Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : (*) Gemengde of Gescheiden bruiloft (*)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

chomoloco
09-12-2005, 18:31

Wat doen jullie.. En waarom.. :maf2: Stem op de poll :D

oeght_yasmina18
09-12-2005, 22:21
Gescheiden! Omdat Allah Taala het niet gemixt wilt! :moe:

safia_magrabia
09-12-2005, 23:44
Wat doen jullie.. En waarom.. :maf2: Stem op de poll :D ik ga het gescheiden houden inshallah, omdat mannen en vrouwen niet gemengd mogen..;) Gescheiden! Omdat Allah Taala het niet gemixt wilt! :moe: inderdaad:)

oeght_yasmina18
09-12-2005, 23:51
MashaAllah! Moge Allah Taala je een gezegend huwelijk schenken! Ameen

safia_magrabia
09-12-2005, 23:56

MashaAllah! Moge Allah Taala je een gezegend huwelijk schenken! Ameen amien, barak'allah fieki oeghti :kus:

Selina24
10-12-2005, 02:40
Ik ga half gemeng en half gescheiden doen, er komt een kleine wand voor diegenen die niet gemengd willen en de band komt in het midden. en de dansvloer ook. diegene die niet gezien willen worden kunnen achter de wand dansen. Ik begrijp niet waarom iedereen zo moelijk doet. Op de markt is het geen probleem dat de vrouwen rondlopen terwijl het gemengd is. Allah swt heeft heel veel verboden. Een goede moslim moet zich aan alle regels houden. En niet in openbare ruimtes geen probleem ervan maken, en op een bruiloft waar alleen familie komt en bekenden wel een probleem ervan maken. Gemengd vind ik gezelliger, mijn broers en neven en ooms kunnen dan ook meegenieten. Mijn mening, maar met alle respect voor die gene die er anders over denken

Faris
10-12-2005, 03:08
Ik ga half gemeng en half gescheiden doen, er komt een kleine wand voor diegenen die niet gemengd willen en de band komt in het midden. en de dansvloer ook. diegene die niet gezien willen worden kunnen achter de wand dansen. Ik begrijp niet waarom iedereen zo moelijk doet. Op de markt is het geen probleem dat de vrouwen rondlopen terwijl het gemengd is. Allah swt heeft heel veel verboden. Een goede moslim moet zich aan alle regels houden. En niet in openbare ruimtes geen probleem ervan maken, en op een bruiloft waar alleen familie komt en bekenden wel een probleem ervan maken. Gemengd vind ik gezelliger, mijn broers en neven en ooms kunnen dan ook meegenieten. Mijn mening, maar met alle respect voor die gene die er anders over denken Jou mening is niet belangrijk als het gaat over zaken binnen de islam. Woord van allah is boven jou woord, omdat jou mening hierover is gewoon waardeloos. onthoud dat goed.

Selina24
10-12-2005, 03:17
Het is al goed jongen, houdt jij je nu maar bezig met de zaken binnen de islam. Dan zal het helemaal goed komen met jou. GOD BLESS YOU! Dan is mijn mening maar gewoon waardeloos. Ik heb een goed en schoon hart, ik roddel niet en doe geen verkeerde dingen, ik bid en dat is het belangrijkste, wat de rest vindt moeten ze zelf maar weten. We merken het wel in het hiernamaals.

Faris
10-12-2005, 03:48
Het is al goed jongen, houdt jij je nu maar bezig met de zaken binnen de islam. Dan zal het helemaal goed komen met jou. GOD BLESS YOU! Dan is mijn mening maar gewoon waardeloos. Ik heb een goed en schoon hart, ik roddel niet en doe geen verkeerde dingen, ik bid en dat is het belangrijkste, wat de rest vindt moeten ze zelf maar weten. We merken het wel in het hiernamaals. Het is maar dat je onthoudt, islam is niet gebasseerd op mijn meningen. Muziekband en samen op dansvloer en mannen!!!! als jij zoiets niet ziet als verkeerde, dan klopt iets niet met je schoon hart, misschien moet je die hart even nachecken op fouten. Wel doen he

power_girl
10-12-2005, 12:17
lieve meid als je op de markt ben dan ben je niet zo opgetut. je gaat je spullen halen en dan weer naar huis maar op een bruiloft doe je je eruitste best om er mooi uittezien en als je met je ass gaat dansen en het is gemend moet jij eens zien hoe veel ogen dan op jou gericht zijn. ik vind een bruiloft moet gescheiden zijn. en faris ik ben het helemaal met je eens.

