Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Saaiheid.. Mag niks meer doen..

Pagina's : [1] 2 3 4

Sibel_flower
13-12-2005, 12:48

Selaam dames Zoals jullie weten ben ik 31 weken zwanger... Ik Heb te horen gekregen dat ik helemaal niks meer mag doen vanwegen me bekken... Word er helemaal gek van... en gister had ik Weeën maar ze waren heel licht niet echt sterk.. Daarna werden ze steeds heftiger toen heb ik de vroedvrouw gebeld die was gekomen en had mij onderzocht.. en wat bleek dat ik al 1 centimeter onstluiting heb... dus afwachten nou voel ik ze heel effe de Weeën.. Het ergste vind ik dat ik niks mag doen ik loop maar door de huis verveel me dood word er helemaal ziek van wallah:(

Ninoesh
13-12-2005, 12:59
Selaam dames Zoals jullie weten ben ik 31 weken zwanger... Ik Heb te horen gekregen dat ik helemaal niks meer mag doen vanwegen me bekken... Word er helemaal gek van... en gister had ik Weeën maar ze waren heel licht niet echt sterk.. Daarna werden ze steeds heftiger toen heb ik de vroedvrouw gebeld die was gekomen en had mij onderzocht.. en wat bleek dat ik al 1 centimeter onstluiting heb... dus afwachten nou voel ik ze heel effe de Weeën.. Het ergste vind ik dat ik niks mag doen ik loop maar door de huis verveel me dood word er helemaal ziek van wallah:( Ik zou het rustig aan doen, je hebt mij als je je dood verveelt:D . Ik sta tot je beschikking van 9 tot 17. Mijn werk is nl ook erg saai en ik verveel me elke dag de pleures:o . Ik kan je bellen, mailen, msnen: Wat je maar wil! Zorg in ieder geval goed voor jezelf en de kleine en zeg maar tegen hem of haar dat ie nog een tijdje in mama moet blijven!!

een_marokkaanse
13-12-2005, 13:00
Selaam dames Zoals jullie weten ben ik 31 weken zwanger... Ik Heb te horen gekregen dat ik helemaal niks meer mag doen vanwegen me bekken... Word er helemaal gek van... en gister had ik Weeën maar ze waren heel licht niet echt sterk.. Daarna werden ze steeds heftiger toen heb ik de vroedvrouw gebeld die was gekomen en had mij onderzocht.. en wat bleek dat ik al 1 centimeter onstluiting heb... dus afwachten nou voel ik ze heel effe de Weeën.. Het ergste vind ik dat ik niks mag doen ik loop maar door de huis verveel me dood word er helemaal ziek van wallah:( Dat had ik ook met 31 weken zwangerschap, had ook voorweeen en 2,5 cm ontsluiting. Ik werd toen opgenomen voor twee dagen in het ziekenhuis. Had ook bedrust voorgeschreven gekregen. Wel luisteren!!! en gewoon niets doen. Ghair Incha-allah.

minous21
13-12-2005, 13:01
Je hebt ons :D Nee, maar laat je man een heleboel tijdschriften kopen. Of probeer anders een goed boek te lezen? Bel een vriendin om langs te komen, lekker kletsen..... Heel veel Sterkte!

Sibel_flower
13-12-2005, 13:04

Dat had ik ook met 31 weken zwangerschap, had ook voorweeen en 2,5 cm ontsluiting. Ik werd toen opgenomen voor twee dagen in het ziekenhuis. Had ook bedrust voorgeschreven gekregen. Wel luisteren!!! en gewoon niets doen. Ghair Incha-allah. Ohhhhh echt waar ja vroedvrouw zei tegen mij als het vandaag weer zo lang duurt dan word ik naar het ziekenhuis doorgestuurd.. Ohhhh nee dat is het laatste waar ik zin in heb in zoon saai ziekenhuis zitten... Nou zal ik extra voorzichtegir zijn... Thanks meid:kus:

