Bekijk originele versie : Mandarijnen van de c1000 en de aldi vergiftigd??
Aardbeitje
08-12-2005, 21:36
Ik haal mijn mandarijnen daar gelukkig nooit! Maar het bleek dat ze vergiftigd waren of zijn!...
Ik heb net dit stukje op babybrabbel gelezen..en begin me toch zorgen te maken over mijn mandarijnen verslaving...:jammer:
Vraag het aan Jolande (verloskundige)
Geplaatst door: sabrina
Tijd: 3-12-2005 15:50
Onderwerp: MANDARIJNEN
Vraag: Beste Jolande,
OP het nieuw van de week hoorde ik dat het eten van Spaanse mandarijnen erg schadelijk kunnen zijn voor de gezondheid en ook voor ongeboren kinderen.Er zitten namnelijk heel veel bestrijdingsmiddelen op en in.
een kind van 20 kilo als ie 2 mandarijnen op een dag eet dan kan hij een vergiftiging op lopen.En nu is mijn vraag in hoeverre is het schadelijk voor mijn kindje ik was er erg verslaaft aan en at er ook 2-3 op een dag is het verstandig om een echo te laten maken? of kunnen ze daar niks op zien.het is kankerverwekkend en kan een hersenbeschadiging veroorzaken dus dat is niet niks!!!!!!
denk je gezond bezig te zijn zit je gewoon je eigen kind te vergiftigen.De slechtste manderijnen liggen in de C1000 en de Aldi supermarkten.en daar doen wij dus altijd de boodschappen bij de C1000 en nu zijn ze dus in de aanbieding omdat ze ervan af moeten denk ik ik maak me erge zorgen!!!!!!!!!!!!!
groetjes sabrina
--------------------------------------------------------------------------------
Beantwoord door:: Jolande (verloskundige)
Antwoord: Hallo Sabrina, ik heb het ook gehoord, maar gelukkig is het in de zwangerschap nog zo dat er een filter tussen jouw bloedsomloop en die van de baby zit. Je moet voor de veiligheid wel het gebruik voorlopig beperken tot 1 per dag of mandarijnen bij de natuurvoedingswinkel gaan halen waar ze extra opletten dat er niet teveel bestrijdingsmiddelen gebruikt worden.
Ja ik had het ook gezien op tv.. maar ik eet ze nog wel hoor...
Sibel_flower
08-12-2005, 21:47
Ohhh had net nog zeker 5 stuks op ze waren wel van A&H...
Aardbeitje
08-12-2005, 21:49
pfff..Ik ben echt zo een stress kip die zich zorgen gaat maken...Maar afblijven van mandarijen...kan ik echt niet...:hihi:
badparel
08-12-2005, 21:51
iieeuw gelukkig lust ik geen manderijnen,pfff de geur al maar bedankt voor het vermelden dan laat ik mn kids niet meer zoveel eten!
Aardbeitje
08-12-2005, 21:56
iieeuw gelukkig lust ik geen manderijnen,pfff de geur al maar bedankt voor het vermelden dan laat ik mn kids niet meer zoveel eten!
:wow: lust jij geen mandarijnen..??? :wow:
Ik kan niet leven zonder die krengen...:hihi:
Aardbeitje
08-12-2005, 22:23
zou het onze sabrina zijn??van m.nl:confused:
:hihi: Ik denk het niet...
badparel
08-12-2005, 22:25
:wow: lust jij geen mandarijnen..??? :wow:
Ik kan niet leven zonder die krengen...:hihi:
wallah ik lust ze echt niet,als mn man of kids ze eten dan ga ik ver uit de buurt om die vieze manderijnlucht niet te ruiken!ieuew
badparel
08-12-2005, 22:26
zou het onze sabrina zijn??van m.nl:confused:
ayaat je kan zinasabrina bereiken via een andere site,als je geinteresserd bent dan zal ik je de site pmen,want je mag hier geen reklame maken voor andere sites:jammer:
Aardbeitje
08-12-2005, 22:28
ayaat je kan zinasabrina bereiken via een andere site,als je geinteresserd bent dan zal ik je de site pmen,want je mag hier geen reklame maken voor andere sites:jammer:
Pm mij ook die andere site...Ik heb haar ook lang niet meer gesproken..En vind het echt jammer dat ze hier niet meer actief is...:jammer:
badparel
08-12-2005, 22:32
oke dames hier komt ie maar jemoet je wel registreren op die site voor je kan pmen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.