Bekijk originele versie : Wie Kent De Band: Abderahim & Jaouad Chaabi???????
VOOR DEGENE DIE DEZE BAND KENNEN, WETEN JULLIE OF ZE VAAK CONCERTEN GEVEN, ZO JA WAAR, WANNEER ENZO?
MEER INFO HIEROVER IS WELKOM.
IK HEB ZE NML VOOR HET EERST OP DE MODESHOW VAN NEJMA GEZIEN EN BEN HELEMAAL VERKOCHT DOOR HUN MUZIEK.
ALVAST BEDANKT VOOR DE REACTIES!
Saloua1978
22-04-2003, 18:45
ze zijn echt top!!
Nummer 1 van nederland.
Heee meisie,
Jaa hun zijn echt TOPPIE!!!! We hebben ze al vaker meegemaakt op bruiloften en op feesten.. Wat wil je weten..??
Ciao
xxxprinsesxxx
23-04-2003, 21:57
ik ken ze ook... zij waren de band op de bruiloft van mijn broer... :D
Ze treden regelmatig op... maar voornamelijk gewoon bruiloften... dus jah... wat wil je weten??? Ik houd niet elke feest bij... dus weet niet wanneer ze weer gaan optreden...
hahahah jaa zou gekken werk zijn als je alle bruiloften zou bijhouden.. Zooo goed vind ik ze ook weer niet!!! Nee hoor ze zijn echt toppers.. Me zus gaat ze ook nemen en me nichten hebben ze ook allemaal gedaan..
Ciao
jamiel24
23-04-2003, 22:02
ze zij zeker goed ik heb ze ook voor mijn bruiloft volgende week insa-allah
liefs.......
Hee meisie,
Wilde je ff alle geluk toewensen en ik hoop dat het een top feest word.. En dag om NOOOIT te vergeten ;)
Ciao
xxxprinsesxxx
23-04-2003, 22:25
same here... jamiel24 gefeliciteerd!!! :D
jamiel24
23-04-2003, 22:42
dank je wel schatjes, heel lief van jullie ik wens jullie ook alle geluk van de wereld toe
liefs........
ik wil graag weten of ze ook feesten geven, concerten ofzo.
bey the way, kan iemand mij vertellen wat je ong. kwijt bent als je ze wilt inhuren voor een bruiloft ofzo??
dus wat ze kosten???
alvast bedankt!!!!
Hee sardina...
Ik weet het niet preciessss maar denk dat je rond de 1300/1400 euro zit... Ze waren laatst ook te bewonderen op nejma (modeshow!!) Dus sterkte..
Ciao
Wow, 1650 euro?? :toink: Wel veel...........
ze doen niet zomaar concerten ofzo alleen bij een show ofzo
Preciesss het is het wel waaaard!! Die jongens kunnen er een TOP avond van maken ;)
Ciao
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.