Bekijk originele versie : wie weet waar ik een ..
hallo dames, en heren:hihi: ik zoek al een tijdje naar een spijkerrok, tot ongerveer de knieeen. alleen vind ik hem maar niet. wie kan me helpen?? maak nie uit hoe duur ie is., hij moet gwoon mooi zijn:D
alvast bedankt:)
Gewoon goed kijken in de stad, spijkerrokken heb je overal.
Succes.
ja maar, de meeste zijn of te kort, of zo oma achtig
ja maar, de meeste zijn of te kort, of zo oma achtig
Haha, gewoon goed kijken in de winkels. Desnoods even navragen aan de medewerksters.
ok dan. ik ga morge winkele!!
berkane_the_bes
10-12-2005, 19:14
vero moda ik had ook in de zomer een spijkerrok gehaald
en h&m ook mohimm je moet gewoon vragen dan vind je het
succes :goedzo:
je kunt ook bij whekamp kijken hebben ze soms best mooie rokken en is het niets stuur je ze zo weer terug.
dikke_smakerd
11-12-2005, 17:19
veel winkels hebben kortje rokjes van die leuke moet je ffe kijken in de stad ;)
isra1979
12-12-2005, 13:15
ik was ook heel lang opzoek naar een donkere spijkerrok............heb heel lang gezocht en gevonden. Bij de we hebben ze een spijkerrok iets over de knie...heel leuk met zwarte laarzen een een zwarte koltrui...............was ongeveer 50 euro.
ik was ook heel lang opzoek naar een donkere spijkerrok............heb heel lang gezocht en gevonden. Bij de we hebben ze een spijkerrok iets over de knie...heel leuk met zwarte laarzen een een zwarte koltrui...............was ongeveer 50 euro.
ow okeey.;) k ga gewoon heel de stad af. hihi:hihi:
soennia_1985
12-12-2005, 13:29
Salam aleikoum zuster,
Hebben ze die spijkerrok nog steeds in de verkoop?
isra1979
12-12-2005, 13:54
Salam aleikoum zuster,
Hebben ze die spijkerrok nog steeds in de verkoop?
Ik heb de rok een paar weken geleden nog gezien...........dus ik denk het wel.
Zit boven strak, en beneden loopt de rok iets uit.
Ik heb de rok een paar weken geleden nog gezien...........dus ik denk het wel.
Zit boven strak, en beneden loopt de rok iets uit.
:love:
Imanneke
13-12-2005, 11:48
heb er wel 1 voor je als je wil. van merk Cars.Maat 38 .qAls je hem wil mag jeme een pm sturen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.