Sibel_flower
13-12-2005, 13:05
ben jij dat op je avatar? Ja ik ben dat.. Heeee dames bedankt allemaal lief van jullie :kus: :kus: :kus:

Sibel_flower
13-12-2005, 13:06
Ik zou het rustig aan doen, je hebt mij als je je dood verveelt:D . Ik sta tot je beschikking van 9 tot 17. Mijn werk is nl ook erg saai en ik verveel me elke dag de pleures:o . Ik kan je bellen, mailen, msnen: Wat je maar wil! Zorg in ieder geval goed voor jezelf en de kleine en zeg maar tegen hem of haar dat ie nog een tijdje in mama moet blijven!! Dank je meid lief van je:kus:

oem_assiya
13-12-2005, 13:06
Selaam dames Zoals jullie weten ben ik 31 weken zwanger... Ik Heb te horen gekregen dat ik helemaal niks meer mag doen vanwegen me bekken... Word er helemaal gek van... en gister had ik Weeën maar ze waren heel licht niet echt sterk.. Daarna werden ze steeds heftiger toen heb ik de vroedvrouw gebeld die was gekomen en had mij onderzocht.. en wat bleek dat ik al 1 centimeter onstluiting heb... dus afwachten nou voel ik ze heel effe de Weeën.. Het ergste vind ik dat ik niks mag doen ik loop maar door de huis verveel me dood word er helemaal ziek van wallah:( Meid toch. Het advies word niet voor niets gegeven, het is voor je eigen bestwil en dat voor het kindje. De laatste loodjes zijn het zwaarst, maar je krijgt er een wondertje voor in plaats.....om het kindje gezond ter wereld te brengen en er met volle teugen van te kunnen genieten na de zwangerschap zou ik er zelfs 9 maanden rust voor willen nemen. Ga niet de hele dag door het huis lopen, maar een goed boek lezen, een leuke programma kijken. Als je een auto hebt bij ouders/vriendinnen op bezoek, voor een paar uurtjes, om maar even buiten te zijn. Even een frisse neus halen in het park... Sterkte oegtie :kus:

een_marokkaanse
13-12-2005, 13:07
Ohhhhh echt waar ja vroedvrouw zei tegen mij als het vandaag weer zo lang duurt dan word ik naar het ziekenhuis doorgestuurd.. Ohhhh nee dat is het laatste waar ik zin in heb in zoon saai ziekenhuis zitten... Nou zal ik extra voorzichtegir zijn... Thanks meid:kus: Zeker, en laten we het maar niet over het eten hebben:D

Sibel_flower
13-12-2005, 13:12
Zeker, en laten we het maar niet over het eten hebben:D owwwwwww neee moet er niet aan denken:( :( :(

wittewarda
13-12-2005, 13:17
Balen zeg meid. Je moet wel rustig aan doen. Misschien is teveel lopen ook niet zo goed voor je. Laat je lekker verwennen door je mannetje en geniet nog ff van je vrije tijd. Straks komt de baby en dan heb je je handen vol..aan zo'n lief, schattig, klein, poeperig, snoezig babietje.... En je hebt ons natuurlijk, ik heb ook niets beters te doen dan achter m.nl zitten (op mijn werk haha).

Maroc_Meissie
13-12-2005, 13:21
Jemig balen zeg!! Inschallah zal het allemaal verder wel goed gaan.. Zou er niet aan moeten denken dat ik nou al weeen voel ofzo..

Sibel_flower
13-12-2005, 13:28
Dank jullie meiden ik zal zeker voorzichtig zijn

bunty_aur_bably
13-12-2005, 13:33
Ik zal zeker rust nemen want dat zal je echt nodig hebben. Sterkte & Succes

Sibel_flower
13-12-2005, 14:09

Ik zal zeker rust nemen want dat zal je echt nodig hebben. Sterkte & Succes Zal ik zeker doen meid dank je:kus:

Pagina's : [1] 2 3 4