Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : "Boze" stiefmoeders.....

Pagina's : [1] 2

LZN
12-05-2002, 19:53

Salaam allemaal, Ik vraag me af of hier mensen zijn van wie de moeder is overleden en die nu een stiefmoeder hebben waar ze niet zo goed mee op kunnen schieten. Ik zou graag met ze in contact willen komen.. Een groet....

remii
12-05-2002, 20:33
beste meid ..ik wens je er veel succes mee want ik heb het ook mee moeten maken ..en ik denk eerlijk gezegd dat 9 van de 10 stiefmoeders echt om te schieten zijn... ik denk dat elke marokkaanse jongevrouw zich wel een beeld voorspiegeld hoe haar huwelijk moet zijn en hoe ze het graag zou willen hebben en als ze een man trouwt die al kinderen heeft ..krijgt ze ineens te maken met kinderen die ze moet verzorgen die niet van haar zijn en veel marokkaanse vrouwen weten hier echt niet mee om te gaan er zijn voorbeelden te over ...helaas

Nadia25
12-05-2002, 20:37
Helaas kan ik je niet helpen Lieve Moslima...Hopelijk anderen.. En remii...Daar heb je mij niets over verteld...

lelalaila
13-05-2002, 10:38
STIEFMOEDERS AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH HET ERGSTE WAT ER BESTAAT!! BEN BLIJ DAT IK ME EIGEN LIEVE MOEDER NOG HEB WANT EEN ANDERE MOEDER IN MIJN LEVEN NEE DAAR KAN IK NIET MEE LEVEN DAT WORD RUZIËEN!!!!!!!!!!

dounia_dana
13-05-2002, 10:48

Mijn moeder leeft gelukkig nog, maar mijn ouders zijn gescheiden en ja ik heb een stiefma.... ahum.. ze is een echte heks!! Sorry hoor maar ik mag haar niet, ze maakt altijd rizie tussen mij en mijn pa. Ik bemoei me niet meer met haar en t gaat goed zo. Maar als ze problemen heeft dan komt ze wel altijd bij mij aankloppen.. Gelukkig zijn niet alle stiefmoeders zo... DD

Tnawie
18-10-2002, 00:54
Origineel gepost door LieveMoslima Salaam allemaal, Ik vraag me af of hier mensen zijn van wie de moeder is overleden en die nu een stiefmoeder hebben waar ze niet zo goed mee op kunnen schieten. Ik zou graag met ze in contact willen komen.. Een groet... Mijn moedr is nie dood. Maar mijn ouders zijn al vanaf mijn derde gescheiden. en sinds mn 12 de heb ik een rot mens als stiefmoeder. :( De literatuur over stiefmoeders klopt gewoon. :( :(

Sarahsalima
18-10-2002, 01:03
TNAwie, wat heb jij met oude topics ?

BENTGHATAR
18-10-2002, 01:07
ik heb ook een stiefmoeder(mijn moeder is namelijk overleden) ik kan best wel goed met haar opschieten. maar het is toch anders soms heb ik van die momenten waar ik dan denk MAM waarom ben jij nu hier niet,want dan "haat "ik me stiefma echt.

Tnawie
18-10-2002, 01:18
Origineel gepost door Sarahsalima TNAwie, wat heb jij met oude topics ? welke oude topics :confused: ik volg je nie helemaal

Sarahsalima
18-10-2002, 01:24
dit is een oude topic waarop je reageert en die andere waarop je reageerde is ook stokoud

Tnawie
18-10-2002, 01:28
ik heb nie op de datuum gelet :confused: Er wordt over mij gewaakt :) Ben jij heel toevalig mn bescherm engel?

Sarahsalima
18-10-2002, 01:29
Origineel gepost door TNAwie ik heb nie op de datuum gelet :confused: Er wordt over mij gewaakt :) Ben jij heel toevalig mn bescherm engel? >>>> > >> *I am a tiny angel >>>> > >> *I'm smaller than your thumb, >>>> > >> *I live in peoples pocket, >>>> > >> *That's where I have my fun. >>>> > >> >>>> > >> *I don't suppose you've seen me, >>>> > >> *I'm too tiny to detect, >>>> > >> *Though I'm with you all the time, >>>> > >> *I doubt we've ever met. >>>> > >> >>>> > >> *Before I was an Angel... >>>> > >> *I was a fairy in a flower, >>>> > >> *God, Himself, hand-picked me, >>>> > >> *And gave me Angel power. >>>> > >> >>>> > >> *Now God has many Angels >>>> > >> *that He trains in Angel pools, >>>> > >> *We become His eyes, and ears, and hands >>>> > >> *We become His special tools. >>>> > >> >>>> > >> *And because God is so busy, >>>> > >> *With way too much to do, >>>> > >> *He said that my assignment >>>> > >> *Is to keep close watch on you. >>>> > >> >>>> > >> *When He tucked me in your pocket >>>> > >> *He blessed you with Angel care >>>> > >> *Then told me to never leave you, >>>> > >> *And I vowed always to be there. >>>> > >> >>>> > >> *I'm your Guardian Angel...

Junkie
18-10-2002, 01:31
Origineel gepost door Sarahsalima dit is een oude topic waarop je reageert en die andere waarop je reageerde is ook stokoud 't Is nog net niet in het zwartwit.

Sarahsalima
18-10-2002, 01:33
ben je genoeg overtuigd ? :D

Tnawie
18-10-2002, 01:34

Origineel gepost door Sarahsalima >>>> > >> *I am a tiny angel >>>> > >> *I'm smaller than your thumb, >>>> > >> *I live in peoples pocket, >>>> > >> *That's where I have my fun. >>>> > >> >>>> > >> *I don't suppose you've seen me, >>>> > >> *I'm too tiny to detect, >>>> > >> *Though I'm with you all the time, >>>> > >> *I doubt we've ever met. >>>> > >> >>>> > >> *Before I was an Angel... >>>> > >> *I was a fairy in a flower, >>>> > >> *God, Himself, hand-picked me, >>>> > >> *And gave me Angel power. >>>> > >> >>>> > >> *Now God has many Angels >>>> > >> *that He trains in Angel pools, >>>> > >> *We become His eyes, and ears, and hands >>>> > >> *We become His special tools. >>>> > >> >>>> > >> *And because God is so busy, >>>> > >> *With way too much to do, >>>> > >> *He said that my assignment >>>> > >> *Is to keep close watch on you. >>>> > >> >>>> > >> *When He tucked me in your pocket >>>> > >> *He blessed you with Angel care >>>> > >> *Then told me to never leave you, >>>> > >> *And I vowed always to be there. >>>> > >> >>>> > >> *I'm your Guardian Angel... o wat lief van je :Iluvu: Eindelijk een engel, ik begin me al een beetje aan alle die jnoen te ergeren :eek: :eek:

Pagina's : [1] 2