04-2003, 14:26
lieve schat trouw niet met iemand die niets over de islam weet een practiseerende broeder zal je begrijpen en steunen want hij weet hoe het moet

syrai
23-04-2003, 14:28

Origineel gepost door Najib26 Ik neem aan dat de man ook van de sex wil genieten. Dat zal minder spannend zijn als zijn vrouw dood als een mus ook bed ligt. Een praktiserende moslim zal je echt niet het recht ontnemen om van de sex te genieten. of juist wel... hmm nou jah, k ben zojezo al geen makkelijk persoon, dsu mn aanstaande (duurt nog lang) kan zich alvast voorbereiden voor n verbaal examen ;)

Pagina's : [1] 2