Bekijk originele versie : Mecca-cola Met Het Woord 'mecca' Als Zand In De Ogen
Amazoullou
23-04-2003, 02:19
MECCA-COLA
Iedereen heeft al eens gehoord van boycotpogingen van Amerikaanse produkten. De redenering daarachter is dat men meehelpt om de Amerikaanse economie sterker te maken. Dat het uitgegeven geld veranderen in zionistische kogels voor het Palestijnse volk. ENZ. ENZ.
Welnu voor het ECHT zover is kunnen komen zijn de zionisten met een geniaal plan afgekomen om de verkoopcijfers van coca-cola veilig te stellen. MECCA-COLA. Mekka is de heiligste stad van de islam. Alleen al het woord Mekka roept bij iedere moslim ontzag en eerbied op.
Een handige reclamejongen die dit bedacht heeft. Via stromannen (zeker in de Arabische Wereld waaronder Marokko) is het de zionisten gelukt om door 'MOSLIMS' als een alternatief te presenteren voor coca-cola. Immers coca-cola is de populairste drank in de Arabische Wereld.
Bij een ECHTE boycot zijn de gevolgen niet te overzien. MEKKA deze heilige naam voor een drankje ? Wat heeft Mekka te maken met Cola ?
Laat jullie niet om de tuin leiden.
AMAZOULLOU
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
Salaam broeder,
wat wil je me hier mee zeggen: dat mekka cola van joden zijn?
salaam
VanBasten
23-04-2003, 02:34
Origineel gepost door Amazoullou
MECCA-COLA
Iedereen heeft al eens gehoord van boycotpogingen van Amerikaanse produkten. De redenering daarachter is dat men meehelpt om de Amerikaanse economie sterker te maken. Dat het uitgegeven geld veranderen in zionistische kogels voor het Palestijnse volk. ENZ. ENZ.
Welnu voor het ECHT zover is kunnen komen zijn de zionisten met een geniaal plan afgekomen om de verkoopcijfers van coca-cola veilig te stellen. MECCA-COLA. Mekka is de heiligste stad van de islam. Alleen al het woord Mekka roept bij iedere moslim ontzag en eerbied op.
Een handige reclamejongen die dit bedacht heeft. Via stromannen (zeker in de Arabische Wereld waaronder Marokko) is het de zionisten gelukt om door 'MOSLIMS' als een alternatief te presenteren voor coca-cola. Immers coca-cola is de populairste drank in de Arabische Wereld.
Bij een ECHTE boycot zijn de gevolgen niet te overzien. MEKKA deze heilige naam voor een drankje ? Wat heeft Mekka te maken met Cola ?
Laat jullie niet om de tuin leiden.
AMAZOULLOU
Kortom: alles, maar dan ook alles, en dan ook echt alles, is eeeeeeeeeeeeeen grooooooot ZIONISTISCH complot. Ik ben laatst misselijk geworden na het eten van een broodje fallafel van Moaz. Volgens mij kwam dat omdat ik de dag ervoor iets lelijks had gezegd over joden. Je ziet het, ze pakken je gelijk terug.
Kijk uit hoor, die chips in je computer die zijn ook gebouwd door zionisten; ze weten dus precies wat je intypt. :zwaai:
RealCasawia
23-04-2003, 09:07
Ja klopt zoiets had ik ookal gehoord dat "Mecca"-Cola gewoon van Coca Cola is net zoals fanta 7up en ga zo maar door.... Ik ben blij dat ik het nog niet heb aangeschaft....
Dus WEG met die troep !! Niet in trappen mensen !!
:kwaad:
mokromike
23-04-2003, 13:03
Mecca-Cola is opgezet door een Tunesier in Frankrijk.
http://mecca-cola.com/
Ama, als datgeen wat je hier zegt waar is, dan neem ik wederom mijn petje af voor de handigheid en slimheid van alle joden en Amerikanen. hihihih Fantastisch, de gedachte alleen al hihihi
Origineel gepost door foad
Salaam broeder,
salaam
salaam oalekom,
ja ik denk zelf dat het van joden zijn, ze willen alles voor doen omdat ze willen dat ze het mecca cola kopen, en dan kopen wij dat dan hebben zij winst.....JODEN ZIJN SLIM ZE WETEN HOE ZE IETS MOETEN AANPAKKEN EN WIJ LIGGEN NOG TE SLAPEN!!!!!
mahasalama aziza20
Amazoullou
23-04-2003, 14:14
Origineel gepost door foad
Salaam broeder,
salaam
Nee niet van joden , van zionisten. Er is een groot verschil tussen die twee begrippen. Achter de schermen hebben de zionisten de touwtjes in handen. Je ziet ze zelf niet.
AMAZOULLOU
Amazoullou
23-04-2003, 14:20
Origineel gepost door VanBasten
Kortom: alles, maar dan ook alles, en dan ook echt alles, is eeeeeeeeeeeeeen grooooooot ZIONISTISCH complot. Ik ben laatst misselijk geworden na het eten van een broodje fallafel van Moaz. Volgens mij kwam dat omdat ik de dag ervoor iets lelijks had gezegd over joden. Je ziet het, ze pakken je gelijk terug.
