Bekijk originele versie : Zwarte Puntjes Op De Neus
Miss_lonely
11-12-2005, 16:42
Hallo Allemaal,
Ik typ dit bericht namens mijn vriendin. Ze vraagt of er meerdere mensen zijn die last hebben van zwarte puntjes op de neus en weten hoe ze er vanaf moeten komen.
Graag alleen serieuze reacties
Alvast Bedankt!!
oemabderrahmane
11-12-2005, 16:48
dat zijn gewoon mee eters, ik had er vroeger ook last van, maar nu Alhamdoeileh niet meer want ik gebruik nu elke dag L'oreal van stap 1 t/ 3..
maar wat je ook kan doen is je gezicht stomen...
succes ;)
Aardbeitje
11-12-2005, 17:01
Ze kan zo een nivea neus strip gebruiken...
Je stoomt je gezicht of doet er een warme handdoek over heen, en daarna plakt ze zo een strip op haar neus...Het moet er een kwartiertje op blijven zitten...
Daarna trekt ze de strip er langzaam vanaf, en de zwarte puntjes blijven geplakt aan de strip! ;)
miss_boz4life
12-12-2005, 13:20
Hallo Allemaal,
Ik typ dit bericht namens mijn vriendin. Ze vraagt of er meerdere mensen zijn die last hebben van zwarte puntjes op de neus en weten hoe ze er vanaf moeten komen.
Graag alleen serieuze reacties
Alvast Bedankt!!
je kan ook gewoon naar de drogist gaan en 1 scrub en van die plakkers voor op je neus voor hoofd en je kin die helpen ook
sannaehilwa
12-12-2005, 13:28
ja of je kan een ijzeren meeeter zuiger kopen bij de etos , of hoe die ook heet. Gewone etos merk , het werkt heel goed, en al helemaal als je eerst stoomt en dan dat doet ;)
Takrischt
12-12-2005, 13:39
Hoi,
Ik had er ook last van het zijn meeeters. Ik heb de scrub van Betadine gebruikt elke dag ermee wassen dan gaat het binnen een paar dagen van zelf over.
...... een ijzeren meeeter zuiger ...
Wat is dit?
Jah dat ijzeren staafje is heel erg goed. Bij de uiteinden zitten er 2 gaatjes! Kan je halen bij de Etos, Kruidvat voor maar 3 eurootjes:)
SweetieeK
12-12-2005, 18:40
Hoe heet dat ijzeren bla bla dan,
Voor als ik wil vrage waar het ligtt
:D ( k kan moelijk zegge jah die ijzeren staafje )
Dat weet ik echt niet.. maar je kan toch zeggen "dat ijzeren staafje voor het verwijderen van mee-eters"! :o
miss_asmaa
12-12-2005, 18:57
gew0on stomen en dan uitknijpen
mujahidanadia
13-12-2005, 09:46
ik heb er ook last van maar ik heb het meer op mijn kin ik wil er graag vanaf want het ziet er echt niet uit
mujahidanadia
13-12-2005, 09:46
helpt de scrub van betadien echt??
love_tinghir
15-10-2008, 11:04
Up? Wil 't effe weten.
nooralislam
15-10-2008, 11:38
Dat weet ik echt niet.. maar je kan toch zeggen "dat ijzeren staafje voor het verwijderen van mee-eters"! :o
Staat het bij de kruidvat gewoon bij de zalfjes en lotions??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.