Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : S.e.x aan tafel?

Pagina's : [1] 2 3

Liloesh
22-04-2003, 19:28

Zaterdag was ik op een geboorte feest...je weet hoe zo iets in elkaar steekt..Veel muziek, veel mensen veel lawaai kortom DA BOMB..:D moehim ik ben aan het afdwalen...Op het moment dat we aten beginnen de "andere leden" van de tafel over s.e.x...die vrouwen vertelden hoe ze hun mannen verwenden...Ik heb er niets om tegen...maar toch niet tijdens het eten...

Tsjalouta
22-04-2003, 19:32
:D ze geven elkaar tips :stout:

T-ManiaC
22-04-2003, 19:32
Is haram om dat te delen met andere mensen.... Dus!!! En helemaal tijdens het eten... :maf:

Oem_Lena
22-04-2003, 19:34
Origineel gepost door TouriaTetouania Is haram om dat te delen met andere mensen.... Dus!!! En helemaal tijdens het eten... :maf: praaten over sex is niet haram,praaten over wat in jou slaapkamer gebeurd is wel haram

touzine
22-04-2003, 19:37

Origineel gepost door Liloesh Zaterdag was ik op een geboorte feest...je weet hoe zo iets in elkaar steekt..Veel muziek, veel mensen veel lawaai kortom DA BOMB..:D moehim ik ben aan het afdwalen...Op het moment dat we aten beginnen de "andere leden" van de tafel over s.e.x...die vrouwen vertelden hoe ze hun mannen verwenden...Ik heb er niets om tegen...maar toch niet tijdens het eten... echt waar???????? ik had die bord gepakt en weggelopen, en gezegd, praat maar lekker door!!!!!!!!!!!! :kwaad:

Guadaloupe
ja man...smerig man....k haat t om dat aan te horen....

Liloesh
Origineel gepost door Tsjalouta :D ze geven elkaar tips :stout: Het was om niet aan te horen ...sorry hoor....maar dit vond ik het belachelijkste praatstof aan tafel ooit.......

Liloesh
22-04-2003, 19:39
Origineel gepost door touzine echt waar???????? ik had die bord gepakt en weggelopen, en gezegd, praat maar lekker door!!!!!!!!!!!! :kwaad: Ja ik weet het...:(

DePaRaBier
22-04-2003, 19:40
Voor het zelfde geld, gaan ze het voordoen op de tafel, wees blij zou`k zeggen, en luister aand8ig...;)

touzine
Origineel gepost door Liloesh Ja ik weet het...:( waren het trouwens marokkaanse vrouwen??????

T-ManiaC
Origineel gepost door lala_amira2 praaten over sex is niet haram,praaten over wat in jou slaapkamer gebeurd is wel haram Dat zeg ik toch ook.. ik zei het is haram om dat te delen met andere mensen.... want zij zei...: ...die vrouwen vertelden hoe ze hun mannen verwenden.. Got IT??? :D

Liloesh
22-04-2003, 19:42
Origineel gepost door touzine waren het trouwens marokkaanse vrouwen?????? Ja hoor purre Mocro's :kwaad:

touzine
22-04-2003, 19:52
Origineel gepost door Liloesh Ja hoor purre Mocro's :kwaad: Iwa denk maar zo....................... je hebt je tenminste niet verlaagt tot hun!!!!!!!!!!! :goedzo: toppie zus!!!!!!! :goedzo:

Liloesh
22-04-2003, 19:55
Origineel gepost door touzine Iwa denk maar zo....................... je hebt je tenminste niet verlaagt tot hun!!!!!!!!!!! :goedzo: toppie zus!!!!!!! :goedzo: Ik zou niet willen...de ene stand werd na de andere nader uitgelegd :kwaad:

touzine
22-04-2003, 19:57

Origineel gepost door Liloesh Ik zou niet willen...de ene stand werd na de andere nader uitgelegd :kwaad: http://www.click-smilies.de/sammlung/teufel/devil-smiley-083.gif Ooooooooooh dus je hebt wel meegeluisterd!!!!!!!!!http://www.click-smilies.de/sammlung/teufel/devil-smiley-083.gif

Pagina's : [1] 2 3