Kijk uit hoor, die chips in je computer die zijn ook gebouwd door zionisten; ze weten dus precies wat je intypt. :zwaai:
Het heeft niets te maken met joden maar met zionisten .
Wil je het verschil weten tussen die twee begrippen ?
Ga naar
http://www.nkusa.org/Activities/Recent/MIT12Apr03.cfm
en luister naar deze Rabbijn (het is een opgenomen speech).
AMAZOULLOU
Amazoullou
23-04-2003, 14:28
Origineel gepost door RealCasawia
Ja klopt zoiets had ik ookal gehoord dat "Mecca"-Cola gewoon van Coca Cola is net zoals fanta 7up en ga zo maar door.... Ik ben blij dat ik het nog niet heb aangeschaft....
Dus WEG met die troep !! Niet in trappen mensen !!
:kwaad:
Vergis je niet , het is niet van Coca Cola. Het is een apart initiatief. Maar het overgrote deel van de inkomsten verdwijnt in dezelfde zakken als die van Coca Cola . Het woord 'Mecca' is er bijgehaald om alle moslims om de tuin te leiden. Immers voor alle moslims kan iets dat de naam van de heiligste stad draagt niets slechts hebben.
De aversie tegen alles wat van oorsprong Amerikaans is heeft een hoogtepunt bereikt in de moslimwereld en daarbuiten. Met deze sluwe zet proberen de zionisten om WEER een hele generatie moslims een rad voor de ogen te draaien.
AMAZOULLOU
Moessie21
23-04-2003, 14:31
Ik denk dat ie gelijk heeft. Mecca cola zal ongetwijfeld door joden bedacht zijn om de evt. boycot tegen cocacola te omzeilen.
Maar niemand weet t zeker. Dus bij twijfel...
Amazoullou
23-04-2003, 14:36
Origineel gepost door Defender
TEGEN ZIJN EIGEN VOLK
Doe niet zo idioot,man.
Mecca cola is helemaal niet van Coca-cola. Je zit je eigen broeders te benadelen :D
Ga je weer het kleutertje uithangen ? 'Mecca' Cola is inderdaad niet van Coca Cola. Zo stom zijn ze ook weer niet. Via STROMANNEN worden ARABISCHTALIGE moslims (die helemaal geen weet hebben van enorme omvang van deze klucht) ingeschakeld en DIE gaan het presenteren als een initiatief van moslims , door moslims en voor moslims.
DEFENDER van mijn ballen , ik benadeel mijn eigen broeders helemaal niet. Integendeel, ik leer informeer ze op een correcte manier. En ik leer ze strijden zowel tegen zichzelf als tegen de (zichtbare en onzichtbare) vijand.
AMAZOULLOU
Amazoullou
23-04-2003, 14:41
Origineel gepost door EzMaZ
mecca cola is een produktie van arabieren in belgie.. dush wat heeft dat te maken, met de joden en de amerikanen, ?????
Het initiatief kwam 'uit' Frankrijk. Daarna heeft het zich verspreid naar andere staten waaronder Marokko.
Het heeft niets te maken met joden en Amerikanen , dat zijn enkel pionnen van de zionisten.
AMAZOULLOU
chadia00
23-04-2003, 14:54
Sallamaoe 3alaikoem,
Mekka cola is inderdaad opgezet door een tunesier in frankrijk... ik had ook het idee dat wellicht de joden er achter kunnen zitten maar .... het afgelopen weekend kwam ik erachter dat het niet zo is... ik ken een broeder die in belgie woont en hij kent die tunesier persoonlijk. hij vertelde ook dat die tunesier meerdere keren bedreigd is door de joden daar in frankrijk.
Maar naast mekka cola heb je nu ook ZEM ZEM cola waar die zemzem cola vandaan komt weet ik niet maar mekka cola is inderdaad uit eigen initiatief van een tunesier.
wa sallaamoe 3alaikoem Chadia
Amazoullou
23-04-2003, 14:56
Origineel gepost door mokromike
Mecca-Cola is opgezet door een Tunesier in Frankrijk.
http://mecca-cola.com/
Dat bedoel ik met stromannen. De MEESTE stromannen beseffen niet eens dat ze gemanipuleerd worden.
10% naar Palestina (onrechtstreeks naar de Israelische economie)
10 % naar Europese liefdadigheid (om de kapitalistische ellende te verzachten)
Ik zal maar niet vragen waar de overige 80 % naartoe gaan.
WORDT WAKKER ALLEMAAL.
Wordt wakker en stap uit fabeltjesland terug naar de realiteit.
Als dit een serieus initiatief was , dan was de naam Mekka ZEKER NIET gebruikt. Dit is een zionistisch plan (uit de hoek van de multinationals).
Zoals al hun plannen hebben ze een zwakke plek. In dit geval is deze zwakke plek de naam.
De naam 'Mekka' verbinden aan Cola ? De heiligste plaats van de moslims verbinden met de belangrijkste drank van de grootste moordenaar van deze tijd op moslims ? Alleen niet-moslims kunnen zoiets bedenken. De sluwheid en ontheiliging dat van deze zaak uitgaat leidt onmiddelijk naar het zionistische kamp. Alleen mensen die in fabeltjes geloven (dat zijn er heel wat) trappen in deze ('heilige') val.
AMAZOULLOU
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.