Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mogelijk een miskraam :(

Pagina's : [1] 2 3

anisa
12-12-2005, 12:52

Salaam alaikom, Ik ben ong 10 weken zwanger en kreeg vrijdagavond last van erge buikkrampen, en kreeg ook in ene wat bloedafscheiding, maakte me echt zorgen. Want ik plaste op een gegeven moment gewoon bloed..Me man had meteen naar de verloskundige gebeld en we konden daar terecht voor een echo, maar helaas we zijn er niet wijzer uit geworden. Ze kon maar niks zien op de echo en als je al 10 weken ben hoor je echt wel wat te zien. Dus alles is nog een grote vraagteken en maar afwachten, want het zou ook kunnen zijn dat ik nog niet zover ben en dat ze daarom niet echt een duidelijke beeld kon zien op de echo. Maar jah dan zijn die bloedingen natuurlijk niet normaal. Dus jah tis alleen maar afwachten en 20 december dan moet ik weer naar de verloskundige voor een echo en hopelijk weet ze dan meer. Want ik zit nu echt in de onzekerheid. En met vragen, maar jah allahoe3alem. Wil graag met mensen in contact komen die dit ook hebben ervaren. Ma salaam.

Mozhima1
12-12-2005, 13:12
Ik heb hier geen ervaring in, maar wil je hierbij heel veel sbar toewensen en hoop inschallah dat je nog altijd in blije verwachting bent.

anisa
12-12-2005, 13:50
Ik heb hier geen ervaring in, maar wil je hierbij heel veel sbar toewensen en hoop inschallah dat je nog altijd in blije verwachting bent. Inchallah, soekran bezef zuster....

hija_ena
12-12-2005, 13:57
nou heel veel sterkte en laat ons weten hoe het afgelopen is insha'allah. Hopelijk is het allemaal helemaal goed met jou kindje!!

Ouissam
12-12-2005, 15:14

Salaam alaikom, Ik ben ong 10 weken zwanger en kreeg vrijdagavond last van erge buikkrampen, en kreeg ook in ene wat bloedafscheiding, maakte me echt zorgen. Want ik plaste op een gegeven moment gewoon bloed..Me man had meteen naar de verloskundige gebeld en we konden daar terecht voor een echo, maar helaas we zijn er niet wijzer uit geworden. Ze kon maar niks zien op de echo en als je al 10 weken ben hoor je echt wel wat te zien. Dus alles is nog een grote vraagteken en maar afwachten, want het zou ook kunnen zijn dat ik nog niet zover ben en dat ze daarom niet echt een duidelijke beeld kon zien op de echo. Maar jah dan zijn die bloedingen natuurlijk niet normaal. Dus jah tis alleen maar afwachten en 20 december dan moet ik weer naar de verloskundige voor een echo en hopelijk weet ze dan meer. Want ik zit nu echt in de onzekerheid. En met vragen, maar jah allahoe3alem. Wil graag met mensen in contact komen die dit ook hebben ervaren. Ma salaam. Meid ik denk dat je een miskraam heb gehad, een miskraam gaat vaak gepaard met krampen en hevig bloedverlies. Je zegt ook dat ze op de echo niets konden zien en dat terwijl je al 10 weken zwanger bent, normaal hoor je dan wel iets te zien..Ik wens je enorm veel sterkte..misschien heb ik het wel mis en ben je nog steeds zwanger maar ik vermoed toch een miskraam..:(

anisa
14-12-2005, 10:56
Meid ik denk dat je een miskraam heb gehad, een miskraam gaat vaak gepaard met krampen en hevig bloedverlies. Je zegt ook dat ze op de echo niets konden zien en dat terwijl je al 10 weken zwanger bent, normaal hoor je dan wel iets te zien..Ik wens je enorm veel sterkte..misschien heb ik het wel mis en ben je nog steeds zwanger maar ik vermoed toch een miskraam..:( Alvast bedankt voor je steun en reactie. En ik ga er ook gewoon vanuit dat het een miskraam is hoe moeilijk dat ook is. Heb nog steeds sinds vrijdagavond bloedverlies, maart tis niet hevig ofzo. Het is eigenlijk te vergelijken met als je ongesteld bent. Maar goed tis maar afwachten totdat de baarmoeder de vrucht afstoot.

tazrurt
14-12-2005, 11:00
veel sterkte meid, ik vrees ook dat het een miskraam is als de gynecoloog niets kon zien op de echo,maar hou vol...je weet nooit!!!!en hou je vooral rustig!!!

