Bekijk originele versie : Bekijk hier uitzending Zwarte Schaap met Gretta Duisenberg
Hieronder de roemruchte 50 minuten durende uitzending van het programma Het Zwarte Schaap, waarin de Arische pro-Palestijnsche vrijheidsstrijdster Gretta Duisenberg het opneemt tegen zionistische multikul-apologeten als Hans Knoop, Max van Weezel en Conny Mus.
http://www.wiesenthal.com/atf/cf/%7BDFD2AAC1-2ADE-428A-9263-35234229D8D8%7D/mailing_jan9.jpg
Een denderende en zinderende discussie die dankzij het nimmer zwijgende groepje neuswezens veranderd in een heetgebakerde en vlammende Babylonische scheldpartij, waarin de dakpannen in de rondte vliegen en de gemoederen enorm opstijgen, vooral wanneer het groepje 'uitverkorenen' deze moedige annex emotionele vrouw voor de zoveelste keer van 'hevig antisemitisme' beschuldigd.
Bekijk de uitzending en aanschouw het zionistische duivelsgebroed, met hun eeuwige retorsiche recycling van de Holokotsch-drama en hun propagandistische boodschappen die doordrenkt zijn met een gigantische laag aan anti-islamitische haatmythologie.
En gedenk vooral die arme Gretta Duisenberg, wiens zachtaardige echtgenoot pas geleden overleden is, waardoor ze nu in alle eenzaamheid is overgeleverd aan haar kannibalistische en kinderdodende pedosexuele vijanden, genaamd de zionisten, die in deze uitzending met alle geweld een einde willen maken aan haar strijd voor de Palestijnsche zaak.
De lijken van de Palestijnsche martelaren liggen begraven als zaden in het Arabische zand. Hoop op de oogst, O Palestijnenland!
-klik- (http://nl.sitestat.com/klo/vara/s?vara.tv.Het_Zwarte_Schaap.bb_20051112_asf&ns_type=clickout&ns_url=[http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara/zwarteschaap/bb.20051112.asf]) (Windows Media Player)
-klik- (http://nl.sitestat.com/klo/vara/s?vara.tv.Het_Zwarte_Schaap.bb_20051112_rm&ns_type=clickout&ns_url=[http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/vara/zwarteschaap/bb.20051112.rm]) (Real Player)
grubelia duisenberg de publiciteitsgeile vrouw.
haar verleden is ook niet echt zuiver..... dus zij en arafat verdiende elkaar.
ga je nu ouwe lijken opgraven?
Niks 'ouwe lijken', maar verse koeien. Was nog op het nieuws deze uitzending, vorige week nog, het gesprek van de dag in iedere synagoge.
:lekkerpuh :D
Probeer jij deze topic weer te vervuilen? Bekijk eerst maar eens de uitzending, of ben je bang dat je te hard op je joodsche snikkel getrapt wordt?
Kom op beste moslims, bekijk de uitzending, of sla het desnoods op jullie harde schijf. Gretta Duisenberg vecht voor de Palestijnen!
Gretta is een topwijf met ballen. Zij durft haar mond open te trekken en kritiek te uiten op een groep waar niemand over durft te praten omdat ze bang zijn uitgemaakt te worden voor antisemiet.
Mijn stem heeft ze.
waar heb ik die hele eer aan te danken?
de gebroeders nazie die reageren. ummm.....wannabee nazie natuurlijk.
Precies wat ik zeg dus. Iedereen die kritiek heeft op zionistan is gelijk een nazi.
Precies wat ik zeg dus. Iedereen die kritiek heeft op zionistan is gelijk een nazi.
En dat terwijl de Duitschers in WO II allemaal nette en sociale mensen waren, die het slachtoffer zijn geworden door joodsche leugens (''Ze hebben ons vergast! USA kom alsjeblieft helpen!'') en agressieve Yankee-bombardementen op Berlijn, Dresden en Hamburg waar miljoenen Duitsche vrouwen, mannen en kinderen gedood werden.
Ironisch genoeg wordt er tijdens de jaarlijkse theatrale dodenherdenking slechts een HEMA-kaarsje aangestoken voor de joodsche slachtoffers. Duitschers zijn namelijk volgens datzelfde groepje 'uitverkorenen' geen mensen.
En dat terwijl de Duitschers in WO II allemaal nette en sociale mensen waren, die het slachtoffer zijn geworden door joodsche leugens (''Ze hebben ons vergast! USA kom alsjeblieft helpen!'') en agressieve Yankee-bombardementen op Berlijn, Dresden en Hamburg waar miljoenen Duitsche vrouwen, mannen en kinderen gedood werden.
