Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : test hier je STRESS gevoeligheid

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

camjo
12-05-2002, 18:57

Salaam Allemaal... Met behulp van deze testvragen (onder psychologen veel gebruikt) kunt u zelf testen hoe stressgevoelig je bent. Kruis de hieronder genoemde situaties aan die jou het laatste jaar zijn overkomen, en schrijf dan het aantal punten op die daarbij hoort. Tel vervolgens alle punten samen op, en onthoud het totaal van deze punten. Later geef ik de verklaringen, afhangend van het aantal verzamelde punten. Wees correct...hier volgt de lijst van DE STRESS METER... 1-dood van een partner........................................... ....................100 2-scheiding......................................... ........................................73 3-scheiding......................................... ........................................65 4-gevangenschap of opname in een inrichting................................63 5-dood van een familielid........................................ .....................63 6-ernstig ongeluk of ziekte............................................ ...............53 7-huwelijk.......................................... ........................................50 8-verlies van een baan.............................................. ..................47 9-verzoening met de partner........................................... .............45 10-pensionering...................................... ....................................45 11-verandering in de gezondheid of relatie van een familielid..........44 12-zwangerschap...................................... ..................................40 13-sexuele problemen......................................... ........................39 14-uitbreiding van de familie (geboorte, adoptie, inwoning van een ouder persoon, enz.)............................................. ......................39 15-beslissende verandering op het werk (fusie, reorganisatie, concurrentiestrijd, enz.)............................................. ..................38 16-beslissende verandering in de financiƫle situatie (veel slechter of beter dan voorheen)......................................... ...........................37 17-dood van een goede vriend............................................ ..........36 18-verandering van job............................................... .................36 19-ruzie met de partner (hetzij meer of minder dan gewoonlijk).......35 20-het afsluiten van een hypotheek, aankoop van een huis, enz. .....31 21-gedwongen aflossing van een hypotheek of een lening................30 22-beslissende verandering in de verantwoordelijkheid in het werk (promotie, degradatie, overplaatsing).................................... .........29 23-zoon of dochter die het huis uit gaat (huwelijk, studie, enz.).........29 24-problemen met familieleden...................................... ................29 25-uitzonderlijke persoonlijke prestatie......................................... ..28 26-partner die begint of ophoudt met het werken buitenshuis............26 27-begin of einde van een opleiding......................................... .......26 28-beslissende verandering in de levensomstandigheden (het bouwen van een nieuw huis, verbouwing, verslechtering van de woonomstandigheden)............................... ....................................25 29-drastische veranderingen van persoonlijke gewoonten (kleding, omgangsvormen, kennissenkring, enz.)..........................................24 30-problemen met de baas.............................................. ..............23 31-beslissende verandering van werktijden of arbeidsvoorwaarden...20 32-verhuizing........................................ ........................................20 33-verandering van school............................................ .................20 34-beslissende verandering in mate en soort vrijetijdsbesteding........19 35-meer of minder naar de kerk (moskee) gaan dan gewoonlijk........19 36-beslissende verandering in sociale activiteiten (uitnodigingen, dansen, concert- en theaterbezoek, gemeenschappelijk musiceren, enz.)............................................. ...............................................18 37-het ingaan van een lening (voor een auto, een t.v., enz.).............17 38-beslissende verandering in slaapgewoonten................................16 39-beslissende verandering in het aantal gezinsaankopen.................15 40-beslissende verandering in eetgewoonten (veel meer of veel minder) of veranderde eettijden......................................... .........................15 41-vakantie.......................................... .........................................13 42-kerstmis (3id al adhaa, 3id al fitr, enz.).......................................12 43-kleine wetsovertredingen (verkeersboetes, enz.).........................11 Maak je optelsom...later hoor je wat er tegen over staat... groeten,

camjo
12-05-2002, 19:01
Sorry foutje...bij 3-moet zijn...scheiding van tafel en bed

ffeiza
12-05-2002, 19:09
okeee moo heb het gedaan en kom uit op 234 punten.... ben benieuwd..ik zal wachten.. beslemmaa

camjo
12-05-2002, 19:16
Origineel gepost door ffeiza okeee moo heb het gedaan en kom uit op 234 punten.... ben benieuwd..ik zal wachten.. beslemmaa Goed zo... Heb geduld ffeiza later krijg je resultaat... Iedereen mag meedoen...komaan, optellen die punten. groeten,

Cina
12-05-2002, 19:16

Ik kom uit op 67 punten, ben benieuwd!

ffeiza
12-05-2002, 19:17
aaah :eek: cinaa wat een groot verschil tusse onss... jekmaa :rolleyes: ... ik ben een stresspersoon?? huh?!?!?!?!?!? :confused:

Cina
12-05-2002, 19:19
Origineel gepost door ffeiza aaah :eek: cinaa wat een groot verschil tusse onss... jekmaa :rolleyes: ... ik ben een stresspersoon?? huh?!?!?!?!?!? :confused: Nou, dat weet je niet....Waarschijnlijk ligt het aan mijn leeftijd: geen hypotheek of leningengezeur aan mijn hoofd...

Moonshine
12-05-2002, 19:21
...................ik heb 436 punten..ben benieuw naar de antwoorde.... koes moontje

ffeiza
12-05-2002, 19:24
hmm cina..... ik hebook helemaal geen leningen ofzo..dat mag ikniet..... woon nog met mn pappie..en heb geen grooote dure dingen nodig om geld te hebben maar ja het kan ook anders zijn....

Cina
12-05-2002, 19:25
Hmmm...ik ga het even natellen....

Moonshine
12-05-2002, 19:28
sorry mensennnnnnn..............:D had me een beetje vergist ineen paar dingen.....maar oke ben uit eindelijk op 278 punten beland......pfffff dat was schrikken.....zoveel verschil met de rest........ bye bye

SweetRose
12-05-2002, 19:31
Bij mij zijn het maar 54 punten!!! Kben benieuwd! xxx

camjo
12-05-2002, 19:33
Alstublieft mensen...wees eerlijk in het tellen...en inderdaad, het is mogelijk zich te vergissen...daarom doe het rustig en precies...succes groeten,

SweetRose
12-05-2002, 19:34
Origineel gepost door Mohammed Justice Alstublieft mensen...wees eerlijk in het tellen...en inderdaad, het is mogelijk zich te vergissen...daarom doe het rustig en precies...succes groeten, Heb je het over mij??!! :confused: Ik ben eerlijk, kheb da uitgeprint en goed nageteld! Waarom zou dat niet kloppen? Veel heb ik niet meegemaakt hoor! Kben ook maar 17 jaar!! xxx

tangia19
12-05-2002, 19:35

ik heb 172 ben benieuwd..... :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10