87zahra87
14-12-2005, 11:07
Asalaam ou geleikoem wr wb, Meid bereid je er maar op voor want voglens mij is het idd een miskraam. Ik hoop natuurlijk helemaal van niet. Maar goed ik ben liever straight to the point, door te vertellen dat het misschien niet zo is daar schiet je nix mee op. Dusja.... Ook vind ik het heel bizar dat de verloskundige bij een zwangerschap van 10 weken niets kan zien?? Kan tog niet? Dit heeft een nicht van mij ook meegemaakt ze was toen maar paar weken zwanger en had ook bloedingen de verloskundige zag niets, het was allemaal heel vaag. Uiteindelijk bij een volgend onderzoek hebben ze tog gezien dat ze een miskraam had. DUsja. Moheem meid wat het ook is ik hoop dat het uiteindelijk helemaal goed komt. Veel sbar toegewenst in geval van een miskraam kusje voor jou lieverd :kus:

anisa
14-12-2005, 11:51
Jah tis me eerste zwangerschap.. Bedankt voor jullie steun en medeleven. Dat doet me erg goed en houdt me sterk...

Mozhima1
14-12-2005, 12:55
Inschallah zal allah swt je verblijden met een nieuwe zwangerschap als hij deze vrucht tot zich neemt. Sterkte meid.

badparel
14-12-2005, 14:03
ik heb zelf zes weken geleden ook een mislraam gehad en ik ging met 10 weken ook voor een echo en ze kon ook niets zien omdat het een leeg vruchtzakje was,met de 11de week begon mn lichaam het vruchtje af te stoten en ik werd met speod gecurreteerd omdat ik veel bloed verloor,gayr inshallah maar je moet al hartactie kunnen zien op een echo als je 7 weken bent,inshallah zal allah swt je gauw weer verblijden met een gezonde zwangerschap!heb sabr lieverd,alles is qadr allah

anisa
14-12-2005, 14:16
ik heb zelf zes weken geleden ook een mislraam gehad en ik ging met 10 weken ook voor een echo en ze kon ook niets zien omdat het een leeg vruchtzakje was,met de 11de week begon mn lichaam het vruchtje af te stoten en ik werd met speod gecurreteerd omdat ik veel bloed verloor,gayr inshallah maar je moet al hartactie kunnen zien op een echo als je 7 weken bent,inshallah zal allah swt je gauw weer verblijden met een gezonde zwangerschap!heb sabr lieverd,alles is qadr allah Jah bij mij was het dus ook precies hetzelfde en nu is het maar afwachten waneer het vruchtje afgestoten wordt. Soekran habiba en natuurlijk van hetzefde inchallah zal Allah swt jou ook gauw weer verblijden met een gezonde zwangerschap.

badparel
14-12-2005, 14:25
Jah bij mij was het dus ook precies hetzelfde en nu is het maar afwachten waneer het vruchtje afgestoten wordt. Soekran habiba en natuurlijk van hetzefde inchallah zal Allah swt jou ook gauw weer verblijden met een gezonde zwangerschap. allahoema ameen!je mag me altijd pmen als je wilt!:kus:

anisa
14-12-2005, 14:27
allahoema ameen!je mag me altijd pmen als je wilt!:kus: Ameen... Zal ik zeker doen habiba. Soekran. :kus:

anisa
15-12-2005, 11:14

Nou het is voorbij, had vannacht hele erge buikkrampen en verloor ook erg veel bloed en na een paar uurtjes was de krampen voorbij en ik ging naar de wc en jah hoor daar kwam de vrucht er uit! Ik wil jullie alsnog erg bedanken voor de medeleven en steun. Soekran.

Pagina's : [1] 2 3