Ironisch genoeg wordt er tijdens de jaarlijkse theatrale dodenherdenking slechts een HEMA-kaarsje aangestoken voor de joodsche slachtoffers. Duitschers zijn namelijk volgens datzelfde groepje 'uitverkorenen' geen mensen.
Ik vind dat die Joden niet te vertrouwen zijn met hun leugens. Ze hebben zelfs hun eigen volk verraden voor een stukje land dat niet eens van hun is.
Hoezo geen nazi?
Ik heb gewoon gezonde kritiek op een religie. Zo gaat dat hier in Nederland, en als je dat niet bevalt verlaat je dit land toch gewoon.
dus als ik het goed zie vind jij het wel best dat er zoveel joden vergast werden in de tweede oorlog? inclusief mijn grootouders?
Nee, dat zei ik niet. Een klassieke joodsche tactiek, zoals beschreven in Mein Kampf, namelijk het leggen van zelfgewenste woorden in de mond van de tegenstander, om vervolgens datgene eruit te rukken wat je het beste uitkomt. De jood is daar heer en meester in, dat moet ik jou volk wel nageven.
Ik bedoelde dat ik bezwaar heb tegen het FEIT dat er alleen wordt GEDACHT aan de joodsche slachtoffers uit WO II, in de media en in allerlei circus-achtige herdenkingsrituelen door het hele land, terwijl er in TOTAAL meer dan 40 miljoen slachtoffers vielen, alleen al 24 miljoen Russen en 8 miljoen Duitsche burgers en soldaten.
Maar om het Duitsche schuldcomplex en de joodsche slachtofferrol in stand te houden, besteden we geen aandacht aan andere volkeren die MEER doden te betreuren hadden dan de 'uitverkorenen'.
mensen zoals jij moeten ze opsluiten en de sleutel weggooien.
je bent een schande voor je ras,soort...of waar jij vandaan komt.
En dat moet uitegerekend jij zo nodig zeggen. Al vanaf dag 1 dat jullie vampierenras op aarde kwam zou het vernietigd moeten worden. Hoop ellende en pedofilie minder op deze planeet. Er wordne nog steeds islamitische & christelijke kinderen verkracht in joodsche bordelen in bezet-Palestina.
mensen zoals jij moeten ze opsluiten en de sleutel weggooien.
je bent een schande voor je ras,soort...of waar jij vandaan komt.
Zoiets heet vrijheid van meningsuiting. Dat is een groot goed hier in Nederland. Mocht het jou niet bevallen, dan raad ik je aan om op te rotten naar zionistan.
Buiten een nazi ben je ook een antisemiet en provocateur, Zyklon-B.
En mijn land zal ik nooit verlaten omdat jouw soort dan de vrije zou hebben om de nederlandse joden het leven onmogelijk te maken.
Pas maar op, een storm zal nog opsteken in Nederland.
De eeuwenoude kakkerlakken-tactiek. Iedereen met gezonde kritiek wordt gelijk in de hoek van "anti-semiet" gedrukt.
Daarmee geven lui als jij aan dat ze de discussie niet aankunnen en de handdoek maar in de ring gooien.
Pas maar op, een storm zal nog opsteken in Nederland.
Hahahahahaha! En dat zegt de ''stoere Hollander''.
Toen de Duitsche Wehrmacht aan de deur stond renden jullie als ratten naar jullie moeders toe. Eerst hebben jullie die geliefde jooden voor 7 gulden 50 uitgeleverd aan de SS, en pas toen de Amerikanen naar Europa kwamen en de Duitsche kracht allang verzwakt was in 1945, stonden jullie stoere Hollanders op en noemden jullie jezelf vrijheidsstrijders
:banana: :banana: :banana: :banana:
Hahahahahaha! En dat zegt de ''stoere Hollander''.
Toen de Duitsche Wehrmacht aan de deur stond renden jullie als ratten naar jullie moeders toe. Eerst hebben jullie die geliefde jooden voor 7 gulden 50 uitgeleverd aan de SS, en pas toen de Amerikanen naar Europa kwamen en de Duitsche kracht allang verzwakt was in 1945, stonden jullie stoere Hollanders op en noemden jullie jezelf vrijheidsstrijders
:banana: :banana: :banana: :banana:
:lol:
Om maar niet te spreken over "Srebrenica", met hun " ja maar we kregen geen luchtsteun en waren bang".
thanks dorian
deze aflevering had ik gemist, tot alle spijt.
Een zinderende en zeer interessante aflevering met alle respect en lof voor mevrouw Duisenberg.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.