Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Binnen of buiten ???

LZN
22-04-2003, 23:14

een vraagje: is zonen achter de raam (binnen huis) hetzlefde als aan de strand wat vitamin D betreft ??.

Aichake
23-04-2003, 19:47
ik weet het niet.

yasminne
23-04-2003, 20:50
Wajouuuuuuuuuu, wat een vraag :confused: Ik zou het echt niet weten :(

omaymaa
23-04-2003, 20:54
Sorry kan je niet helpen. KZou het niet weten, maar ik denk dat het niet hetzelfde is

Oujda1
24-04-2003, 13:46

Origineel gepost door Dawud een vraagje: is zonen achter de raam (binnen huis) hetzlefde als aan de strand wat vitamin D betreft ?? de zonne-straling activeer de huid met de zogenaamde provitamine D , om vitamine D te genereren , de medium is niet dezelfde lucht met breiking index 1 , en de raam (spiegel) met een breiking index ongeveer 1.5 eerst geval : de straling ondervindt geen refractie ( breiking) en de tweede geval wel want het gaat om twee verschillende media ( medium 1 en 2 ) nl lucht en de raam , maar wat betref de generatie van vitamine D , Allah wa a3lam grt

DonnaBella
24-04-2003, 14:51
Origineel gepost door Oujda1 de zonne-straling activeer de huid met de zogenaamde provitamine D , om vitamine D te genereren , de medium is niet dezelfde lucht met breiking index 1 , en de raam (spiegel) met een breiking index ongeveer 1.5 eerst geval : de straling ondervindt geen refractie ( breiking) en de tweede geval wel want het gaat om twee verschillende media ( medium 1 en 2 ) nl lucht en de raam , maar wat betref de generatie van vitamine D , Allah wa a3lam grt :schrik2: EINSTEIN!!!

mimia
25-04-2003, 11:45
en tenslotte: allah wa a3lam!! KOMISCH!!

Oujda1
25-04-2003, 15:47
Origineel gepost door mimia en tenslotte: allah wa a3lam!! KOMISCH!! Soebhana Allah , Tbi3a fe fe lmwadan illa ma GHana yedandan Allah wa 3lam wat betreft generatie van de vitamine D , a mimia en het verschil is trivial in de uitlege en adequat

SweetRose
25-04-2003, 19:43
Zonen? :maf2: :rolleyes: :stoned: Meskin..Je bent nog ni goe wakker denk ik...ga ff terug in bed verderslapen :D:D

mimia
26-04-2003, 14:34
Origineel gepost door Oujda1 Soebhana Allah , Tbi3a fe fe lmwadan illa ma GHana yedandan Allah wa 3lam wat betreft generatie van de vitamine D , a mimia en het verschil is trivial in de uitlege en adequat vergeef me als ik er nu nix van vat! maar hey..ik bedoelde nix negatiefs...ik bedoel dat ik je uitleg echt leuk vond... en natuurlijk allah wa a3lam..als we iets niet weten, dan weten we het niet, klaar!