Bekijk originele versie : Buikdansen...
DiamondPrincess
11-12-2005, 22:05
Waar kun je in omgeving Utrecht, of Utrecht zelf, buikdans lessen volgen? Wel goede he...
ThnQ!
maryam87
11-12-2005, 23:55
weet nie meid.
k had een tijdje ook buikdanslessen genomen, ma da was in amsterdam
had een goede lerares :)
Sibel_flower
12-12-2005, 00:28
Ja is echt een aanrader om te gaan buikdansen ik ben er gek op voor mij is het een verslavinghahahh
marocloubna
12-12-2005, 01:43
Waar kun je in omgeving Utrecht, of Utrecht zelf, buikdans lessen volgen? Wel goede he...
ThnQ!
Als het goed is kan je bij de Hammam in Utrecht (bij de Kanaalstraat) workshops buikdansen volgen.......
Ik heb wel zo'n kaartje, maar heb geen zin om naar boven te gaan. Zet het nummer er morgen voor je op, inshallah........
Groetjes Loubna
Als het goed is kan je bij de Hammam in Utrecht (bij de Kanaalstraat) workshops buikdansen volgen.......
Ik heb wel zo'n kaartje, maar heb geen zin om naar boven te gaan. Zet het nummer er morgen voor je op, inshallah........
Groetjes Loubna
ik wil ook graag het nr hebben als het kan .:)
alvast bedankt:goedzo:
DiamondPrincess
17-12-2005, 12:01
Groetjes Loubna
Ok is goed!
ThnQ!:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.