Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Raken tranen ooit op

Pagina's : [1] 2

Guadaloupe
22-04-2003, 23:45

k heb volgens mij nog nooit zooooooooooooooooooooooooooooooooveel gehuild als vandaag.... neri.....:( k ben moe man daarvan

AbaHoeCh
22-04-2003, 23:47
dus jij huilt als je moe bent? :confused:

Guadaloupe
22-04-2003, 23:49
Origineel gepost door Alicia_girl dus jij huilt als je moe bent? :confused: nee, k ben moe van het huilen

AbaHoeCh
22-04-2003, 23:50
Origineel gepost door Guadaloupe nee, k ben moe van het huilen ahzo en ik ben moe want ik heb tekort aan slaap :(

Guadaloupe
22-04-2003, 23:50

Origineel gepost door mimmie En waarom heb je dan gehuild, als ik vragen mag. dat zeg k liever nie ;)

Guadaloupe
22-04-2003, 23:52
Origineel gepost door Alicia_girl ahzo en ik ben moe want ik heb tekort aan slaap :( je gaat me toch nie zeggen dat je nie slaapt omdat je hier wil blijve??? als dat zo is meid.....ga lekker slapen joh..t zal je goed doen. :)

AbaHoeCh
22-04-2003, 23:54
Origineel gepost door Guadaloupe je gaat me toch nie zeggen dat je nie slaapt omdat je hier wil blijve??? als dat zo is meid.....ga lekker slapen joh..t zal je goed doen. :) ik zal wel ff vlug 3 kopjes koffie drinken dan gaat het wel over ;) :D

Guadaloupe
22-04-2003, 23:55
Origineel gepost door Alicia_girl ik zal wel ff vlug 3 kopjes koffie drinken dan gaat het wel over ;) :D gek kind :D

AbaHoeCh
22-04-2003, 23:58
Origineel gepost door Guadaloupe gek kind :D :engel:

Guadaloupe
23-04-2003, 00:18
Origineel gepost door Alicia_girl :engel: :traan1: maar om dan even mn vraag te beantwoorden :rolleyes: ja ze raken ooit op...misschien nie hier....anders wel in de Hel....lay7fedna zjemie3 almoeslimien

Guadaloupe
23-04-2003, 00:23
Origineel gepost door Mixed_Angel :huil: waarom jij huil?

-xxx-Rachida
23-04-2003, 08:55
Origineel gepost door Guadaloupe k heb volgens mij nog nooit zooooooooooooooooooooooooooooooooveel gehuild als vandaag.... neri.....:( k ben moe man daarvan Tranen raken wel degelijk op.....eens zullen jouw tranen plaats maken voor een betoverende glimlach...trust me on that:blauwkus:

Onslaught
23-04-2003, 09:34
beetje mee eens met rachda maar tranen raken nooit op aleen jij kan het laten stoppen met een knop van binnen als je zelf een egvoel vind van binnen waar je denk jaaaa, pak die gevoel en maak het groot zodat de traan niets is aleen een lach of fftje denken en afgelopen die handel is moeilijk om uit te leggen maar goed

Guadaloupe
23-04-2003, 20:57
Origineel gepost door -xxx-Rachida Tranen raken wel degelijk op.....eens zullen jouw tranen plaats maken voor een betoverende glimlach...trust me on that:blauwkus: das lief gezegd....maar alleen op dit moment kan je dingen niet zoooo positief zien als zou moeten maar met de hulp van Allah SWT komt alles goed ;)

Guadaloupe
23-04-2003, 20:59

Origineel gepost door Onslaught beetje mee eens met rachda maar tranen raken nooit op aleen jij kan het laten stoppen met een knop van binnen als je zelf een egvoel vind van binnen waar je denk jaaaa, pak die gevoel en maak het groot zodat de traan niets is aleen een lach of fftje denken en afgelopen die handel is moeilijk om uit te leggen maar goed tis ook best moeilijk te begrijpen....hmmm..als er een knop was had ik die zo omgeschakeld, maar jij en ik wetn beide dat die er niet is... wat betreft het gevoel....die zit zo diep dat ik er niet uit kan komen...althans niet nu....maar inshaAllah one day...er zal een dag komen...dat ik dat gevoel wel vind thanks :)

Pagina's : [1] 2