Bekijk originele versie : behandel vrouwen.....
Aboe Hoerairah verhaalt dat de boodschapper van Allah (Allah's vrede en zegen zij met hem) heeft gezegd:"Behandel vrouwen vriendelijk, want vrouwen zijn uit een rib geschapen en het meest gebogen gedeelte is het bovenstuk. Als je probeert haar recht te maken breek je het en als je het zo laat blijft die gebogen. Behandel vrouwen dus vriendelijk" (Moesliem en Boekharie
samira_el
22-04-2003, 22:24
Ik denk dat het feit dat de vrouw uit de linkerzijde van een man is geschapen meer als symboliek moet worden gezien..
Aan de linkerhand ligt namelijk het hart
Origineel gepost door samira_el
Ik denk dat het feit dat de vrouw uit de linkerzijde van een man is geschapen meer als symboliek moet worden gezien..
Aan de linkerhand ligt namelijk het hart hahahhaha nee lieve meid het hard ligt in het midden steekt een klein beetje naar lings ik en mijn zus had daar 5 uurtjes discusie erover ik zei ook ligt aan de linker kant en mij zus zei in het midde naar bellen naar de ziekenhuis,bieb, had ze gelijk :zwaai:
samira_el
22-04-2003, 22:29
Origineel gepost door amel124
hahahhaha nee lieve meid het hard ligt in het midden steekt een klein beetje naar lings ik en mijn zus had daar 5 uurtjes discusie erover ik zei ook ligt aan de linker kant en mij zus zei in het midde naar bellen naar de ziekenhuis,bieb, had ze gelijk :zwaai:
oh :o
Ik d8 heb ik een mooie theorie.. Klopt ie niet :D
Oem_Lena
22-04-2003, 22:29
Aan de linkerhand ligt namelijk het hart
zo aan de linkerkand ligt het hart :rolleyes: de hart van de mens is in het midden van de lichaam hij steekt een 20%aan de linkerkand
samira_el
22-04-2003, 22:32
Origineel gepost door lala_amira2
zo aan de linkerkand ligt het hart :rolleyes: de hart van de mens is in het midden van de lichaam hij steekt een 20%aan de linkerkand
Vieze Biatch..
Ik ben jou en je zogenaamde opmerkingen wel onderhand..
Laat het sarcasme voor je, wil je :kwaad:
Oem_Lena
22-04-2003, 22:33
Vieze Biatch..
Ik ben jou en je zogenaamde opmerkingen wel onderhand..
Laat het sarcasme voor je, wil je :kwaad: :rolleyes:
graag alleen lievde op mijn topic
Oem_Lena
22-04-2003, 22:42
Origineel gepost door amel124
graag alleen lievde op mijn topic wat alleen liefde op jou topic,
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.