mirjam777
10-12-2005, 13:21
Jou mening is niet belangrijk als het gaat over zaken binnen de islam. Woord van allah is boven jou woord, omdat jou mening hierover is gewoon waardeloos. onthoud dat goed. Wie ben jíj om haar mening waardeloos te vinden? Je kent haar niet eens en je weet al helemal niet wat er in haar hart om gaat!!!! Dat weet alleen God (onhoud jij dat maar goed). Als je jezelf zo godsdienstig vindt zou je JUIST respectvol moeten zijn naar anderen toe in plaats van je zo arrogant op te stellen :moe:

Kaftan2006
10-12-2005, 13:46
Selem wa 3eleykoem... Weetje wat grappig is..ik heb al es een toppic gelezen ieder1 ZEI ik ga het gescheiden houden.. MAAAAAAAR Het gekke is op elke bruiloft waar ik kom komen uiteindelijk toch jongens en ze staan dan altijd een beetje aan de kant..OF bij de deur.. Hoe bedoel je het is overduidelijk dat je daar staat om naar dansende meisjes te kijken.. Dus wat de meeste ook zeggen uiteindelijk komen er mannen binnen al is het er maar 1 boeit niet! Dus niet zeggen ik hou het gescheiden omdat Allah (SWT) dat wil maaaar mijn neven broers buurjongens mogen wel even naar binnenkomen om fotos te maken. Want uiteindelijk blijven ze hangen.. IncaÄllah hou ik het WEL gescheiden!

Faris
10-12-2005, 13:57
Wie ben jíj om haar mening waardeloos te vinden? Je kent haar niet eens en je weet al helemal niet wat er in haar hart om gaat!!!! Dat weet alleen God (onhoud jij dat maar goed). Als je jezelf zo godsdienstig vindt zou je JUIST respectvol moeten zijn naar anderen toe in plaats van je zo arrogant op te stellen :moe: Hoeveel keer moet ik het uitleggen, islam is niet gebasseerd op mijn meningen. Jou mening in dit geval is gewoon waardeloos. Een geleerde zei: jou mening stop ik in een zak en gooi ik in de zee. Ewa snappie beetje, wel bij de les blijven volgende keer.

Faris
10-12-2005, 14:05
lieve meid als je op de markt ben dan ben je niet zo opgetut. je gaat je spullen halen en dan weer naar huis maar op een bruiloft doe je je eruitste best om er mooi uittezien en als je met je ass gaat dansen en het is gemend moet jij eens zien hoe veel ogen dan op jou gericht zijn. ik vind een bruiloft moet gescheiden zijn. en faris ik ben het helemaal met je eens. Goed uitgelegd

Ghatar_tangawia
10-12-2005, 14:34

Wie ben jíj om haar mening waardeloos te vinden? Je kent haar niet eens en je weet al helemal niet wat er in haar hart om gaat!!!! Dat weet alleen God (onhoud jij dat maar goed). Als je jezelf zo godsdienstig vindt zou je JUIST respectvol moeten zijn naar anderen toe in plaats van je zo arrogant op te stellen :moe: Allah(SWT) heeft gezegd.. als je ziet dat er iets voor je bebeurt wat niet geoorloofd is in de islam. Dan moet je proberen dat te veranderen. Hij heeft haar gewezen op de fout die ze begaat en dat het niet mag in de islam. En dat heeft allah (SWT) hem opgedragen.. Wij moslims allemaal! Ik ga het Inscha allah ook gescheiden houden. Ik heb tot nu toe nog NOOIT een bruiloft meegemaakt die gemengd was. Als het gemengd zou zijn, dan zou ik niet naar die bruiloft toe gaan..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8